Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Aeroflot i går og i dag

NYTT TEMA
protus
protusInnlegg: 5017
26.04.16 03:59

Stemmer det at selskapet har kommet seg ?

toydoll
toydollInnlegg: 2683
27.04.16 16:57

Jeg bruker Aeroflot mye, har hatt 18fly turer med dem det siste året.
Og ja Aeroflot har kommet seg veldig, mye bedre standard enn eks. SAS, Norwegian, Icelandair, United Airlines, TAP airlines osv som også flyr mye i Europa.

Domestic flyvninger innenlands i Russland derimot er så som så

(Innlegget ble redigert 27.04.16 16:58)

protus
28.04.16 02:28
toydoll: Jeg bruker Aeroflot mye, har hatt 18fly turer med dem det siste året.

Utdyp gjerne.

Du bruker da Sheremetyevo mye ? Alle Moskva-flyplassene har vel blitt flott nå ?

toydoll
toydollInnlegg: 2683
28.04.16 12:02
protus: Du bruker da Sheremetyevo mye ? Alle Moskva-flyplassene har vel blitt flott nå ?

nja, Kommer veldig ann på hvem terminal man bruker, når man flyr fra Oslo lander man på terminal E om man tar 13.10 flyet fra gardemoen men, man lander på terminal F om man tar 20.55 flyet fra Oslo.

Mest irriterende med Sherementveo er hvis man er om er der pga transit, alle som skal transit må gjennom egen pass kontrol og bagasje scanningm som tar en evighet er, veldig dårlig organisert i et rom som er alt for lite for antall folk skal gjennom.

Terminal F er helt klart den beste mens, terminal E er ganske trang

protus
29.04.16 01:22

Bor du i Moskva ?

protus
29.04.16 02:37

Små lyselskaper i Russland kan være rimelig farlige, men de vet du vel ?

ehall
ehallInnlegg: 18381
30.04.16 23:11

Aeroflot International har kommet seg veldig i de senere årene og klarer seg bra. Litt usikker på innenriks, men jeg kommer i alle fall aldri til å fly innenriks i Russland, verken med Aeroflot eller andre russiske selskaper. Til det er jeg altfor glad i livet, der lever de i en helt annen verden enn resten av kloden.

protus
12.05.16 03:15
ehall: , men jeg kommer i alle fall aldri til å fly innenriks i Russland, verken med Aeroflot eller andre russiske selskaper.

Det spessielt farlige her er vel de regionale småselskapene.

protus
13.05.16 04:19

Får du lounge-adgang hos dem forresten ?

mickyH
mickyHInnlegg: 12445
10.06.16 05:47
toydoll: Jeg bruker Aeroflot mye, har hatt 18fly turer med dem det siste året.Og ja Aeroflot har kommet seg veldig, mye bedre standard enn eks. SAS, Norwegian, Icelandair, United Airlines, TAP airlines osv som også flyr mye i Europa.

har også forsøkt Aeroflot Østover ( Oslo - Shanghai Bl annet ) men funnet det for dårlig i forhold til annen konkurranse og det går for min del på service . Synes selskapet har sure og lite "servicemindede" medarbeidere i Cabin . Selvsagt holder de en viss standard  iforhold til sitt SKY medlemskap men med dagens konkurranse i luften holder det ikke mener jeg. Jeg reiser selv mye ( Asia , Australia og USA ) og forventer god service i forhold til den billett type jeg kjøper.

Prismessig forstår jeg at Aeroflot er konkurransedyktig.

Jeg flyr lite med SAS , men mener deres buisness Transatlantic nå er bra. United kjenner jeg bare på Økonomi ,Rangerer dem noe bedre enn Aeroflot. Icelandair og Tap kjenner jeg ikke og Norwegian kan vanskelig sammenlignes med noen av disse da dette er ett " lavprisselskap" Brukes av meg kun på Korte distanser innenlands eller Europa , aldri OVER to timer i Norwegian.

protus
11.06.16 01:56

Tja, innenriks i Russland er det vel dyrt å fly, og løsningen kan være lavpris. Ryanair er ikke tilstede.

sistebossen
sistebossenInnlegg: 2496
11.06.16 02:02
protus: Tja, innenriks i Russland er det vel dyrt å fly, og løsningen kan være lavpris. Ryanair er ikke tilstede.

Pleier kaptenen å invitere dere frem i Cockpit under reise?

protus
11.06.16 04:36

Nei.

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg