Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Dekryptering(haster)

NYTT TEMA
DerDitchwasser
DerDitchwasserInnlegg: 143
15.05.12 20:02

Deltar i en rebus, men får ikke til den siste oppgaven, det er en kryptert tekst som skal dekrypteres

her er en link til koden, gikk av en ellerannen grunn ikke ann å lime koden direkte inn.

Har selv lest i flere timer om kryptering men finner ingen metode som passer til kodetypen, noen som har erfaring med kryptering og kan hjelpe?

(Innlegget ble redigert 15.05.12 20:12)

DerDitchwasser
DerDitchwasser
15.05.12 23:09

Wohoo klarte det selv :D mod kan stenge tråden

Pelle_Parafin
Pelle_ParafinInnlegg: 2967
20.05.12 13:28
DerDitchwasser: her er en link til koden, gikk av en ellerannen grunn ikke ann å lime koden direkte inn.

det er fordi kodeteksten er ett bilde.

DerDitchwasser
20.05.12 13:48
Pelle_Parafin: det er fordi kodeteksten er ett bilde.

Nei jeg måtte ta et screenshot av koden når den var skrevet inn i vgd sitt skrivefelt,og laste den opp som bilde, fordi selve kode-teksten ble frjernet kver gang jeg trykket på "send inn" knappen....sikkert noe med at vgd har et automatisk spamfilter elns.

Pelle_Parafin
20.05.12 13:57

nøhyptvkh-yty-s-shnhzvllhosz-p-.-mmyæhllæyuzk-æ.øy-upllsøml-s-vksiup-hs-lrw-øårptz-yswlwz---ll-lhnuv.jvo.--yyh-zuhwhir-læatævuwslv-k-lh@-hærst

DerDitchwasser
DerDitchwasser
20.05.12 14:13

Nå prøvde jeg å skrive inn akkurat det samme som deg pelle( bare koden) i innlegget over, men teksten bare forsvant når jeg postet, kan godt være at feiling ligger hos meg.

Pelle_Parafin
20.05.12 16:36

bytt antivirus

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg