Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Venstresida og Klassekampen

NYTT TEMA
Langveg
LangvegInnlegg: 10845
15.12.16 10:11

Klassekampen er ikkje lenger ei avis for venstresida. Civita og høgresida får meir og meir plass i bladet, og avisa tek ulne standpunkt til Palestina, til Syria, jamvel til den norske "innsatsen" i Libya. Om kor uheldig det er at Noreg er med i NATO, høyrer ein ingen ting. Ein spaltist har nyss fått sparken av di han av to vonde, globalisten og økonomisk liberalist Fillon og Marine Le Pen med eit langt betre program for arbeidarklassa, heldt ein finger på den siste.

Klassekampen får 40 millionar i statsstøtte og no i tillegg 9 millionar frå LO. Avisa er vorten ein  del av det norske "systemet" og talerøyr for alle "elitens" vedtekne og opplesne standpunkt. Vekk med prressestøtta til avisa! Det einaste ho har att som fanesaker ser ut til å vera slitsam feminisme og klimasludder. Finst det ikkje plass i norske media for ei ekte radikal venstreside?

(Innlegget ble redigert 15.12.16 10:15)

Homo_Erectus
Homo_ErectusInnlegg: 14578
15.12.16 10:22
Langveg: Finst det ikkje plass i norske media for ei ekte radikal venstreside?

Det er da ingen som nekter og hindrer noen i å starte en ekte radikal venstreavis. Det kan hvem som helst fritt gjøre.

Saken er den at det er praktisk talt null interesse i befolkningen for en slik avis. Ingen bryr seg om en slik avis, ingen gidder kjøpe den, ingen gidder lese den.

Kan man utgi en avis som ingen er interessert i?

bjoro
bjoroInnlegg: 28305
15.12.16 12:02
Langveg: Klassekampen får 40 millionar i statsstøtte og no i tillegg 9 millionar frå LO.

Først vil jeg si at jeg daglig leser klassekampen, og mener at det fortsatt er en viktig avis. Selv om jeg har et annet ståsted politisk.

Men jeg må tillegge: Jeg synes det er smått utrolig at en mottager av så mye i pressestøtte kan produsere lå lite skriftlig.

Langveg
15.12.16 12:08
Homo_Erectus: Det er da ingen som nekter og hindrer noen i å starte en ekte radikal venstreavis. Det kan hvem som helst fritt gjøre. Saken er den at det er praktisk talt null interesse i befolkningen for en slik avis. Ingen bryr seg om en slik avis, ingen gidder kjøpe den, ingen gidder lese den. Kan man utgi en avis som ingen er interessert i?

Du er ikkje så blåøygd som du gjev  utrykk for Eractus: Dagsavisen, Vårt Land, Nationen, tabloidblekka Bergensavisen og  og Klassekampen stikk av  med over helvta av pressestøtta; over 150 00 millionar i året. Korleis hadde det gått med dei avisene utan statsstøtte?

Fekk eg skarve ti millionar, skulle eg då sanneleg laga ei ekte radikal avis.  Ny Tid er forresten ei merkeleg greie. Ho får visst fem millionar i året og kjem som vedlegg til Klassekampen ein gong i veka, tingarar kan ho ikkje ha mange av. Heller ikkje den avisa er anna enn hovudstraumsoppgulp.

(Innlegget ble redigert 15.12.16 12:11)

Homo_Erectus
15.12.16 13:01
Langveg: Du er ikkje så blåøygd som du gjev  utrykk for Eractus: Dagsavisen, Vårt Land, Nationen, tabloidblekka Bergensavisen og  og Klassekampen stikk av  med over helvta av pressestøtta; over 150 00 millionar i året. Korleis hadde det gått med dei avisene utan statsstøtte? Fekk eg skarve ti millionar, skulle eg då sanneleg laga ei ekte radikal avis.  Ny Tid er forresten ei merkeleg greie. Ho får visst fem millionar i året og kjem som vedlegg til Klassekampen ein gong i veka, tingarar kan ho ikkje ha mange av. Heller ikkje den avisa er anna enn hovudstraumsoppgulp.
JudasT
JudasTInnlegg: 5167
15.12.16 18:45

Man gnir seg i øynene:
"Tilskudd gis ikke til aviser som... i hovedsak inneholder stoff vinklet ut fra en spesiell faglig, politisk, ideologisk, religiøs eller etnisk bakgrunn".

Likevel får altså Vårt Land, Dagsavisen, Klassekampen, Nationen og Dagen pressestøtte, og det til de grader! Noen lyver åpenbart så det renner.

Langveg
15.12.16 18:46

Erectus: og selge minst halvparten av opplag gjennom abonnement.

Det tvilar eg på at Bergensavisen gjer. Men ein lagar alltid unntak for tidlegare AP-aviser, jfr. lex Telemark arbeiderblad i si tid ..

Ei tid heldt dei Friheten og Norge i dag eller noko slikt borte frå pressestøtte med noko sludder om at kvaliteten ikkje var god nok. No får Friheten så pass at avisa kan koma ut kvar fjortande dag, men det er langt under dei millionane NY TId får. (Friheten ca 250 000, trur eg). Den eigenlerge grunnen til at Norge i dag ikkje fekk støtte, var at avisa var imot fri abort. Å nekta ei kommunistavis støtte var vel på rein refleks.

Elles ville eg tru at dersom all pressestøtte forsvann, ville det verta rom for ei ekte radikal avis.  No tek prostituerte aviser som Klassekampen og Ny Tid opp plassen. Dei sel "kroppen sin" til staten. Klassekampen driv sterkast i faget ved også å selja seg til LO (9 millionar i år)..

(Innlegget ble redigert 15.12.16 18:49)

northside
northsideInnlegg: 34543
15.12.16 18:50
Langveg: Klassekampen er ikkje lenger ei avis for venstresida. Civita og høgresida får meir og meir plass i bladet, og avisa tek ulne standpunkt til Palestina, til Syria, jamvel til den norske "innsatsen" i Libya. Om kor uheldig det er at Noreg er med i NATO, høyrer ein ingen ting. Ein spaltist har nyss fått sparken av di han av to vonde, globalisten og økonomisk liberalist Fillon og Marine Le Pen med eit langt betre program for arbeidarklassa, heldt ein finger på den siste.
Klassekampen får 40 millionar i statsstøtte og no i tillegg 9 millionar frå LO. Avisa er vorten ein del av det norske "systemet" og talerøyr for alle "elitens" vedtekne og opplesne standpunkt. Vekk med prressestøtta til avisa! Det einaste ho har att som fanesaker ser ut til å vera slitsam feminisme og klimasludder. Finst det ikkje plass i norske media for ei ekte radikal venstreside?

Problemet er vel at venstresiden ikke taler arbeiderklassens sak lengre.

northside
northsideInnlegg: 34543
15.12.16 18:51
JudasT: Man gnir seg i øynene:"Tilskudd gis ikke til aviser som... i hovedsak inneholder stoff vinklet ut fra en spesiell faglig, politisk, ideologisk, religiøs eller etnisk bakgrunn".
Likevel får altså Vårt Land, Dagsavisen, Klassekampen, Nationen og Dagen pressestøtte, og det til de grader! Noen lyver åpenbart så det renner.

Den reagerte jeg også på. Dette er en regel som ikke følges.

Homo_Erectus
16.12.16 09:53
JudasT: Man gnir seg i øynene:
"Tilskudd gis ikke til aviser som... i hovedsak inneholder stoff vinklet ut fra en spesiell faglig, politisk, ideologisk, religiøs eller etnisk bakgrunn". Likevel får altså Vårt Land, Dagsavisen, Klassekampen, Nationen og Dagen pressestøtte, og det til de grader! Noen lyver åpenbart så det renner.

Jeg synes også det er rart at aviser som Vårt Land, Dagen, Nationen oa. får pressestøtte. Jeg oppfatter dem som representanter for særinterresser.

Men forklaringen ligger kanskje her:

Dagen er en avis som kommer ut i Bergen i Hordaland. Avisen kom ut med sin første utgave i 1919. Avisen utkommer seks dager i uken.[1] Avisen har en tydelig kristen profil, samtidig som den har vært tydelig i samfunnsdebatten.

Kanskje det er det med "tydelig i samfunnsdebatten"?

Homo_Erectus
16.12.16 09:56
Langveg: Elles ville eg tru at dersom all pressestøtte forsvann, ville det verta rom for ei ekte radikal avis.  No tek prostituerte aviser som Klassekampen og Ny Tid opp plassen. Dei sel "kroppen sin" til staten. Klassekampen driv sterkast i faget ved også å selja seg til LO (9 millionar i år)..

Jeg vil nå tro at dersom en "ekte radikal avis" skulle uttrykke de meningene du uttrykker her på VGD, så ville antallet kjøpere og lesere få plass i en gammeldags telefonkiosk.

Hvis det da ikke skulle være mange mennesker med en bisarr form for humor.

Nødutgang
NødutgangInnlegg: 15675
16.12.16 09:59
Homo_Erectus: Kanskje det er det med "tydelig i samfunnsdebatten"?

Antagelig.

Langorm
LangormInnlegg: 7190
16.12.16 18:33

Klassekampen var fra oppstarten en rød-rød avisblekke. Så er det naturlig, at med tiden endres det meste. Hvorfor ikke i dag si alt slik som det er? Ingen av oss slipper unna fremtiden.

Langveg
17.12.16 08:58
Homo_Erectus: Jeg vil nå tro at dersom en "ekte radikal avis" skulle uttrykke de meningene du uttrykker her på VGD, så ville antallet kjøpere og lesere få plass i en gammeldags telefonkiosk. Hvis det da ikke skulle være mange mennesker med en bisarr form for humor.

Men pressestøtta tek du ikkje stilling til. Er det ikkje litt merkeleg at ein skal pøsa ut millionar av kroner til aviser som berre fylgjer meiningsstraumen? Klassekampen er ikkje noko unntak lenger. Det er vel like lenge før avisa går inn for NATO, kongehuset og Israels rett til å tujra fram slik det gjer. Tendensen er tydeleg, høgremeiningar får brei plass i avisa som redaktøren nok ynskjer å gjera til ei blekke for alle. Avisa hadde jamvel eit heilt tillegg om mat her om dagen. Ikkje om matvarstoda i verda, men om fikse rettar for øvre mellomklasse.  Når det gjeld klimasnikk-snakk og kvinnesak er jo avisa så huvudstraums som det går an å vera. 

Elles hadde eg trudd betre om deg enn at du tyr til fleirtalsargumentet. Berre det eit massivt fleirtal meiner, er visst rett og sanning etter di meining. Kjøtvekta bør ein vel helst blåsa i om ein skal føra ein sakleg debatt. Av og til undrar eg på om du vil det.

Homo_Erectus
18.12.16 17:40
Langveg: Men pressestøtta tek du ikkje stilling til. Er det ikkje litt merkeleg at ein skal pøsa ut millionar av kroner til aviser som berre fylgjer meiningsstraumen? Klassekampen er ikkje noko unntak lenger. Det er vel like lenge før avisa går inn for NATO, kongehuset og Israels rett til å tujra fram slik det gjer. Tendensen er tydeleg, høgremeiningar får brei plass i avisa som redaktøren nok ynskjer å gjera til ei blekke for alle. Avisa hadde jamvel eit heilt tillegg om mat her om dagen. Ikkje om matvarstoda i verda, men om fikse rettar for øvre mellomklasse.  Når det gjeld klimasnikk-snakk og kvinnesak er jo avisa så huvudstraums som det går an å vera.  Elles hadde eg trudd betre om deg enn at du tyr til fleirtalsargumentet. Berre det eit massivt fleirtal meiner, er visst rett og sanning etter di meining. Kjøtvekta bør ein vel helst blåsa i om ein skal føra ein sakleg debatt. Av og til undrar eg på om du vil det.

Jeg synes at pressestøtte kan være på sin plass for å opprettholde et variert og nyansert utvalg aviser. Men jeg synes som sagt det er noe merkelig at aviser som Dagen, Vårt Land oa. får pressestøtte, siden de er så utpregede representanter for særinteresser. Men det er vel det at de er tydelige i samfunnsdebatten.

Du skriver:

"Elles hadde eg trudd betre om deg enn at du tyr til fleirtalsargumentet. Berre det eit massivt fleirtal meiner, er visst rett og sanning etter di meining. Kjøtvekta bør ein vel helst blåsa i om ein skal føra ein sakleg debatt. Av og til undrar eg på om du vil det."

Du er tydeligvis helt ukjent med noe så elementært som tilbud og etterspørsel. Hvis du vil selge en vare, må det være noen som vil kjøpe den.

Hvis ingen vil ha det du produserer, kaster du bort tid, krefter og penger.

Den ekte radikale avisen du vil ha, finnes ikke av den enkle grunn at det ikke er noen etterspørsel etter en slik avis.

Hvis du fikk noen millioner for å lage din radikale avis, ville det fortsatt ikke være noen som var interessert i den. Ingen vil kjøpe din avis. De vil ikke engang ha den om du gir den bort gratis.

zetta
zettaInnlegg: 6871
18.12.16 18:23

Ha, ha, pressestøtte gir jo ingen variert og nyansert utvalg aviser. Støtta gir en hel haug med helt like aviser. Alle har de samme korrekte og ulne meningene. Prøver de seg på noe så kommer erkesludderet om at kvaliteten ikke er god nok for støtte.

rilke
rilkeInnlegg: 4555
04.01.17 21:20

Om noen bør miste pressestøtten, så står ihvertfall Dagsavisen først i køen. Ei partiavis for Arbeiderpartiet som fremfører mer eller mindre de samme synspunktene som Dagbladet, VG, NRK og etterhvert Aftenposten, bare enda mer eksplisitt og med enda større sosialdemokratisk arroganse.

Om hensikten med pressestøtten er å fremme meningsmangfold burde man heller støtte Document.no enn Dagsavisen, som kun fremmer meninger som allerede er godt dekket i mange andre norske medier.

Når det gjelder Klassekampen, synes jeg den langsiktige utviklingen har vært god. De har gått fra en krakilsk, unyansert og sekterisk avis hvor det var fritt frem for allverdens ideologisk grums, til å bli en mer nyansert, sannhetssøkende og intellektuelt redelig avis som også gir rom for nødvendige motforestillinger og motstemmer (Clemet var nevnt her).

Denne endringen var nødvendig om avisen skulle nå bredere ut enn til en liten klubb av akterutseilte AKP'ere og NKP'ere.

Nye folk som politisk redaktør Mimir Kristijanson kommer med nye perspektiver og tanker som utfordrer den stadig mer utdannings-elitisetiske venstresida og dens forakt for fagarbeidere, ufaglærte og andre uten nødvendige vekttall, samt deres verdensbilde og synspunkter.

Så jeg liker KK veldig godt for tida og ønsker meg ikke tilbake til tida hvor avisa var uleselig for alle andre enn den interne og fundamentalistiske kretsen som produserte den.

(Innlegget ble redigert 04.01.17 21:31)

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg