Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

NRK Alltid Johaug

NYTT TEMA
jeangabin
jeangabinInnlegg: 24134
14.10.16 12:59

NRK dekker Johaug saken som om den var verdens undergang, 24 timer i døgnet med oppdateringer om ingenting og endeløse gjentagelser. I tillegg har VG.no, Dagbladet.no etc Johaug øverst hele dagen.

Er virkelig Johaug så viktig? Hva med Syria? Hva med global oppvarming? Hva med valgkampene i USA og Frankrike?

Personlig så er jeg så lei av Johaug nå at jeg ønsker hun brakk foten og aldri visste seg på TV igjen. Nok er nok. Vel, hun kan kanskje ikke klandres for at mediene er idioter.

ChristofferHH
ChristofferHHInnlegg: 15
14.10.16 21:10

Gårsdagens nyeheter. Hva vi trenger i disse kalde dager, er denne hjerteskjærende historien om vårt lille Norge.

Jeg er helt enige med deg. Hva med noe mindre individuelt på første sida? fy, fy, skamme dem.

(Innlegget ble redigert 14.10.16 21:11)

jeangabin
14.10.16 21:11
ChristofferHH: Gårsdagens nyeheter. Hva vi trenger i disse kalde dager er denne hjertskjærende historien om vårt lille Norge. Jeg er helt enige med deg. Hva med noe mindre individuelt på første sida? fy, fy, skamme dem.

Hva slags pils har du?

ChristofferHH
14.10.16 21:11

Peroni. Du a?

jeangabin
14.10.16 21:13
ChristofferHH: Peroni. Du a?

Har sluttet å drikke, eller prøver å trappe ned så mye som mulig. Men jeg savner pilsen. Pleier å drikke clausenthaler, men det blir ikke det samme.

ChristofferHH
14.10.16 21:20

Drikke en øl på fredager, om det ikke er fest, som er ytterst sjeldent.

jeangabin
14.10.16 21:22
ChristofferHH: Drikke en øl på fredager, om det ikke er fest, som er ytterst sjeldent.

Ja, øl er stemning. Jeg unner deg den. Skål. (Jeg har kaffe)

FrannyLee
FrannyLeeInnlegg: 7763
14.10.16 21:26
jeangabin: Ja, øl er stemning. Jeg unner deg den. Skål. (Jeg har kaffe)

Får du ikke problem med søvn når du drikker kaffe sent på kveld.

Eg drikker ei hel bøtte på formiddag og så kutter eg ut.

Forøvrig enig i att Johaugsaka nå må få belyses av de som skal avgjøre videre prosedyre og vi andre har vel igrunn spekulert nok . Også pressen.

jeangabin
14.10.16 21:29
FrannyLee: år du ikke problem med søvn når du drikker kaffe sent på kveld. Eg drikker ei hel bøtte på formiddag og så kutter eg ut. Forøvrig enig i att Johaugsaka nå må få belyses av de som skal avgjøre videre prosedyre og vi andre har vel igrunn spekulert nok . Også pressen.

Nei, jeg har drukket så store mengder med kaffe at jeg er imun. Er jeg trett så sovner jeg. Faktisk synes jeg det er vanskeligere å sove lenge viss jeg har drukket. Mørk sjokolade har blitt min erstatning for øl. Vi får se hvor lenge jeg klarer å holde ut.

FrannyLee
14.10.16 21:34
jeangabin: Faktisk synes jeg det er vanskeligere å sove lenge viss jeg har drukket.

Alkohol er heller ikke noe godt sovemiddel for meg nei. Spessielt øl , for da vokner eg og må eg opp å pisse etter noen timer og så har vi det gående med dårlig opphakket søvn fremover på morrakvisten.

kytec
kytecInnlegg: 28080
14.10.16 21:37

På full fart til å rote dere ut av trådens tema? 

Langorm
LangormInnlegg: 7456
14.10.16 21:57
jeangabin: Er virkelig Johaug så viktig?

Om dette kan en få seg til å undre seg over? Jeg synes synd på denne flotte idrettsutøveren. Men hvor viktig er hun? Når det er sakt, så er jeg motstander av is og snø. Må forøvrig idretter som hører vinteren til, begynne så tidlig og avsluttes så sent?

FrannyLee
14.10.16 22:01
kytec: På full fart til å rote dere ut av trådens tema?

Helt klart , men som sagt , alt for mye Johaug for min del.

jeangabin
14.10.16 22:02
FrannyLee: Helt klart , men som sagt , alt for mye Johaug for min del.

Jeg brydde meg ikke om johaug før hun brukte lipomade, og jeg bryr meg ikke nå heller.

NRK har gått helt berserk, og har knapt andre nyheter.

jeangabin
14.10.16 22:03
Langorm: Når det er sakt, så er jeg motstander av is og snø.

Dette ordner seg med global oppvarming.

ynnory
ynnoryInnlegg: 46538
14.10.16 22:07
jeangabin: global oppvarming.

Johaug, pils og global oppvarming i skjønn forening!

Noen av dere som lager lapskaus fra bunnen?

jeangabin
14.10.16 22:08
ynnory: Noen av dere som lager lapskaus fra bunnen?

Nei, du må gå i matforumet. Men de snakker vel om Johaug der.

timy3
timy3Innlegg: 4248
17.11.16 11:33
jeangabin: Personlig så er jeg så lei av Johaug nå at jeg ønsker hun brakk foten og aldri visste seg på TV igjen.

Da mitt barnebarn hadde hylt i ti minutter, for at han ikke fikk det som han ville, så sa jeg til han at han oppførte seg som Therese Johaug, da sluttet han med det samme, så hun er et fint forbilde for ungdommen.

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg