Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Smartmeter - Installeres hos de folkevalgte først

NYTT TEMA
Kigroena
KigroenaInnlegg: 18
19.12.16 14:57

Det er rapporter og forskning som tilsier at smartmeter sender ut skadelig stråling for menneskekroppen kontinuerlig etter installasjon.

Hafslund energi  har uttalt at eneste måten å unngå å smartmeter i huset, er om det fører til ulemper for sluttbrukeren.

Det er forskriftsfestet at nettselskapene skal installere AMS i hvert målepunkt. Dette gjelder ikke dersom «installasjonen er til vesentlig og dokumenterbar ulempe for sluttbrukeren». I forskriftsvedtaket er det presisert at «ulempe» først og fremst er å forstå i helsemessig forstand. Hensynet til personer som måtte ha helsemessig ulempe av elektroniske målere bør derfor være godt ivaretatt.” 

Jeg tenker at Politikerne og de folkevalgte bør få disse installert først, siden de har vedtatt dette.

Dessverre tror jeg de har løpt til fastlegen eller annen spesialist for å få legeerklæring på el- overfølsomhet.

da bør den sannelig være registrert hos FELO, foreningen for el.overfølsomhet.

Verdens helseorganisasjon har klassifisert trådløs stråling (som smartmeterne avgir) som et ”2B carcinogen” (kreftfremkallende stoff) på bakgrunn av forskning som viser en sammenheng mellom mobilstråling og hjernekreft

Jeg har uten at jeg visste om det beøkt flere hjem med slike målere. jeg tenkte ikke på det før jeg selv fikk vite at et slikt skal installeres i den boligen jeg leier januar 2017, at kanskje har disse boligene jeg har vært i, som  jeg ikke har følt meg vel i hadde fått smartmålere.

Kunne vært interessant å vite hvor mange politikere som har legeattest på at smartmålere ikke skal inn i deres bolig.

og hva med når folk med helseproblemer, og folk får problem med helsen på bakgrunn av forskjellige typer stråling og frekvenser som krasjer med menneskers egen frekvens.

for folk er forhåpentligvis klar over at vi HAR en egen frekvens, med variasjoner fra person till person?

DAB- et problem, som en ekstra ingridiens i suppa av rf,micro, elektromagnetiske pulser og frekvenser vi blir utsatt for.

Chemtrails er ikke et spørsmål finnes det, det er fasslått for snart 30 årsiden.

Mivroorganismer som de kommuniserer med med..frekvenser.

vi er under angrep fra alle kanter.

eneste måte å slå tilbake, er å fjerne menneskene som muliggjør dette - politikerne som løper ærend for globalistene. der er vi nå

se hva som skjer i usa, myndighetene tar en NIXON.

Obama gjør det samme som hillary, når de har media tilstede for å spre budskapet - på en diktatorisk måte.

Nixon sa etter et år med watergate skandalen, at et år med watergate er nok. Nixon dikterte med dette at når skulle det ikke lenger etterforskes.

Obama - samme greia. Obama er så desperat etter å peke finger, at troverdigheten er borte. De som kjøper dette, er saueflokkene i samfunnet, som ikke vil rokke noe ved tilværelsen. de lever i sin egen boble, men jeg lover dere at den boblen vil briste.

Jeg spår at vi vil se falsk flagg operasjoner i europa. europa fordi det er vesten, lettere å identifisere seg med. Nord-europa er blitt skånet for terror, skandinavia og norden vil være mål, fordi det er mektig å destabilisere VÅR del av verden.Dette vil kanskje inntre før Trump blir President, OM det skjer.

Trump har de mektigste fiendene, globalistene- som har hatt alle presidenter i sin hånd før trump.

Russerne vil bli utpekt som syndebukker, og amerikanerne vil krige mer i midtøsten, de vil ha iran og senere israel. dette er ting 

InnocentBystander
InnocentBystanderInnlegg: 7303
19.12.16 21:08
Kigroena: vi er under angrep fra alle kanter.

Men med foliehatten på plass så går det nok bra.

kungfuz2
kungfuz2Innlegg: 1994
19.12.16 21:11
Kigroena: vi er under angrep fra alle kanter. eneste måte å slå tilbake, er å fjerne menneskene som muliggjør dette - politikerne som løper ærend for globalistene. der er vi nå

Kom seinest i går (Søndag), fra et museum som viste utviklingen fra 
11.300 år siden med steinredskaper av flint og bein, gjennom jern og bronsealdern, gjennom vikingalderen og til nå, med oljetårn og rør på bunnen av Nordsjøen.
Og nå lever vi i en elektrisk alder som er ustoppelig.
For å forhindre missbruk, må det finnes opp en ny duppeditt og slik forsetter det.
Der er ingen grenser.

Hitler er jo bare ett av mange eksempler på det.
En skulle tro at han ville være fornøyd med Polen og Frankrike.
Men da oppstår den situasjonen at andre land kan komme til hjelp.
Så han må forsette til han har lagt hele verden under seg.
Han har ikke noe valg lenger.
Og det må jo gå til helvete.

Så prinsippet er det samme med utviklingen. Ingen klarer å si:
"Nok er nok."
Det er kun enkeltmenneske som kan det.  Ikke politikere eller de som produserer frekvensene.

Så flint er ikke å forakte.

Det neste nå, er at forsikringsselskapene kommer på banen og forlanger sertifikat og legeattest for å få lov til å bo i et hus.

Og det er bare begynnelsen.

KansjeD
KansjeDInnlegg: 7388
29.12.16 15:20

"Det er rapporter og forskning som tilsier at smartmeter sender ut skadelig stråling for menneskekroppen kontinuerlig etter installasjon."

TS er vel være så snill at han viser oss disse rapportene, ikke sant? For de er vel ikke bare en fantasi som han har funnet på en tvilsom KT-side, er det vel?

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg