Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Hva menes med avveining ?

NYTT TEMA
protus
protusInnlegg: 5175
13.03.09 01:16

Trenger svar på dette, det gjelder i den sammenhengen at jeg skal se på hvilke avveininger som ligger i et bestemt fenomen.

Er kun ordets betydning jeg trenger hjelp med.

dettatema
dettatemaInnlegg: 2274
13.03.09 01:19
protus: Trenger svar på dette, det gjelder i den sammenhengen at jeg skal se på hvilke avveininger som ligger i et bestemt fenomen. Er kun ordets betydning jeg trenger hjelp med.

Se på ting i forhold til noe annet... "Er det nyttig i denne sammenheng ?" eller " Vil det komme noe godt ut av at jeg sier det jeg mener ?"...... i allefall sånn jeg bruker det.

gourmande
gourmandeInnlegg: 12534
13.03.09 18:09
protus: Trenger svar på dette, det gjelder i den sammenhengen at jeg skal se på hvilke avveininger som ligger i et bestemt fenomen. Er kun ordets betydning jeg trenger hjelp med.

Avveining: Å veie to løsninger, eller argumenter, meninger, kostnader - opp mot hverandre.

cpatton
cpattonInnlegg: 403
12.07.17 13:37

TA bak bet. mur. "Analyse - Dag-Eilev Fagermo har en stor jobb å gjøre." Noen som kan komme med et sammendrag?

protus
protusInnlegg: 5175
17.07.17 21:57

Merkelig å finne frem en så gammel tråd igjen.

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg