Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

P4 tilbake på FM-nettet?

NYTT TEMA
Oslogg123
Oslogg123Innlegg: 364
13.11.17 14:05

La merke tilfor et par uker siden at signalene strakk seg lenger ut på bygda enn da de slukket signalkene på FM-nettet her på Østlandet tidligere i høst. I går hadde jeg full P4-dekning på hele strekningen jeg kjørte, også i tunneller. Men kanalene til Nrk var helt borte.

Har P4 fått panikk og "skrudd på" FM-nette igjen?

timy3
timy3Innlegg: 4398
14.11.17 10:22
Oslogg123: Har P4 fått panikk og "skrudd på" FM-nette igjen?

De har vel kommet frem til at kun det beste er godt nok.

kansas00
kansas00Innlegg: 19351
14.11.17 21:00
Oslogg123: Har P4 fått panikk og "skrudd på" FM-nette igjen?
Oslogg123
Oslogg123Innlegg: 364
15.11.17 10:54

"Samtidig har Stortinget vedtatt at de store kommersielle lokalradioene ikke får lov til å fortsette å sende på FM i storbyene, av frykt for at de kan ta lyttere fra NRK. Flere av disse blir tvunget av lufta mot sin vilje."

Dette var nytt for meg. Nesten så man ikke tror hva man leser!

aIseboy
aIseboyInnlegg: 3363
15.11.17 15:19
Oslogg123: "Samtidig har Stortinget vedtatt at de store kommersielle lokalradioene ikke får lov til å fortsette å sende på FM i storbyene, av frykt for at de kan ta lyttere fra NRK. Flere av disse blir tvunget av lufta mot sin vilje."   Dette var nytt for meg. Nesten så man ikke tror hva man leser!

Jeg ville vurdert å fortsette å nesten ikke tro på det.

Det lukter jo propagandainnlegg lang vei, fra en av partene. 

perchri
perchriInnlegg: 7430
16.11.17 22:16
Oslogg123: La merke tilfor et par uker siden at signalene strakk seg lenger ut på bygda enn da de slukket signalkene på FM-nettet her på Østlandet tidligere i høst. I går hadde jeg full P4-dekning på hele strekningen jeg kjørte, også i tunneller. Men kanalene til Nrk var helt borte.

Tiden før NRK gikk over til DAB merket vel de fleste at FM signalene fra disse herrer var blitt betydlig svakere. Enten var det bevisst redusert sendereffekten....eller de byttet FM antennen til DAB antenner og hadde satt opp midlertidig FM antenner? Jeg er så dum at jeg tror det siste.....men??

RickiBK
RickiBKInnlegg: 63513
16.11.17 22:27
perchri: Enten var det bevisst redusert sendereffekten

Du vil aldri se noen innrømmelser fra DAB-mafiaen på det faktumet nei. 

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg