He he, den var så god at jeg ble fristet til å gi deg en neve tomler!
-Men for å unngå missforståelser, vil jeg beherske meg. Av det mindretall som utgjør AGW-sekten, tror 97% at mennesker er skyld i klimaendringene!
Problemet er, at dersom du ikke tror(er politisk korrekt) er du ikke noe (null forskningsstøtte). blant disse «som betyr noe», er det viktig å fremstille seg selv som objektiv og troverdig, (Jonas Bakken på forskning.no) «metodene skal framstå som uberørt av menneskehender. Setninger som "Det ble gjort" i stedet for "Jeg gjorde". Fravær av personlige pronomen, spesielt pronomenet jeg, er påtakelig i disse tekstene. De forteller bare hva naturen selv har å vise fram.
Etter møte i Madrid i nov. og i Roma i des. 1995 konkluderte naturvitskapsmennene i IPCC med at det ikke finnes noen forsking som viser at en økning av innholdet av drivhusgasser påvirker klimaet. Det var dette oppdraget IPCC hadde fått, og fullført. Og IPCC skulle ha vært nedlagt etter at rapporten ble lagt frem i 1996.
Dette var selvfølgelig ikke godt nytt for Al Gore, Juster Hansen og vår egen Gro Harlem Brundtland. Sistnevnte, en demokratisk valgt statsminister uttaler: «Debatten er over. Det er uansvarlig, endog umoralsk å bestride den vitenskapelige kunnskapen om at klimaendringene er menneskeskapte»!? Noe hun gjentar i FAO Committee on Forestry- Roma 17 mars 2009, der hun legger til: «Now is the time to act, and I say that as a doctor»!
Klima doktor?
Dersom det er umoralsk å stille spørsmål i vitenskapen, er det da vitenskap?
Dersom det ikke er tillat å stille kritiske spørsmål, endog umoralske til "de som betyr noe", har vi da demokrati?
...Når noe lukter mistenkelig, .....