I muslimske land er det mest eldre menn som drar nytte av islam:"Barnebrud Sahar (15år) neglene trukket ut (Dagbladet 5/5-2012).
Artikkelen viser til at over 40% av jentene er under 13 år når de tvinges til å gifte seg med langt eldre mannfolk,og at 87% av alle afghanske kvinner blir utsatt for vold,seksuelle overgrep og tvunget til å gifte seg.
Så igrunn burdte her norske feminister stå fremst i fronten,for å nedkjempe en slik ideologis utbredelse og vekst ,der betrakter kvinner som annenrangs mennesker,og står for utstrakt kjønnsapertheid.
Også globalt er det jo kvinner som lider mest under islam.
Så igrunn rart om det stemmer med at det er "eldre menn over 65 år uten barn" som er mest islam-kritiske.
Selv har jeg mange barn,er kvinne,og vil kjempe med "nebb og klør" for å forhindre slik kvinneforaktende kultur i å spre seg,og da tenker jeg selvfølgelig mest på fremtidens jenter,mine barn og barnebarn etc innberegnet.
Om ikke kvinner i Norge ser sitt ansvar bevisst nå,så er det skremmende. Og jeg håper statistiken viser feil:for det er kvinnene som vil lide aller mest ved islamismens utbredelse,og derfor er det en kamp som er svært viktig for alle kvinner idag.
Faktisk burdte det være alle kvinners plikt for sine barns skyld,og kjempe mot slik kultur.