Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Godt Nytt år !

NYTT TEMA
Trenberth
TrenberthInnlegg: 3405
31.12.17 11:57

Ønsker alle et Godt Nytt År.

Julen har vært fantastisk med godt kaldt vær og mye snø. Like moro hver vinter å minnes klimamester Viner@2002 :)

Har vært på ski hver dag, tørrvoks og flotte forhold :)

Barna i nabolaget og på hytta har lagd snømenn. Like moro å minnes hver vinter det også, ref klimamester Stoltenbergs legendariske nyttårstale.

Like moro er det at vitenskapen bekrefter, det mange pensjonerte ingeniører har hevdet i lang tid, at CO2 ikke har stor påvirkning på atmosfærisk temperatur. Ref ny vitenskap vedr klimasensitivitet. Dette må på en eller annen måte være en fallitterklæring for unge fremadstormende klimamestere, som i all hovedsak har sittet på studenthybelen og sett på feilaktige numeriske modeller.

Årets COP møte ble også en fallitterklæring. Det eneste de ble enige om (som vanlig), var at de skulle møtes igjen neste år.

Ismassene i Arktis, ser også stablit ut, ref de 10 siste år. Dette tiltross for at haugevis at klimamestere har spådd at rundt 2017/2018 skal det være fritt for is i Arktis i sommermånedene .Ref Al Gore mfl. og ikke minst klimamester With.

Isbjørnen har det fortsatt bra. Det har vært vekst i isbjørn stammene siden 50 tallet. Klimamestrene fortsetter her sin propaganda og løgn gjennom naiv MSM.

Det er meget oppsiktsvekkende at Cicero nå åpenbart ser at det er noe feil i projeksjoner basert på modeller. Dette fordi observasjonene ikke stemmer med modellerte projeksjoner. Dette understreker ny forskning på klimasensitivitet, som snart er nede i null.

Det er også tilforlatelig å slå fast at det finnes overhodet ingen data som bekrefter at det er mere ekstremvær. Klimamestrene lyger om dette. Enkle undersøkelser viser at raset i Votlo, hvor en kvinne døde, skjedde under ganske så normalt Vestlandsvær. Klimamestrene ønsker selvfølgelig å tegne et annet bilde, noe som er løgn og bedrag.

Det er også fint å melde at havnivået ikke stiger mere enn før :)

Når det gjelder atmosfærisk temperatur er "pausen" tilbake etter en sterk El Nino.

Godt Nytt år !

la1goa
la1goaInnlegg: 10852
31.12.17 18:20

Ja. Godt nyttår. Vi for vår del kommer nok til å fyre mye mer i tiden fremover da jeg ser at det har blitt en god del kaldere i det siste. 

xpoolman
xpoolmanInnlegg: 4733
31.12.17 18:46

Godt Nytt År til alle fra meg også, på slutten av ett år som vel har vært ett av de beste i menneskehetens historie, i alle fall klimamessig.

Og så får vi sende en varm hilsen til alle amerikanere som holder på å fryse i hjel etterhvert som det settes nye kulderekorder der borte : https://www.nrk.no/urix/niagarafallene-frosset-til-is-etter-ekstremkulde-1.13845932

Amatør_1
Amatør_1Innlegg: 5806
31.12.17 18:51

Godt Nytt År! For 10 år siden mente jeg at klimahysteriet ville være over nå, men der tok jeg feil. Det betyr at vi fortsatt har de gode nyhetene til gode :-)

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg