Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

ABB vs ISIL!

NYTT TEMA
jezzo
jezzoInnlegg: 9
02.07.14 18:05

Jeg har anmerket meg at det er en norsk chilener som er blitt frontet på en medlemsvideo tilhørende terrororganisasjonen ISIL. Dette er blitt fremvist på dagrevyen, samt 24 timers nyhetskanalen til  TV2. I denne videon står han frem og viser sitt avskyelig inhumane menneskesyn, der han stolt viser frem titalls sjiamuslimer som er blitt tatt til fange, samt offentlige bygninger som på direkten blir sprengt i fyller. Dessuten skryter vedkommende skyhøyt om antall tusener ham har vært med på å drepe, samt de ødeleggelser han står bakom. Jeg lurer på om det ABB har foretatt seg, neppe kan være verre enn det som blir fremvist i denne ISIL videoen. Jeg kommer til å anmelde norske myndigheter, dersom denne usle chileneren kommer som fri man tilbake til Norge. Dermed kan vi forvente Norges største terrorsak i fremtiden. Gled dere; jeg er en kriger selv!!

jawe2
jawe2Innlegg: 820
21.07.14 23:53
jezzo: Jeg har anmerket meg at det er en norsk chilener som er blitt frontet på en medlemsvideo tilhørende terrororganisasjonen ISIL. Dette er blitt fremvist på dagrevyen, samt 24 timers nyhetskanalen til TV2. I denne videon står han frem og viser sitt avskyelig inhumane menneskesyn, der han stolt viser frem titalls sjiamuslimer som er blitt tatt til fange, samt offentlige bygninger som på direkten blir sprengt i fyller. Dessuten skryter vedkommende skyhøyt om antall tusener ham har vært med på å drepe, samt de ødeleggelser han står bakom. Jeg lurer på om det ABB har foretatt seg, neppe kan være verre enn det som blir fremvist i denne ISIL videoen. Jeg kommer til å anmelde norske myndigheter, dersom denne usle chileneren kommer som fri man tilbake til Norge. Dermed kan vi forvente Norges største terrorsak i fremtiden. Gled dere; jeg er en kriger selv!!

Om denne fyren kommer tilbake til Norge og ikke blir tiltalt regner jeg med at myndighetene vil produsere et titals ABB'er til.

Men for all del, han er jo en del av det nye multikulturelle Norge så hvem vet ,.

(Innlegget ble redigert 21.07.14 23:54)

Rockoh
RockohInnlegg: 10384
13.09.14 04:33
jawe2: Om denne fyren kommer tilbake til Norge og ikke blir tiltalt regner jeg med at myndighetene vil produsere et titals ABB'er til. Men for all del, han er jo en del av det nye multikulturelle Norge så hvem vet ,.

Interessant innlegg !

Rockoh
RockohInnlegg: 10384
13.09.14 04:35
jezzo: Jeg har anmerket meg at det er en norsk chilener som er blitt frontet på en medlemsvideo tilhørende terrororganisasjonen ISIL. Dette er blitt fremvist på dagrevyen, samt 24 timers nyhetskanalen til TV2. I denne videon står han frem og viser sitt avskyelig inhumane menneskesyn, der han stolt viser frem titalls sjiamuslimer som er blitt tatt til fange, samt offentlige bygninger som på direkten blir sprengt i fyller. Dessuten skryter vedkommende skyhøyt om antall tusener ham har vært med på å drepe, samt de ødeleggelser han står bakom. Jeg lurer på om det ABB har foretatt seg, neppe kan være verre enn det som blir fremvist i denne ISIL videoen. Jeg kommer til å anmelde norske myndigheter, dersom denne usle chileneren kommer som fri man tilbake til Norge. Dermed kan vi forvente Norges største terrorsak i fremtiden. Gled dere; jeg er en kriger selv!!

Så fint at du tar opp dette !

kristinsmin
kristinsminInnlegg: 1369
13.09.14 04:50
jezzo: Jeg lurer på om det ABB har foretatt seg, neppe kan være verre enn det som blir fremvist i denne ISIL videoen.

Er det viktig for deg å sette ABB opp i mot andre masssemordere?

Har null med hverandre å gjøre og burde holdes for godt å kjøpe trådcred på hans vegne.

Eller er det blitt en konkurranse nå i hvem som dreper flest mennesker?

kovensen
kovensenInnlegg: 10145
06.11.14 14:14
kristinsmin: Eller er det blitt en konkurranse nå i hvem som dreper flest mennesker?

Ja, både ABB og IS har konkurrert i konkurransen "Hvem kan fremstå som historiens verste massemordere?"

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg