Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Makeløs masing om neste års program

NYTT TEMA
DrSchwei
DrSchweiInnlegg: 41988
19.12.16 19:02

NRK gnåler på at Anno starter 2. januar. I skrivende stund er det 19. desember. Likevel står den gnålende hallodama fram foran Dagsrevyen og maser om at vi om 13 dager skal se på Anno. Har de ikke annet budskap før jula setter inn om en knapp uke?

kansas00
kansas00Innlegg: 18484
20.12.16 19:47

Fornøyd med at TV2 minner meg på at Farmen-kjendis begynner 2.januar... prestasjon har de også allerede kjørt.

DrSchwei
DrSchweiInnlegg: 41988
20.12.16 21:06

Tydeligvis knallhard konkurranse her....

... synes det er mye mas generelt, og at man begynner 14 dager før er bare irriterende, spesielt før jul. Men når hallodama - som etter min mening saklig skal presentere kveldens programmer, eventuelt minne om noe som skjer dagen etter, begynner å gnåle om dette før selveste Dagsrevyen, synes jeg det er utidig - spesielt for de som faktisk hører etter...

notlob
notlobInnlegg: 34057
21.12.16 21:06
DrSchwei: er bare irriterende,

Fullstendig enig. Nesten grenseløst irriterende.

Lyngen
LyngenInnlegg: 1273
27.12.16 19:49
DrSchwei: NRK gnåler på at Anno starter 2. januar. I skrivende stund er det 19. desember. Likevel står den gnålende hallodama fram foran Dagsrevyen og maser om at vi om 13 dager skal se på Anno. Har de ikke annet budskap før jula setter inn om en knapp uke?

Alt er lagt opp slik at du skal ha flest muligheter til å skaffe dem enda mer oppmerksomhet med tråder her på VGD.

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg