Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Hvorfor hater feministene kvinner fra Thailand?

NYTT TEMA
woodpecker
woodpeckerInnlegg: 544
11.11.02 20:14
Hvorfor har feministene slik angst for kvinner fra Thailand eller Russland for den saks skyld? Er de en trussel pga sin feminitet?

Menn som finner kjærligheten i Thailand (eller i Russland) kalles for hallikere fordi endel ekteskap dessverre går i vasken. At 50% av norske ekteskap ender i skilsmisse betyr ingen ting.
Det er ikke politisk korrekt å kalle kvinner fra Thailand for lykkejegere. Derfor kaller feministene dem for "offer". De har ingen egenvilje slik som norske feminister har og vet ikke sitt eget beste dersom de søker lykken hos en norsk mann.

Personlig tror jeg feministene har en skjult agenda. Kvinnene fra øst er en trussel fordi de rett og slett er herlig feminine og lever opp til en kvinnerolle som norske feminister hater. Derfor vil feministene styre folks kjærlighetsliv og stigmatisere forhold mellom norsk mann og østerlandsk kvinne.
Og ingen menn tør be dem holde kjeften!
lucky
luckyInnlegg: 550
11.11.02 20:37
Feministene hater kvinner fra østen fordi de bærer en feminitet som norske kvinner har tapt. Målet for en feminist er å bli som en mann - paradis er mannens verden.
Derfor bruker de stygge midler og metoder for å stigmatisere forhold mellom norsk mann og østens kvinne.

Og VG og Dagbladet følger ukritisk opp!
eisa
eisaInnlegg: 1080
11.11.02 22:11
"lucky skrev: Feministene hater kvinner fra østen fordi de bærer en feminitet som norske kvinner har tapt. Målet for en feminist er å bli som en mann - paradis er mannens verden.
Derfor bruker de stygge midler og metoder for å stigmatisere forhold mellom norsk mann og østens kvinne. "

Jeg vil være litt mer presis her. Hvis du innleder et forhold til en thai-dame, så stiller hun opp for at du skal få det godt. Og panzer-feministene har det vondt når norske menn får god sex. Derfor hater de thai-damene.

Dragongirl
DragongirlInnlegg: 164
11.11.02 22:15
Hmm.. Selv har jeg ikke noe imot Thailandske damer.. Men så er jo jeg ikke noen feminist heller.. :D
Selv er jeg nå blitt sammen med en mann fra Brasil.. Og det er jo forsåvidt det samme.. Ser ikke noe galt i det egentlig..
Kjenner mange fra Thailand, og ingen av dem er "lykkejegere".. he he
cati
catiInnlegg: 3973
11.11.02 22:58
>> woodpecker skrev:
Hvorfor har feministene slik angst for kvinner fra Thailand eller Russland for den saks skyld? Er de en trussel pga sin feminitet? >>

*Hvilke* feminister hater kvinner fra Thailand eller Russland? Å påpeke at det i mange tilfeller er snakk om menneskehandel betyr da i himmelens navn ikke at man legger disse kvinnene for hat?? Og - det er menneskehandel det kalles når en kvinne selger seg selv som motytelse for en bedre fremtid. Og jadda, i dag reiser vi mye mer enn før, og mange treffer mennesker på sine reiser rundt om kring som man faktisk blir glad i. En mye større andel av flerkulturelle ekteskap er tuftet på kjærlighet nå enn før. Men det er ikke disse jeg snakker om, men resten. Kjærlighetsløse, arrangerte ekteskap. Jeg har sett nok av dem, og det er slett ikke alltid hun finner den lykken hun søker.

Og for all del - jeg unner disse kvinnene en bedre fremtid! Jeg unner dem det også uten at de skal være nødt til å selge seg selv over disk.

Men du kan jo spørre om jeg er sjåvinistisk eller "bare" rasistisk når jeg er en smule mer skeptisk til tilsvarende kjærlighetsløse forhold mellom norske kvinner og utenlandske menn som søker oppholdstillatelse. Jeg har selv engang fått tilbud om penger mot å gifte med med en bekjents "fetter".

- cati
eisa
12.11.02 07:59
"cati skrev:
*Hvilke* feminister hater kvinner fra Thailand eller Russland? Å påpeke at det i mange tilfeller er snakk om menneskehandel betyr da i himmelens navn ikke at man legger disse kvinnene for hat?? Og - det er menneskehandel det kalles når en kvinne selger seg selv som motytelse for en bedre fremtid. ".
- cati"

Siden du opphøyer deg til overdommer over hvilke kvinner som skal få komme til norge for å gifte seg, så kunne det være greitt å få vite hvor søknaden skal sendes.

Dette var selfølgelig (litt) ironisk, men du stiller deg lagelig til for hogg når du kaller det menneskehandel. Skal ikke folk fra andre land gifte seg med norske innbyggere uten å bli nistenkeliggjort av deg ? Og siker endel andre.
Nei - menneskehandel er noe helt annet. Det innebærer tvang, blant annet.
MyFoot
MyFootInnlegg: 1266
12.11.02 09:21
"eisa skrev:
"Jeg vil være litt mer presis her. Hvis du innleder et forhold til en thai-dame, så stiller hun opp for at du skal få det godt. Og panzer-feministene har det vondt når norske menn får god sex. Derfor hater de thai-damene."

- Er det ikke minst like viktig at også thaikvinnen får god sex? Det virker som du ikke er opptatt av det når du uttrykker deg sånn.
eisa
12.11.02 09:47
"MyFoot skrev:
"- Er det ikke minst like viktig at også thaikvinnen får god sex? Det virker som du ikke er opptatt av det når du uttrykker deg sånn. "

Selvfølgelig - men det er jo på siden av denne diskusjonen.
MyFoot
12.11.02 10:14
Jeg tror ikke at noen hater disse kvinnene. Men jeg må si jeg synes det er betenkelig det som skjer. Skjønner ikke hva du mener at de er mer feminine? Er det fordi de er små og tynne? Leste i avisen på lørdag at thaikvinner ikke ønsker å bli som norske kvinner. Det lover ikke godt for integreringen.
Motepassiv
MotepassivInnlegg: 486
12.11.02 12:37
MyFoot skrev:
Jeg tror ikke at noen hater disse kvinnene. Men jeg må si jeg synes det er betenkelig det som skjer. Skjønner ikke hva du mener at de er mer feminine? Er det fordi de er små og tynne? Leste i avisen på lørdag at thaikvinner ikke ønsker å bli som norske kvinner. Det lover ikke godt for integreringen."

- Thai-kvinner ønsker ikke å bli som norske kvinner, og norske kvinner ønsker ikke å bli som thai-kvinnene. Riktig, og noe à la det jeg skrev i en annen tråd og som jeg fikk kraftige reaksjoner på. Jeg var rasist fordi jeg fremhevet det faktum at både utseende- og kulturforskjeller er for store til at norske kvinner kan ta seg nær av å bli sammenlignet med thai-kvinner.
Men det norske kvinner kan reagere på, er den ensidige forkuseringen på at det er vår egen feil at norske menn finner seg utenlandske kvinner, og at vi ikke tolererer dem fordi vi ser resultatet av likestillingen i at sånne ekteskap blir inngått.
Ingenting er fjernere fra sannheten.
Resultatet av likestillingen er f.eks. det at norske kvinner like fritt som menn kan finne seg en utenlandsk partner.
Hennes problemer med å få aksept for dette forholdet er like store som en manns problemer når han finner seg en thai-dame.
Hvorfor?
Jo fordi alle fordommer om disse ekteskapene er bygget på kunnskap og erfaring. Jeg snakker ikke om de vellykkede forholdene hvor forholdet er bygget opp på kjærlighet og tillit. Jeg snakker om thai-damer på krise-sentre p.g.a. norske menn som ikke respekterer dem fordi de er thai-damer. En thai-kvinnes liv her i Norge er totalt avhengig av hennes norske manns evne til å ta vare på henne. Det er en stor synd at så mange av dem befinner seg på krisesentre fordi hun dessverre ikke vant den store premien i ekteskapslotteriet. Og hun er der ikke p.g.a. norske kvinners fordommer mot henne, men fordi mannen hennes ikke respekterte henne.

Jeg snakker også om norske menn som drar til Asia med feit lommebok for å føle seg ettertraktet blant kvinnene der, og som ender opp med å føle seg som konger fordi de holder en hel landsby med mat og penger. Og om storforlangende thai-damer som bare ser penger i den norske mannen, og den norske mannen som et enkelt bytte p.g.a. sin naivitet og manglende erfaring med kvinner.

Vi kan også snakke om den norske kvinnen som et enkelt bytte for den kjekke, spennende mannen som trenger oppholdstillatelse. Eller som ender opp på krise-senter fordi hennes utenlandske mann ikke respekterte henne.

Integrering skjer ikke i sånne ekteskap fordi ekteskapet er bygget opp på falske premisser, hvor den ene part ikke er ute etter å bli en del av et norsk samfunn av respekt for mannen/kvinnen han/hun er gift med, men av vikariende grunner som f.eks å bli kvitt fattigdommen og få fordeler av å være gift med nordmann. Som f.eks at familien i hjemlandet hans/hennes har penger og mat på bordet.

MyFoot
12.11.02 14:10
Det vil antagelig bli et problem for thaikvinner hvis de ikke vil tilpasse seg norske kvinners standard - om de blir boende her i landet. De blir isolert som gruppe. Avhengige av sine velgjørere. Men det er vel det som er hensikten.

Thaikvinner er et meget betent tema her på kvinnesaker. Mannfolka går i fistel hver gang. Jeg også er blitt kalt rasist to ganger i sånne tråder. Og det at de ikke tålte din helt korrekte generelle beskrivelse av utseendet deres er underlige greier. At de er mer feminine forstår jeg ikke helt. Det er da massevis av veldreide og vakre norske jenter. Og mange helt ordinære thaijenter.
roboroy
roboroyInnlegg: 336
12.11.02 14:30
"Hvorfor hater feministene kvinner fra Thailand?"
Fordi kvinner fra Thailand ikke hater menn.
Motepassiv
12.11.02 14:34
MyFoot skrev:
Det vil antagelig bli et problem for thaikvinner hvis de ikke vil tilpasse seg norske kvinners standard - om de blir boende her i landet. De blir isolert som gruppe. Avhengige av sine velgjørere. Men det er vel det som er hensikten."

- Ja, man kan undres på om ikke deres mannlige velgjørere beskriver en ønskedrøm med det at norske kvinner ikke aksepterer thai-kvinner. Hvis ikke thai-kvinnene får seg norske venninner så er det heller ingen som kan fordreie hodene deres ...
Jeg skulle gjerne hatt en venninne fra Thailand, jeg. Spørsmålet er om hennes norske mann ville tillatt henne det. Å få inn i hodet hans at jeg ser på henne som en selvstendig person og ikke et "emne", ville kanskje vært vanskelig for ham å forstå da han hadde vært redd for at jeg skulle påvirke henne for mye ...

genua
genuaInnlegg: 2768
12.11.02 16:26
"Motepassiv skrev:
MyFoot skrev:
Det vil antagelig bli et problem for thaikvinner hvis de ikke vil tilpasse seg norske kvinners standard - om de blir boende her i landet. De blir isolert som gruppe. Avhengige av sine velgjørere. Men det er vel det som er hensikten."

- Ja, man kan undres på om ikke deres mannlige velgjørere beskriver en ønskedrøm med det at norske kvinner ikke aksepterer thai-kvinner. Hvis ikke thai-kvinnene får seg norske venninner så er det heller ingen som kan fordreie hodene deres ...
Jeg skulle gjerne hatt en venninne fra Thailand, jeg. Spørsmålet er om hennes norske mann ville tillatt henne det. Å få inn i hodet hans at jeg ser på henne som en selvstendig person og ikke et "emne", ville kanskje vært vanskelig for ham å forstå da han hadde vært redd for at jeg skulle påvirke henne for mye ...
________

Det er bra! Det er viktig å holde paranoiaen og fordommen i live. Selv om det skjer med respirator!

"
DeMarcolo
DeMarcoloInnlegg: 198
12.11.02 16:59
"MyFoot skrev:
Leste i avisen på lørdag at thaikvinner ikke ønsker å bli som norske kvinner. Det lover ikke godt for integreringen."

-------------
Så du forstår ikke hva dem mener? De ønsker ikke bli som norske damer fordi dere er fulle av underfuligheter og andre rampestreker hele tiden.

Dere er maktglade og bortskjemte, dere lever lykkelige liv som bedrevitere gjør da dem dummer seg ut på livsløgner og andre tragedier.

Waco

Hvorfor blir norske damer aldri fornøyde?
cati
catiInnlegg: 3973
12.11.02 18:09
>> eisa skrev:
Siden du opphøyer deg til overdommer over hvilke kvinner som skal få komme til norge for å gifte seg, så kunne det være greitt å få vite hvor søknaden skal sendes. >>

Skrev jeg ikke nettopp at jeg IKKE dømmer noen til ikke å være verdige til å komme til Norge? Skrev jeg ikke ganske ordrett at jeg for all del unner disse kvinnene en bedre fremtid (les: komme til Norge)? Jeg skulle bare ønske de IKKE ble nødt til å selge seg på veien... Hvis det er helt greit med denne typen innvandrere, hvorfor kan de ikke få lov til å komme uten å måtte gifte seg?

>> Dette var selfølgelig (litt) ironisk, men du stiller deg lagelig til for hogg når du kaller det menneskehandel. Skal ikke folk fra andre land gifte seg med norske innbyggere uten å bli nistenkeliggjort av deg ? Og siker endel andre.
Nei - menneskehandel er noe helt annet. Det innebærer tvang, blant annet. >>

Jeg mistenkliggjør ingen, jeg skrev jo også at mange flerkulturelle ekteskap er tuftet på kjærlighet. Vi kan godt velge å gjøre oss blinde for at slett ikke alle ekteskap er det, men jeg foretrekker å forholde meg til virkeligheten, jeg. Selv om den ikke er slik vi ønsker, kan vi ikke late som om alt bare er idyll av den grunn, av redsel for å støte en eller annen.

Og menneskehandel er handel det menneske inngår som ett av byttemidlene. Det avgjørende er ikke om man selger seg selv eller om det er noen andre som selger deg. Begge deler er handel med mennesker. Selv om det sistnevnte er en del grader mer avskyelig enn det første.

- cati
snowflake
snowflakeInnlegg: 1669
12.11.02 18:37

Siden du opphøyer deg til overdommer over hvilke kvinner som skal få komme til norge for å gifte seg, så kunne det være greitt å få vite hvor søknaden skal sendes.

* Synes ikke du traff så godt med den, gitt. Cati gjør seg ikke til noen overdommer - i så fall er det mange her som gjør seg til dommer over "feminister"...og feminister i dette tilfellet ville jo være samtlige som ikke hemningsløst applauderer at norske menn henter seg kvinner i utlandet...

Dette var selfølgelig (litt) ironisk, men du stiller deg lagelig til for hogg når du kaller det menneskehandel. Skal ikke folk fra andre land gifte seg med norske innbyggere uten å bli nistenkeliggjort av deg ? Og siker endel andre.
Nei - menneskehandel er noe helt annet. Det innebærer tvang, blant annet.

* Litt begrepsrot her. Det er en lei tendens på dette forumet til at hver enkelt lager sine egne begrep uten å gjøre rede for dem, eller bruker dem uten å fortelle hva en legger i dem. Når jeg hører begrepet "menneskehandel" så assosierer jeg det ikke automatisk med tvang. Og hva er "tvang" i denne sammenhengen? Blir de kidnappet og sendt til Norge mot sin vilje? Og hvor går grensen mellom tvang og press, for eksempel?
MyFoot
12.11.02 19:51
DeMarcolo skrev:
"Så du forstår ikke hva dem mener? De ønsker ikke bli som norske damer fordi dere er fulle av underfuligheter og andre rampestreker hele tiden."

- Nei Waco, jeg forstår ikke at norske damer er sånn. Ikke de fleste ihvertfall. Jeg kjenner massevis av hyggelige og greie norske damer.

Men jeg forstår at vestlige ungkarer er konger på barene/nattklubbene i Pattaya. Jeg har vært der og sett det. Og jeg har møtt nordmenn som var gifte med thaidamer der nede. Og jeg kjenner noen par som er bosatt her. Og mitt bestemte inntrykk er: You scratch my back and I'll scratch yours. Ikke snakk om kjærlighet i det hele tatt. Faktisk har jeg hørt noen konehentere si at det de trodde var kjærlighet og omsorg bare dreier seg om penger. Men for all del, det finnes sikkert unntak.
DeMarcolo
DeMarcoloInnlegg: 198
12.11.02 19:58
Jeg tror det er misunnelsetrangen som driver deg fremover, jeg må få lov til å si det. Bare fordi at thaidamer kjenner til triks du ikke vet om, blir du sur og rakker ned på dem, akkurat som utenlandske damer også rakker ned på norske jenter.

Ikke spør meg, men det kan virke som om alle menn i alle verdensdeler synes norske kvinner er billige.

Waco
dara
daraInnlegg: 44
12.11.02 20:05
DeMarcolo skrev:
Jeg tror det er misunnelsetrangen som driver deg fremover, jeg må få lov til å si det. Bare fordi at thaidamer kjenner til triks du ikke vet om, blir du sur og rakker ned på dem, akkurat som utenlandske damer også rakker ned på norske jenter.

Og trikset er at de respekterer mannen som mann og ikke som en enarmet baditt de kan "dra" hver gang de skal ha penger!
lucky
luckyInnlegg: 550
12.11.02 20:20
Det ultimate målet for feministene synes å få 100% kontroll over menns seksualliv. Defor benytter de ufine og grisete metoder når de setter seg til doms over forbindelser mellom norsk mann og østens kvinne.

Skal panzerfeministene få lov å herse med folks følelser og søken etter kjærlighet - fordi det gavner deres langsiktige politiske mål? Skal vi tillate at feministiske besserwissere gjør seg til overdommer til kjærligheten? Skal de få ironisere og stigmatisere det mest sårbare et menneske har. Metodene er usle; "menn kjøper kvinner fra østen som en vare". Makan til sludder - makan til generalisering.

Feminister: hvordan står det til med eget kjærlighetsliv. Lykkelig, skilt, barnløst, lesbisk eller nylig foretatt abort (rett til drap av ufødt liv)?

Feministene krenker det mest intime et menneske har - og det er kun kvinner som gjør denslags mot andre mennesker. Hvorfor?
eisa
13.11.02 07:56
"MyFoot skrev: Det vil antagelig bli et problem for thaikvinner hvis de ikke vil tilpasse seg norske kvinners standard - om de blir boende her i landet. De blir isolert som gruppe. Avhengige av sine velgjørere. Men det er vel det som er hensikten."

Jeg ser for meg et fremtidssamfunn der integrasjonsminister MyFoot sender "hjem" nok en gruppe asiatiske kvinner som ikke klarte å tilpasse seg. Igjen på brygga står noen tilpassede - røykende, overvektige, bannende og med lesbesveis.

MyFoot
13.11.02 09:42
Mener du å si at du er motstander av integrering av utlendinger i det norske samfunn eisa? Eller var det ment som et angrep på meg. Eller sier du at jeg juger?
eisa
13.11.02 09:58
"MyFoot skrev:
Mener du å si at du er motstander av integrering av utlendinger i det norske samfunn eisa? Eller var det ment som et angrep på meg. Eller sier du at jeg juger?"

Inegn av delene - jeg ironiserer over ditt krav om at thai-kvinner må tilpasse seg.

MyFoot
13.11.02 10:33
DeMarcolo skrev:
"Jeg tror det er misunnelsetrangen som driver deg fremover, jeg må få lov til å si det. Bare fordi at thaidamer kjenner til triks du ikke vet om, blir du sur og rakker ned på dem, akkurat som utenlandske damer også rakker ned på norske jenter."

- Jeg rakker ikke ned på disse kvinnene Waco. Jeg prøver å bidra med noen av mine synspunkter i en debatt. Ikke misunner jeg dem heller. En annen ting er at jeg irriterer meg over enkelte mannfolk som bare har stygt å si om norske kvinner. Jeg føler ikke at de er mine landsmenn.
eisa
13.11.02 11:11
"MyFoot skrev: Det vil antagelig bli et problem for thaikvinner hvis de ikke vil tilpasse seg norske kvinners standard - om de blir boende her i landet."

Kan du utdype hvordan du mener de skal tilpasse seg norske kvinners standard ?
Motepassiv
13.11.02 11:24
lucky skrev:
"Det ultimate målet for feministene synes å få 100% kontroll over menns seksualliv. Defor benytter de ufine og grisete metoder når de setter seg til doms over forbindelser mellom norsk mann og østens kvinne".

- Hvilke ufine og grisete metoder er det her snakk om? Vennligst utdyp.
Spør en feminist om hun vil ha 100% kontroll over ditt seksualliv. Og skriv svaret hennes her på "Kvinnesaker". Kan være interessant lesning.

"Skal panzerfeministene få lov å herse med folks følelser og søken etter kjærlighet - fordi det gavner deres langsiktige politiske mål? Skal vi tillate at feministiske besserwissere gjør seg til overdommer til kjærligheten? Skal de få ironisere og stigmatisere det mest sårbare et menneske har. Metodene er usle; "menn kjøper kvinner fra østen som en vare". Makan til sludder - makan til generalisering".

- Spør feministen samtidig om hun har politiske mål som skader kjærligheten mellom kvinne og mann, og hva hun har gjort i dag for å herse med folks følelser. Kan også være interessant.
Spør henne også om hennes hverdag består i å såre andre menneskers følelser.

"Feminister: hvordan står det til med eget kjærlighetsliv. Lykkelig, skilt, barnløst, lesbisk eller nylig foretatt abort (rett til drap av ufødt liv)?"

- Jeg kjenner en lesbisk jente, hun har et kjærlighetsforhold med en asiatisk, lesbisk kvinne.
Spør henne om hennes mål er å skade følelsene mellom nordmenn og asiater.

"Feministene krenker det mest intime et menneske har - og det er kun kvinner som gjør denslags mot andre mennesker. Hvorfor?"

- Om du her mener at feminister er kvinner som påpeker det faktum at norske menn er konger i Thailand, så har du misforstått.
Ingen ønsker å krenke kjærligheten så lenge den er ubesudlet. Men når det kommer penger inn i bildet, får kjærligheten skit på vingene. Ikke dermed sagt at ekte kjærlighet mellom nordmenn og asiatiske kvinner ikke eksisterer. Forholdet mellom de to lesbiske jentene er bygget på kjærlighet og samhold. Og vet du hva? De er kvinner som aldri kunne tenke seg å krenke det mest intime mennesker har sammen.

***I de blindes dal er den Enøyde konge ;-)***
Motepassiv
13.11.02 11:31
eisa skrev:
"MyFoot skrev: Det vil antagelig bli et problem for thaikvinner hvis de ikke vil tilpasse seg norske kvinners standard - om de blir boende her i landet. De blir isolert som gruppe. Avhengige av sine velgjørere. Men det er vel det som er hensikten."

Jeg ser for meg et fremtidssamfunn der integrasjonsminister MyFoot sender "hjem" nok en gruppe asiatiske kvinner som ikke klarte å tilpasse seg. Igjen på brygga står noen tilpassede - røykende, overvektige, bannende og med lesbesveis".

- Hva har lesbene gjort deg, eisa? Annet enn at de ikke vil ha deg?
Det er mange lesber som vil gråte en skvett om integrasjonsminister MyFoot ;-) sender hjem asiatiske jenter. Det dere menn og lesber har til felles er at dere liker thai-kvinner. Forskjellen mellom dere er at lesber ikke slenger dritt til norske kvinner ang. temaet.

***I de blindes dal er den Enøyde konge ;-)***

eisa
13.11.02 11:36
"Motepassiv skrev: - Hva har lesbene gjort deg, eisa? Annet enn at de ikke vil ha deg? Det er mange lesber som vil gråte en skvett om integrasjonsminister MyFoot ;-) sender hjem asiatiske jenter. Det dere menn og lesber har til felles er at dere liker thai-kvinner. Forskjellen mellom dere er at lesber ikke slenger dritt til norske kvinner ang. temaet. "

Jeg skriver ikke at lesbene har gjort meg noe.
Når det gjelder drittslenging, så domineres vel det av norske kvinner som misliker at norske menn finner seg kvinner utenlands. Derfra har det vært en massiv drittslenging. Typisk har jo vært å knytte en slags taperstempel til mennene.
MyFoot
13.11.02 12:52
eisa skrev:
"Kan du utdype hvordan du mener de skal tilpasse seg norske kvinners standard ?"

- Når thaidamer sier at de ikke vil ligne norske kvinner så tror jeg ikke at det er vårt norske utseende de mener.

Mht. til taperstempelet så er dere menn meget flinke til å underbygge det selv. De gangene jeg har sett intervju i avisen med menn gift med thaidamer, så sier de akkurat det samme som dere sier på VGD. Anklager norske kvinner. Understreker at de aldri kunne tenke seg en norsk kvinne. Denne gruppen menn gjør ikke annet enn å skite i eget reir.
Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg