Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Raskest måte å reise fra Ålesund til Trondheim

NYTT TEMA
BeckBush
BeckBushInnlegg: 796
28.10.09 13:30

Hva er raskest og billigst måte å reise fra Ålesund til Trondheim ?

Er det buss ? Er det tog ? eller Fly eller båt ?

Går det tog fra Ålesund til Trondheim ?

tucan
tucanInnlegg: 16281
28.10.09 14:12
BeckBush: Hva er raskest og billigst måte å reise fra Ålesund til Trondheim ? Er det buss ? Er det tog ? eller Fly eller båt ? Går det tog fra Ålesund til Trondheim ?

Er dårlig med tog..

Vil tro buss kanskje er greit.. bruker vel kanskje en 4-5 timer..

Priser o.l kan du finne på www.nor-way.no

Ellers er det vel www.sas.no for fly.

Glee
GleeInnlegg: 5048
28.10.09 21:35

Den treigeste, men mest behagelige, er Hurtigruta...

DrSchwei
DrSchweiInnlegg: 32688
29.10.09 15:18
Glee: Den treigeste, men mest behagelige, er Hurtigruta...

Den beste måten!!! Heldig er den som har så godt med tid at han kan velge Huritigruta. Da jeg som student fra Møre studerte i Bergen valgte jeg Hurtigruta fremfor fly, selv om båten av og til var dyrere.

Pana
PanaInnlegg: 4722
02.11.09 11:54

Fly er topp, men du må være god på å drikke varm kaffe rimelig rastk. Rekker ikke helt å ta av før det humper inn på Værnes.

Edit, leste "raskeste" ikke billigste.
Prisen er avhengig hva du priser din egen fritid med. Jeg mener lett det er verdt å betale 1 000 kroner mer for å spare inn 4-5 timer en kunne kosa seg med å gjøre noe hyggelig med familien.

(Innlegget ble redigert 02.11.09 11:55)

puma1
puma1Innlegg: 14384
22.11.09 17:00
tucan: Er dårlig med tog.. Vil tro buss kanskje er greit.. bruker vel kanskje en 4-5 timer.. Priser o.l kan du finne på www.nor-way.no Ellers er det vel www.sas.no for fly.

Ålesund - Trondheim tar 7 timer med buss.

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg