Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Klimafiksing er tullete

NYTT TEMA
TomPadang
TomPadangInnlegg: 14291
21.12.16 11:43

https://www.nrk.no/viten/klimafiks_-vil-dimme-sola-1.13284554

Jeg håper slike idéer aldri blir virkelighet.  Å begynne å eksperimentere med atmosfæren for å stoppe klimavariasjoner, er idiotisk.  Det bør også bli forbudt.  Det er heldigvis lenge til noe slikt blir aktuelt.  Og at det får finansiering, er neppe trolig.

la1goa
la1goaInnlegg: 10656
21.12.16 12:50
TomPadang: idiotisk

Jeg må si meg enig. Først legger de enorme resurser for å rense kraftverkene for svoveloksider på grunn av miljøskader, så skal de spre det ut igjen?

SjatH
SjatHInnlegg: 672
21.08.17 09:40
TomPadang: https://www.nrk.no/viten/klimafiks_-vil-dimme-sola-1.13284554 Jeg håper slike idéer aldri blir virkelighet.  Å begynne å eksperimentere med atmosfæren for å stoppe klimavariasjoner, er idiotisk.  Det bør også bli forbudt.  Det er heldigvis lenge til noe slikt blir aktuelt.  Og at det får finansiering, er neppe trolig.
fargerik
fargerikInnlegg: 47316
21.08.17 17:21
la1goa: Jeg må si meg enig. Først legger de enorme resurser for å rense kraftverkene for svoveloksider på grunn av miljøskader, så skal de spre det ut igjen?

Men utslipp av SO2 er da redusert kraftig, Norge har forlengst nådd målene for utslippsreduksjoner der.

Det er jo CO2 som er utfordringen.

Forøvrig er jeg enig med TS, det hjelper ikke å poppe hodepinetabletter for fyllesyke dersom man pimper sprit hver dag.

ostgote
ostgoteInnlegg: 3973
22.08.17 16:10
TomPadang: Jeg håper slike idéer aldri blir virkelighet.  Å begynne å eksperimentere med atmosfæren for å stoppe klimavariasjoner, er idiotisk.  Det bør også bli forbudt.

Vi må jobbe med naturen og ikke mot naturen.  Mekanismene for CO2 opptak finnes allerede i naturen og vi kan hjelpe til så dette øker,  hvis vi ønsker lavere CO2 innhold i atmosfæren for å redusere temperaturen.   

nøkkerosa
nøkkerosaInnlegg: 6589
22.08.17 23:11
TomPadang: Jeg håper slike idéer aldri blir virkelighet.  Å begynne å eksperimentere med atmosfæren for å stoppe klimavariasjoner, er idiotisk.  Det bør også bli forbudt.  Det er heldigvis lenge til noe slikt blir aktuelt.  Og at det får finansiering, er neppe trolig.

Einig med deg at "klimafiksing er tullete"......og det er ikkje berre tullete men ein alvoleg fare for Jorads naturlege miljø og naturlege utviktlng. Eg har advart dokke lenge om denne etter mitt syn sinnsjuke klimahysteriske politikken i nokre av mine linkar....skal prøve å linke til ein av dei (for å få med startinnlegget mitt må ein gå til side 1, linken ser ut til å vise kun siste innlegg i tråden):

http://vgd.no/samfunn/miljoe-og-klima/tema/1753971/tittel/klimamanipulering/innlegg/45913953/#post45913953

(Innlegget ble redigert 22.08.17 23:21)

nøkkerosa
22.08.17 23:29
TomPadang: Det bør også bli forbudt.  Det er heldigvis lenge til noe slikt blir aktuelt.  Og at det får finansiering, er neppe trolig.

Klimafiksing også kalla Geoengineering (pluss ein heil bønsj med andre "vitenskaplege" navn) er nok mest dessverre allerede ein realitet. Og det er dessverre mangen som prøver å sko seg på den sokalla "klimakrisa" ....denne David Keith du linka til er vel berre ein av dei ....

Linkar til ein anna tråd eg hadde her i "gamledagar" angåandes "klimafiksing og geoengineering (linken førar til det siste innlegget i tråden, so du må gå til side 1 for å få med deg startinnlegget mitt..):

http://vgd.no/samfunn/miljoe-og-klima/tema/1793635/tittel/kondensstriper-og-andre-striper/innlegg/41801488/#post41801488

(Innlegget ble redigert 22.08.17 23:37)

nøkkerosa
24.08.17 23:38
TomPadang: Jeg håper slike idéer aldri blir virkelighet.  Å begynne å eksperimentere med atmosfæren for å stoppe klimavariasjoner, er idiotisk.  Det bør også bli forbudt.  Det er heldigvis lenge til noe slikt blir aktuelt.  Og at det får finansiering, er neppe trolig.

Linken din er faktisk noko "hårreisandes"å lese.....og grunnen til at slike galne idear er kome på bana er den idiotiske klimapolitikken (basert på bla feile greier frå Al Gores mm) og den sokalla "klimakrisa"...og det politiske vedtaket om at vi liksom ikkje skal auke jordas temperatur med meir enn to grader....

Hallo "is it anybody in there"...? Det ser dessverre ikkje slik ut.....og so trur dei høgt utdanna at vi er blitt meir intelligente enn dei som levde på i "steinalderen".....

Linken din Tom er dessverre eit bevis på at dei som styrer oss mennesker i dag er blitt nokså uinntelligente etter mitt syn og dei brukar sin makt som dei dessverre har til å forureine vår Jord med farleg geoegineering bla......og då er det fare på ferde.....

Politikarane vil liksom at vi skal "redde miljøet" ved å sprøyte atmosfæren vår full av dritt frå fly.......og so skal vi liksom ikkje får ekte klare soldagar lenger , men kun dis....

Har ikkje vore politikkarar fatta at vi dør utan sola? Skjøna dei ikkje at plantane dør utan sola? Skjøna dei ikkje at plantane lever av CO2? Skjøna dei ikkje at plantane laga lufta vi pustar inn?

Denne klimapolitikken er etter mitt syn so fullstendig bak mål og heilt på tryne idiotisk,,,,,,,og ikkje MINST so skrekkeleg miljø forureinandes ..

(Innlegget ble redigert 24.08.17 23:48)

nøkkerosa
24.08.17 23:57

Før i "gamle dagar" var det mykje diskusjon her inne kvar einaste dag.....men no verka det å vere mest "dødt" her inne.....har det fornuftige folket gitt opp med å nå fram med kunnskapen og visdommen.. ?

Lob02mist1
Lob02mist1Innlegg: 3458
25.08.17 01:22
nøkkerosa: Før i "gamle dagar" var det mykje diskusjon her inne kvar einaste dag.....men no verka det å vere mest "dødt" her inne.....har det fornuftige folket gitt opp med å nå fram med kunnskapen og visdommen.. ?

Alt var bedre i gamle dager...

...f.eks så husker jeg hvor mye snø det var dengang da jeg var barn, det gikk meg langt over hodet, mens det nå i dag kun er til knærne...

...mystisk

nøkkerosa
30.08.17 00:42
Lob02mist1: Alt var bedre i gamle dager... ...f.eks så husker jeg hvor mye snø det var dengang da jeg var barn, det gikk meg langt over hodet, mens det nå i dag kun er til knærne... ...mystisk

Det kan kanskje ha noko med å gjere at du har blitt litt større.. ?

;-)

nøkkerosa
30.08.17 00:48
TomPadang: Det er heldigvis lenge til noe slikt blir aktuelt.

Har du lest linkane mine og det eg før har skreve... ??

Lob02mist1
30.08.17 00:56
nøkkerosa: Det kan kanskje ha noko med å gjere at du har blitt litt større.. ? ;-)

...og jeg som trudde det hadde med den menneskeskapte globale klimakrisen å gjøre, men når du sier det, kanskje du har rett, jeg er jo blitt litt større...

...hmm, kanskje der ikke er noen menneskeskapt klimakrise?

En spennende tanke!

(Innlegget ble redigert 30.08.17 00:56)

nøkkerosa
30.08.17 00:59
fargerik: Det er jo CO2 som er utfordringen.

Men det du påstår her er jo ikkje natur vitenskapeleg dokumentert ?

Det er kun ein sokalla "konsensus"......ja du veit slik som relgionane driver på med.....

Plantane dør utan CO2 og vi dør utan at plantane lagar oksygen til oss frå CO2 frå lufta...

Eg skjøna berre ikkje dette klimahysteriet om at vi ikkje skal auke jordas "globale temperatur" med to grader......og so skal vi for å liksom prøve å unngå denne eventuelle 2 graders grensa FORUREINE JORDA VÅR med "klimafiksing"......

HALLO is it anybody in there ?

Lob02mist1
30.08.17 01:03
fargerik: Det er jo CO2 som er utfordringen.

...først kommer temperatur endringen, deretter kommer CO2 endringen.

P.S.

For noen millioner år siden var CO2 bestanden mange mange mange mange ganger større enn det vi har i dag, hvordan forklarer du dette, sånn i forhold til menneskeskapt klimaendringer?

nøkkerosa
30.08.17 01:11
Lob02mist1: ...og jeg som trudde det hadde med den menneskeskapte globale klimakrisen å gjøre, men når du sier det, kanskje du har rett, jeg er jo blitt litt større... ...hmm, kanskje der ikke er noen menneskeskapt klimakrise? En spennende tanke!

Eg trur faktisk at du har blitt veldig mykje større ;-)

Kanskje ikkje er det det...men det finnast dessverre menneskeskapt global forureining i dag....men den sokalla  "menneskeskapte klimakrisa" forhindrar etter mitt syn ekte miljøhennsyn ....dessverre 

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg