Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Kvinnlige ledere ER dårlige

NYTT TEMA
ally
allyInnlegg: 112
16.08.99 18:27
Kanskje er de mannlige annsatte bare misfornøyd FORDI de har kvinnelige-ledere?? Det er jo ikke dermed sagt at kvinnelige ledere er dårligere enn mannlige! Jeg har personlig vært utsatt for både gode og dårlige ledere av begge kjønn! Men jeg sier ikke dermed at mannlige ledere ER DÅRLIGE!! For det er å sette det i en bås, og dermed gjør jeg meg selv til en trangsynt person!

Med vennlig hilsen Ally
t42
t42Innlegg: 63
16.08.99 18:45
Litt enkel statistikk og enkel regning så har vi svar på det spørsmålet. Det er jo ingenting å diskutere.

Dette er selvsagt med forbehold om at statistikk viser realitetene da.
pus
pusInnlegg: 173
17.08.99 00:39
Ja, det kan du jo tro! Hohoho!
Har aldri hatt en kvinnelig leder, så da så, men det finnes nok av eksempler på dårlige _mannlige_ ledere (ref: f.eks nyhetene :))))
Men for all del... de kan være veldig flinke de også.
Hva er en god leder forresten? har du fasit-svaret på det, kan du skrive en bok og bli rik. (Husk å nevne meg i forordet)
Siden du er så flink med statistikk:
Hvor stor prosent sjanse er det for å finne en dyktig mannlig leder blant 100.000 mot en kvinnelig blant 10?
t42
t42Innlegg: 63
17.08.99 00:48

>Hvor stor prosent sjanse er det for å finne en dyktig mannlig leder blant 100.000 mot en kvinnelig blant 10?

Sånn omtrent 1 til 10.000?

Bok er underveis (skal ta med alle fasitsvarene).
pus
pusInnlegg: 173
17.08.99 00:58
hehe
Ikke glem forordet da!
God natt
*gjespe*
BrødHue
BrødHueInnlegg: 145
24.10.09 15:00
t42: Dette er selvsagt med forbehold om at statistikk viser realitetene da.

Klart. Statistikk er forøvrig farget av hvem som er inkludert i undersøkelsene, hvor det er hva de driver med etc. Den representative gruppen som testes er ikke nødvendigvis representatvi for den delen av befolkningen som ikke har blitt testet (og sannsynligvis er en større del av befolkningen). Statistikk samsvarer ikke nødvendigvis med virkeligheten, og kan forøvrig også fuskes med.

Det er et utall dårlige sjefer av begge kjønn, og enden på visa burde i alle tilfeller være at disse blir fratatt sin lederposisjon.

Forøvrig... Sett i forhold til andre land er Norge et SVÆRT velfungerende land. Dermed later det til at det meste fungerer.

Har vi egentlig noe å klage på?

Klikk for å gå tilbake til toppen