Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Er litt redd for kattungen min

NYTT TEMA
rmxyg3
rmxyg3Innlegg: 3
17.12.16 01:27

Jeg skulle gå ned ifra 2 etasje også såg jeg st katten var utom gjere og når jeg begynnte og gå ned så mista den grepe å datt ned. Etterpå den begynnte å gå igjen men den nøys litt blø også får den sånn rykninger i hode når den nyser og nysinga har ikke stoppen. Noen som vet hva jeg må gjøre. Har snakket med veterinæren men hun sa bare vent å se. Men er litt redd da ):

Solvgutt1
Solvgutt1Innlegg: 5542
17.12.16 01:33

Katter rykker vel når de nyser og blør den neseblod er det ikke så rart at den nyser det ut. Virker den ellers i fin form?

Vanlig neseblod er vel alene, hos dyr som hos mennesker, sjeldent et tegn på noe alvorlig

(Innlegget ble redigert 17.12.16 01:35)

jeangabin
jeangabinInnlegg: 24136
17.12.16 01:42
rmxyg3: Jeg skulle gå ned ifra 2 etasje også såg jeg st katten var utom gjere og når jeg begynnte og gå ned så mista den grepe å datt ned. Etterpå den begynnte å gå igjen men den nøys litt blø også får den sånn rykninger i hode når den nyser og nysinga har ikke stoppen. Noen som vet hva jeg må gjøre. Har snakket med veterinæren men hun sa bare vent å se. Men er litt redd da ):

Dette burde du poste i dyreformet, ikke i vitenskap

rmxyg3
17.12.16 01:43

Det e kjempe slapp etter falle den bruker å være gal springe å leker men nu bare slapper av og nyser. kanskje noe i nasen har fått se en kakka kanskje. Synes den ble litt rar etter fallet

rmxyg3
17.12.16 01:43

Tror æ bryr mæ eller vil bare ha hjelp

jeangabin
jeangabinInnlegg: 24136
17.12.16 01:44
rmxyg3: Tror æ bryr mæ eller vil bare ha hjelp

Ta den til dyrlegen, om du er bekymret.

orbixx
orbixxInnlegg: 3615
17.12.16 23:18
rmxyg3: Har snakket med veterinæren men hun sa bare vent å se. Men er litt redd da ):

Jeg føler med deg, og jeg liker katter.

Hvis den er skadet, så husk at den fremdeles har 8 liv.

En god hilsen til pusekatten din fra meg.

mvh

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg