Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

EU: Overstatlig fascistisk diktatur. Endelig bevis

NYTT TEMA
wearechangen
wearechangenInnlegg: 668
06.07.09 09:15

Nigel Paul Farage (born 3 April 1964 in Farnborough) is a British politician, and leader of the United Kingdom Independence Party (UKIP). He is also a member of the European Parliament for South East England. He co-chairs the European Parliament's Eurosceptic Independence and Democracy group.

http://en.wikipedia.org/wiki/Nigel_Farage

Dette har dere ikke sett før(videoopptak fra EU parliamentet):

Slutten på nasjoner:  http://www.youtube.com/watch?v=9p9VC_P3Gf8

Slutten på demokratiet: http://www.youtube.com/watch?v=ceejnrM858k&feature=related

Snikende totalitarisme: http://www.youtube.com/watch?v=QVeMBNB0cII&feature=related 

Avslører arroganse og fascisme i EU: http://www.youtube.com/watch?v=KMZbs6zu5PU

Farage avslører hvem medlemmene i superstaten er: http://www.youtube.com/watch?v=YWSYMpuCFaQ&feature=related

HVORFOR HAR INGEN FORTALT MEG AT EU PARLIAMENTET ER FASCISTISK OG ANTI-DEMOKRATISK? HVORFOR FÅR VI IKKE VITE OM DISSE TINGENE??

Har det noe med den forræderiske "Europakommisjonen" som sitter på Stortinget og inneholder politikere fra samtlige partier?

Nå er det på tide at media begynner å jobbe for folket igjen!

wearechangen
06.07.09 10:29

....mente selvfølgelig EUROPABEVEGELSEN som jobber direkte IMOT grunnloven og som bryter straffeloven ved å prøve å innlemme Norge i annen stat!

Miccel
MiccelInnlegg: 1470
06.07.09 10:49

...takke meg heller folk som vil noe med landet vårt i forhold til våre nærmeste naboers nære samarbeid i en tid der verden blir mindre og mindre, enn den småbrune gørra du og likesinnede bringer til torgs. Det er bare ekkelt.

wearechangen
06.07.09 10:54

"småbrune gørra"

Hva du velger å kaller grunnloven, straffeloven og Norsk folkestyre for blir ditt problem.

At du tydeligvis er en tilhenger av fascisme og udemokratiske prosesser får også være ditt problem.

Heldigvis satt det noen luringer på Eidsvoll for et par hundre år siden og skjønte at det kom til å finnes folk som var villige til å selge ut landet sitt. Grunnloven i Norge sier NEI, så enten flytter du og dine til den konkursrammede unionen du foretrekker, eller så blir du her og forholder deg til lover og regler. Det er et meget enkelt valg.

EU og Norges grunnlov er ikke forenelig: http://www.grunnlovens-vektere.com/html/grlino.html

ben_nevis
ben_nevisInnlegg: 28691
06.07.09 15:51
wearechangen: Heldigvis satt det noen luringer på Eidsvoll for et par hundre år siden og skjønte at det kom til å finnes folk som var villige til å selge ut landet sitt.

Så da burde i det minste du forstå i 2009 at Eu-medlemskap ikke handler om å selge ut landet.

Eller som jeg har prøvd å spørre deg om nå flere ganger: hvordan har Sverige merket dette  "salget" etter at de ble Eu-medlemmer?

wearechangen
06.07.09 15:53

De har ikke innført total kontroll via overnasjonal grunnlov enda. Men de kommer til å gjøre det uansett om folk vil eller ikke. De vil ha all makt, og hvis du er interessert i å gi dem det, og samtidig bryte flere paragrafer i både grunnlov og straffelov er det ditt problem.

Du har enda ikke fortalt meg hva de betaler deg?

Ut av EU og ut av EØS. Vi klarer oss mer enn fint uten.

ben_nevis
06.07.09 20:20
wearechangen: De har ikke innført total kontroll via overnasjonal grunnlov enda. Men de kommer til å gjøre det uansett om folk vil eller ikke. De vil ha all makt, og hvis du er interessert i å gi dem det, og samtidig bryte flere paragrafer i både grunnlov og straffelov er det ditt problem. Du har enda ikke fortalt meg hva de betaler deg? Ut av EU og ut av EØS. Vi klarer oss mer enn fint uten.

De har ikke gjort det enda,selv om Eu fyller 60 år......

Så når skal dette fæle finne sted,og hvem er det som har funnet på denne dommedagsprofetien? Skremselspropagandamaskineriet til nei-siden?

Nei jeg har ikke fortalt deg hvor mye jeg får betalt,men jeg kan fortelle deg at nesten halvparten av Norges befolkning stemte JA! til Eu i 1994,og da finner jeg det merkelig at du ikke kan forstå at noe kan inneha et annet ståsted enn du selv. Og hvor mye tar du deg betalt da?

Flott at du både vil holde oss unna Eu og melde oss ut av Eøs. Da har du meldt deg ut av debatten og tilhører et lite mindretall. Går ut fra at du er klar over at det Norske folk er varme tilhengere av Eu dersom alternativet er at Eøs-avtalen sies opp.

Så hvorfor mener du at man bør sette Norges fremtid på spill for å holde oss unna både Eu og Eøs?

Synes du Eøs-avtalen er dårlig? På hvilken måte? Kanskje vi til syvende og sist er enig om den? Det er tross alt en husmannskontrakt der vi har gitt avkall på medbestemmelse,full markedsadgang og full tollfrihet. Alt dette får vi ved et Eu-medlemskap. Jeg vil tro at du også når du får tenkt deg om innser at et Eu-medlemskap er den beste løsningen også for Norge.

Snowreven
SnowrevenInnlegg: 1278
08.07.09 00:34

EU lider av demokratisk underskudd. De velger å se vekk fra folkeavstemninger, og like forbanna dytter de gjennom lover, mot europeernes ønske! Er det, det du kaller demokrati?

protus
protusInnlegg: 2700
08.07.09 03:25

Ang. folkeavstemninger: i tilfeller der EU-traktater er nedstemt har landene fått unntak på de områdene der de bekymrer seg og deretter fått stemme på nytt. Deres interesser er mao. ivaretatt.

Å dytte lover gjennom er det som kalles representativt demokrati. Vi for da også tredd lover over oss av stortinget. Representativt demokrati innebærer titt og ofte at det vedtas lover som et folkeflertall er motstandere av.

Når man snakker om demokratisk underskudd må man ha i mente at man snakker om en organisasjon for og av stater. Hvor ofte etterlyser folk et demokratisk FN ?

(Innlegget ble redigert 08.07.09 03:27)

wearechangen
08.07.09 10:21
protus: Å dytte lover gjennom er det som kalles representativt demokrati. Vi for da også tredd lover over oss av stortinget. Representativt demokrati innebærer titt og ofte at det vedtas lover som et folkeflertall er motstandere av.

EU Parliamentets president la EU-flagget på bordet til President Claus og ba han om å "fly it from his castle" !!!!!

Farage har rett, de kunne like godt rullet inn med stridsvogner. Fascisme er dette. Enkelt og greit. Alle som ser video-opptakene fra EU parliamentet kan se at dette er en farlig organisasjon. Er man pro demokrati og folkestyre kan man ikke være pro EU, enkelt og greit. Ben_nevis kan for min del poste 100.000 innlegg om hvorfor EU er bra. Det var sikkert noen som gjorde det samme mens Hitler var i startfasen av WWII også.

ben_nevis
08.07.09 10:43
Snowreven: De velger å se vekk fra folkeavstemninger, og like forbanna dytter de gjennom lover, mot europeernes ønske! Er det, det du kaller demokrati?

Dette er jo helt feil.

Da har tatt folket på alvor og fjernet de punktene i Lisboa-traktaten som folket ikke ville ha. Derfor vil nå folket i Irland stemme ja.

På hvilken måte ser man da bort fra folkeavstemninger?

wearechangen
08.07.09 11:48
ben_nevis: På hvilken måte ser man da bort fra folkeavstemninger?

Angela Merkel sendte ut et skriv til EU parliamentet hvor hun ba om at ordlyden skulle forandres mens innholdet skulle være det samme. Det er dette som ble gjennomført.

Er du for arrogant/korrupt til å se på video-opptakene i første post?

ben_nevis
08.07.09 12:11
wearechangen: Angela Merkel sendte ut et skriv til EU parliamentet hvor hun ba om at ordlyden skulle forandres mens innholdet skulle være det samme. Det er dette som ble gjennomført.  Er du for arrogant/korrupt til å se på video-opptakene i første post?

Nei innholdet ble endret. Dette vet folket i Europa langt bedre enn det du gjør tror jeg nok.

Men du har jo lagt ut nye opplysninger i form av filmsnutter...

Og så tror du kanskje det ikke finnes Eu-motstandere i Europaparlamentet? Man har lov å si hva man vil der skjønner du.

Ellers er det ikke slik at alle som har andre meninger enn du selv er korrupte. Tror du må prøve å oppdatere din debatteknikk en smule...

(Innlegget ble redigert 08.07.09 12:12)

wearechangen
08.07.09 12:19
ben_nevis: Og så tror du kanskje det ikke finnes Eu-motstandere i Europaparlamentet? Man har lov å si hva man vil der skjønner du.

Jasså, da har du ikke fått med deg hvordan lederne ønsker å utvise Hannan og Farage fra gruppen fordi de har forsøkt å få folket på banen når det kommer til å avgjøre om det skal innføres en ny super-nasjonal grunnlov eller ikke.

Du er arrogant og du sprer propaganda. Alle som ser opptakene fra EU-parliamentet ser at du lyver.

ben_nevis
08.07.09 12:24
wearechangen: Jasså, da har du ikke fått med deg hvordan lederne ønsker å utvise Hannan og Farage fra gruppen fordi de har forsøkt å få folket på banen når det kommer til å avgjøre om det skal innføres en ny super-nasjonal grunnlov eller ikke. Du er arrogant og du sprer propaganda. Alle som ser opptakene fra EU-parliamentet ser at du lyver.

Lisboa-traktaten er ikke noen super-nasjonal grunnlov. Tvert i mot. Den nye Lisboatraktaten overfører enda mer makt til nasjonalstatene og folket. Du burde lese den i stedet for å hoppe i skyttergrava.

At det finnes urokråker i Europa er vel ikke noe å lage slikt oppstyr av. Det er vel ikke slik at man skal høre mer på 1 urokråke enn alle de som ikke er det?

Folket vil ikke ut av Eu. Det tyder på at de er svært fornøyde med Eu-medlemskapet. Det må du nesten ta inn over deg i stedet for å stange huet i en enkelt filmsnutt.

Ellers så bryr ikke jeg meg så mye om hva du synes om min person. Persondebatten er noe dere på nei-siden tror er et viktig moment og bestanddel av Eu-debatten.  Fortsett gjerne i det sporet. Da har dere avslørt dere selv....

Snowreven
08.07.09 19:41

Folket vil ikke ut av EU? Har det blitt foretatt noen folkeavstemninger der man har kunnet melde seg ut av EU? Meningsmålinger teller ikke som bevis på at folk ikke vil ut av EU, i og med at de har store feilmarginer.

Hvorfor vil ikke de forskjellige landene avholde folkeavstemninger om viktige traktater, når de er så sikre på at folket vil si ja?

wearechangen
08.07.09 21:36

Er alle 6000 innleggene dine Pro-EU Ben_Nevis?

Hvem er arbeidsgiveren din?

Hvor mye betaler de deg?

Hvorfor vil du ikke svare paa disse sporsmaalene?

Uavhengig1
Uavhengig1Innlegg: 862
08.07.09 21:45

Herre! Nå ble det lettere parodisk her gitt. Og jeg som trodde nei-siden hadde nådd lavmålet for lengst.

wearechangen
08.07.09 22:20

Syntes nicket ditt er parodisk jeg da. Meg om det. "Nei-siden" er et fjernt uttrykk. Hva med aa kalle det Norges-siden istedenfor? Vi stemte jo tross alt NEI.

Miccel
09.07.09 08:20
wearechangen: Det var sikkert noen som gjorde det samme mens Hitler var i startfasen av WWII også

Litt komisk at wearechangen fronter mot Hitler, all den stund de strømningene som vi ser så tydelig i store deler av Nei-siden, helt klart bygger på nasjonalsosialistiske tanker og idèer.

Abelsborg
AbelsborgInnlegg: 15224
09.07.09 08:32
Snowreven: Hvorfor vil ikke de forskjellige landene avholde folkeavstemninger om viktige traktater, når de er så sikre på at folket vil si ja?

Du er inne på noe her, synes vi her i landet skulle ha en avstemning om unionsoppløsningen i 1905 var rett.

Snowreven
09.07.09 09:06
Abelsborg: Du er inne på noe her, synes vi her i landet skulle ha en avstemning om unionsoppløsningen i 1905 var rett.

Ser ikke likheten.

wearechangen
09.07.09 10:59
Miccel: Litt komisk at wearechangen fronter mot Hitler, all den stund de strømningene som vi ser så tydelig i store deler av Nei-siden, helt klart bygger på nasjonalsosialistiske tanker og idèer.

Du ville gjerne brent Grunnloven du, ville du ikke?

Miccel
09.07.09 13:09
wearechangen: Du ville gjerne brent Grunnloven du, ville du ikke?

Selvfølgelig ikke. Nasjonalstaten Norge må ha en grunnlov, men å la det 200 år gamle innholdet i den styres av nye behov som utviklingen i verden rundt oss medfører i et stadig raskere tempo, er ikke en grunnlov som tjener det norske folks behov.

ben_nevis
09.07.09 19:19
wearechangen: Er alle 6000 innleggene dine Pro-EU Ben_Nevis? Hvem er arbeidsgiveren din? Hvor mye betaler de deg? Hvorfor vil du ikke svare paa disse sporsmaalene?

Jeg kan godt svare deg men fortsetter du med dette lavmålet ditt så blir du rapportert! Er det forstått?

Mine svar:

-nei

-ingen

-ingenting

Har svart!

Du må prøve å ta inn over deg at mange mennesker i Norge er tilhengere av Eu. Jeg er en av de.

Så hvorfor du er så forundret over at du ikke får drive med monologer her på forumet er jo temmelig uforståelig....

(Innlegget ble redigert 09.07.09 19:21)

ben_nevis
09.07.09 19:25
Snowreven: Folket vil ikke ut av EU? Har det blitt foretatt noen folkeavstemninger der man har kunnet melde seg ut av EU? Meningsmålinger teller ikke som bevis på at folk ikke vil ut av EU, i og med at de har store feilmarginer. Hvorfor vil ikke de forskjellige landene avholde folkeavstemninger om viktige traktater, når de er så sikre på at folket vil si ja?

På samme måte som det ikke har blitt holdt noen ny folkeavstemning her hjemme angående medlemskap på bakgrunn av nettopp meningsmålinger som viser et flertall for nei-siden så har det heller ikke blitt holdt noen folkeavstemninger i Europa om noen av disse landene vil melde seg ut av Eu fordi opinionen viser klart at folket støtter Eu.

Vanskeligere er det nok ikke selv om noen skulle ønske at det var det...

Siste innlegg