Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Keops Sarkofagens mål ?

NYTT TEMA
nøkkerosa
nøkkerosaInnlegg: 6558
14.03.17 21:17

Det eg lura på er kva er sarkofagens ytre og innvendige mål som er funne i Kongekammeret i Keops? Nokon som veit?

Eg har surfa litt rundt på nettet for å prøve å finne dens mål, men blei ikkje noko klokare. Det eg har funne er at den er antatt å vere for liten til å "romme" ein voksen mann med utstrakte bein, og at lokket på sarkofagen er aldri blitt funne. Samt at det aldri er blitt funne noko mumie i denne sarkofagen. 

Og slik eg har forstått det, so er denne sarkofagen laga av ei  granittblokk og at sarkofagen er for stor til å kunne ha blitt bært inn i Kongekammeret etter at det var ferdig bygga (for inngongen til Kongekammeret er mindre enn sarkofagens ytre volum). 

Nokon her inne som kan hjelpe meg å finne sarkofagens mål ?

BlackEagle
BlackEagleInnlegg: 42180
14.03.17 21:30
nøkkerosa: Eg har surfa litt rundt på nettet for å prøve å finne dens mål, men blei ikkje noko klokare. Det eg har funne er at den er antatt å vere for liten til å "romme" ein voksen mann med utstrakte bein, og at lokket på sarkofagen er aldri blitt funne. Samt at det aldri er blitt funne noko mumie i denne sarkofagen.  Og slik eg har forstått det, so er denne sarkofagen laga av ei  granittblokk og at sarkofagen er for stor til å kunne ha blitt bært inn i Kongekammeret etter at det var ferdig bygga (for inngongen til Kongekammeret er mindre enn sarkofagens ytre volum).

Det er dei underjordiske som har skulda.

Eller "aliens".

Eller troll.

Eller demonar.

Eller "Smil til det skjulte kamera", så Harald Tusberg lurer i kulissane.

Eg ber om orsaking for mi harsellering ovanfor, rosa, men det måtte seiast. Dine spørsmål er heilt berettiga, men det som ikkje er besvara, blir truleg aldri besvara. Det er ikkje noko oppsiktsvekkjande, og heller ikkje noko nytt - vi VEIT at det er ei mengde vi ikkje veit. Men vi VEIT ôg at det er ei heil rad med folk rundt omkring som ønskjer på harde livet å gjere ubesvara spørsmål til "mysterier"; dvs. mystiske og lugubre ting som på grunn av manglande forklaring kan tilleggjast kva forklaring som helst - og det gjeld til og med ting som allereie har ei forklaring; enten det er Venus rapportert som romskip frå ein annan planet eller kornsirklar og Bigfoot.

Men: du skal ôg få kred for at du stilte spørsmåla dine på vetskapsforumet og ikkje på UFO-forumet. Du treng ikkje ta innleiinga mi så tungt.

Mvh

BE

thormartisuth
thormartisuthInnlegg: 157
BlackEagle
15.03.17 13:59
thormartisuth: Beklager, kan ikke dy meg

Det er en viss sannsynlighet for at du blir tilgitt...

Mvh

BE

Luna_mendax
Luna_mendaxInnlegg: 2623
16.03.17 21:07
nøkkerosa: Det eg har funne er at den er antatt å vere for liten til å "romme" ein voksen mann med utstrakte bein

Den ser da ut til å være stor nok.

http://farm1.static.flickr.com/21/88994668_e2c639f5cf.jpg

nøkkerosa
16.03.17 23:29
BlackEagle: Eg ber om orsaking for mi harsellering ovanfor, rosa, men det måtte seiast. Dine spørsmål er heilt berettiga, men det som ikkje er besvara, blir truleg aldri besvara. Det er ikkje noko oppsiktsvekkjande, og heller ikkje noko nytt - vi VEIT at det er ei mengde vi ikkje veit. Men vi VEIT ôg at det er ei heil rad med folk rundt omkring som ønskjer på harde livet å gjere ubesvara spørsmål til "mysterier"; dvs. mystiske og lugubre ting som på grunn av manglande forklaring kan tilleggjast kva forklaring som helst - og det gjeld til og med ting som allereie har ei forklaring; enten det er Venus rapportert som romskip frå ein annan planet eller kornsirklar og Bigfoot. Men: du skal ôg få kred for at du stilte spørsmåla dine på vetskapsforumet og ikkje på UFO-forumet. Du treng ikkje ta innleiinga mi så tungt.

Vel no er det no eingong slik at stein sarkofagen i Keops pyramiden er ein konkret gjenstand og ikkje noko mystisk flygandes uforklarleg objekt (ufo). So temaet har ingenting på Ufo formumet å gjere. 

Det eg spørr om er ikkje noko mystisk, men noko konkret som er lett å besvare for dei som har sett og målt sarkofagen. So det handlar ikkje om " det som ikkje er besvara, blir truleg aldri besvara"...for det er ei konkret steinkiste som er målbar eg skriver om. 

Og det burde ikkje vere so vanskeleg å finne dennes mål på nettet, men eg har googla og forsøkt.....men nei eg har ikkje klart å finner sarkofagens mål. Men få bryr seg vel om ei steinkiste som er kanskje minst 4000 år gamald.

PS. Harselering av andre mennesker likar eg ikkje. Eg har aldri likt spotting, drive gjøn med og gjere narr av andre mennesker. Det er ein ufin måte å debattere på...og det hjelper lite å unnskylde seg etter at "apestrekane" allerede er gjort.....for den som blir harselert med skjøna so godt at det ikkje berre er meint som hyggeleg ironisk humor som ein ikkje trenger å ta "så tungt"...

petterG
petterGInnlegg: 9362
16.03.17 23:48
nøkkerosa: Det eg lura på er kva er sarkofagens ytre og innvendige mål som er funne i Kongekammeret i Keops? Nokon som veit?

To minutter med Google...

SØK!

nøkkerosa
16.03.17 23:50
thormartisuth: Beklager, kan ikke dy meg

Hei på deg Thormartisuth

Takk for musikk link. No er eg ikkje so veeeldig begeistra for hippopp akkuratt (finner det faktisk noko irriterandes av og til...knegg..)....men denne var no grei nok   hehe. Men tekstane deiras er ofte svært so bra (so eg lika tekstane ofte ,,men ikkje alltid musikken for å seie det slik..).

Men det er utvilsomt mange mysterier her i livet og ein av dei store mysteria er bla Keops pyramiden (pga bla dens spesielle rominndeling og ein tom sarkofag utan lokk..). Keops  er unic rett og slett...

Det verkar faktisk som om denne gruppa du linka til er litt opptatt av å prøve å forstå mysterier på naturleg vis (ja for dei fleste mysterier har jo ein logisk og naturleg forklaring etter mitt skjønn). Eg trur iallefall at mysterier er til for å løysast og dermed forståast :-)

nøkkerosa
17.03.17 00:01
Luna_mendax: Den ser da ut til å være stor nok. http://farm1.static.flickr.com/21/88994668_e2c639f5cf.jpg

Det ser ikkje ut til at det er plass til den mannen der (som verka ganske høg) oppi sarkofagen med utstrakte bein....? 

nøkkerosa
17.03.17 00:17
petterG: To minutter med Google... SØK!

Tusen takk PetterG :)

Men betyr det at sarkofagen er ca 2,27 m lang? Det verka liksom ikkje so den er sooo lang...

Og har du peiling på ka "petrie" er for noko ?

petterG
17.03.17 08:29
nøkkerosa: Og har du peiling på ka "petrie" er for noko ?

Ikke hva, men hvem...

BlackEagle
17.03.17 11:39
nøkkerosa: Vel no er det no eingong slik at stein sarkofagen i Keops pyramiden er ein konkret gjenstand og ikkje noko mystisk flygandes uforklarleg objekt (ufo). So temaet har ingenting på Ufo formumet å gjere.

"Vel no er det no eingong slik at" det forumet heiter "UFO og alternative teorier". Dermed er det

IKKJE

begrensa til "noko mystisk flygandes uforklarleg objekt (ufo)".

Sa eg ikkje nettopp at ein burde tenkje FØR ein skreiv innlegg?

Kvifor følgjer du ikkje råda mine, rosa?

Lat meg presisera for nye lesarar at eg har altså ikkje sagt at det emnet rosa tek opp, høyrer heime på det nemnde forumet. Tvert i mot ga eg henne kred for å posta det på vitskapsforumet i staden.

Men det med å tenkje før ein skriv innlegg, gjeld kanskje mest av alt nettopp på vitskapsforumet.

Mvh

BE

(Innlegget ble redigert 17.03.17 11:41)

petterG
17.03.17 20:29
BlackEagle: Men det med å tenkje før ein skriv innlegg, gjeld kanskje mest av alt nettopp på vitskapsforumet.

Og når MOD glimrer med sitt fravær, ender det opp som en blanding av hummer og UFO - slik som nå...

nøkkerosa
17.03.17 22:56
petterG: Ikke hva, men hvem...

Okay og takk for informasjonen

nøkkerosa
17.03.17 23:11
BlackEagle: Det er dei underjordiske som har skulda. Eller "aliens". Eller troll. Eller demonar. Eller "Smil til det skjulte kamera", så Harald Tusberg lurer i kulissane.

Det er du som blandar inn "aliens" og anna surr i min tråd , noko det eg siterar frå deg beviser. Eg har kun starta ein tråd som handlar om noko konkret som måla til ein steinsarkofag....

BlackEagle
18.03.17 00:58
nøkkerosa: Det er du som blandar inn "aliens" og anna surr i min tråd , noko det eg siterar frå deg beviser.

Eg går ut fra at du las det innlegget du siterer. Heile innlegget.

Eventuelt får du ta med at eg har blanda inn Harald Tusberg, ôg.

Men eigentleg går eg ut frå at du las heile innlegget. Og så bruker vi boksen vi har mellom akslane, ikkje sant?

Mvh

BE

nøkkerosa
20.03.17 13:28
BlackEagle: Det er dei underjordiske som har skulda.

For ka ?

kungfuz2
kungfuz2Innlegg: 1991
07.05.17 10:53
nøkkerosa: Det eg lura på er kva er sarkofagens ytre og innvendige mål som er funne i Kongekammeret i Keops? Nokon som veit? Eg har surfa litt rundt på nettet for å prøve å finne dens mål, men blei ikkje noko klokare. Det eg har funne er at den er antatt å vere for liten til å "romme" ein voksen mann med utstrakte bein, og at lokket på sarkofagen er aldri blitt funne. Samt at det aldri er blitt funne noko mumie i denne sarkofagen.  Og slik eg har forstått det, so er denne sarkofagen laga av ei  granittblokk og at sarkofagen er for stor til å kunne ha blitt bært inn i Kongekammeret etter at det var ferdig bygga (for inngongen til Kongekammeret er mindre enn sarkofagens ytre volum).  Nokon her inne som kan hjelpe meg å finne sarkofagens mål ?

Hei igjen.
At som har med Keops-pyramiden er planlagt på forhånd i minste detalj.
Den er bygget på det samme prinsippet som du etterhvert har fått et bilde av, uavhengig av pyramiden og uten å ha tenkt på den i det hele tatt.
Du må altså finne "oppskriften" utenfor pyramiden.

For som det andre som er skjult, vil også det samme være skjult når det gjelder pyramiden.

Altså helhetsbildet, (meningen med det og årsaken til det) kan man finne utenfor pyramiden. Feks. i tekst rundt om på jorden.

Og deretter sammenligne.

Jeg har en del mål, men disse er i meter, cm og mm.
Det som er viktigst er inngangspartiet til kongekammeret,
Det tilsvarer i tall forgården og det mest "hellige" lenger inne.
Akkurat som hos vanlige fysiske konger har det.

Men fysiske konger er det folk ser og vil være nærmest, enten de kalles Hitler eller noe annet.  Det går jo nedenom og hjem som regel.
Så det er ikke noen konge som forstår prinsippet i naturen, men den som har tatt tiltaket til å gjenspeile naturen.

Og denne  må forbli ukjent. Og skal selvfølgelig heller ikke gravlegges i pyramiden.
Og derfor heller ikke Faroer eller andre.

Selv om de har brukt folkets penger i den tro at pyramiden ble bygget for deres del og på den måte kommer ti en eller annen himmel.
Slik er det selvfølgelig ikke i virkeligheten.

Skulle ett menneske gravlegges der, måtte alle blitt det.

Det går jo ikke.

Så hvordan gjør man det?

Gjengir naturfunksjonene symbols selvfølgelig.

Men hvor er så de som forstår naturprinsippene?

Så altså. Men kan sette inn sarkofagen under byggingen og hule den ut når pyramiden er ferdig. Og  så dra ti den med en slegge.

Man trenger ingen dør.
Og der skal ikke være mulig å fjerne noe som tilhører "systemet" i naturen.
Og utenfor finner du den utømmelige kilden til visdom.
Og på andre siden det motsatte.

Og du trenger ingen internett.

BlackEagle
08.05.17 10:53
kungfuz2: Hei igjen.
Den er bygget på det samme prinsippet som du etterhvert har fått et bilde av, uavhengig av pyramiden og uten å ha tenkt på den i det hele tatt.
Du må altså finne "oppskriften" utenfor pyramiden.

Du, kungfuz - for å være alvorlig:

Du burde ikke putte så mye krøll inn i rosas hjerne. Hun sliter nok med å forstå verden på den aller enkleste måte, så dine magiske formler og fiks-fakserier kan muligens bidra til at du får draget på henne, men ellers bidrar det kun til å gjøre henne enda mer forvirra og ute av stand til å motta fornuft enn hun allerede er.

NEI - jeg sier slett ikke at hun er dum, og det sier jo ikke du heller. Men hun mangler en hel del forutsetninger for å forstå verden (forutsetninger hun forhåpentligvis vil tilføres med tida), og du gjør ikke akkurat reisen lettere for henne.

Kokebøkene dine kan du så ha for deg sjøl.

Mvh

BE

nøkkerosa
10.05.17 00:17
kungfuz2: Hei igjen.
Du må altså finne "oppskriften" utenfor pyramiden. For som det andre som er skjult, vil også det samme være skjult når det gjelder pyramiden. Altså helhetsbildet, (meningen med det og årsaken til det) kan man finne utenfor pyramiden. Feks. i tekst rundt om på jorden. Og deretter sammenligne.

Hei på deg igjen og takk for alle dine lange svar! Eg har dessverre ikkje fått heilt tida til å svare på dei endå, men det manglar ikkje på lysta til å gjere det....men meir tida til å sette seg ned å gjere det i fred og ro utan å bli forstyrra..... men det med tid og tider er jo ikkje lett på bli klok på...

Drøymer av om til om den øyde øya du har skreve om kalla Aldabra :-) (men skjøna sjølvsagt at det er urealistisk....)...anyway..

Ein av grunnenane til at eg starta denne tråden var at eg huska at eg las einplass for ei tid sidan (før eg blei nettaktiv), at sarkofagens mål i KK var slik laga at det ytre volumet av den var eksakt det dobbelte av det indre volumet. Og dette vekka min interesse for sarkofagens mål, men det blei liksom ikkje til at eg sjekka dei ut (måla also).

Men i denne tråden fekk eg lyst til å utforske om det faktisk var sant, men eg fann ingen mål på nette som tilseia at på standen var sann.

Men so fekk eg denne linken frå PetterG som eg satte veldig pris på (og ja eg må innrømme eg ikkje er so flink til å google). Uansett, eg gjekk utifrå måla i linken han oppgav til meg og fekk omtrent nesten det påstanden eg hadde lest om for ei tid tilbake.....det stemte nesten men ikkje heilt perfekt. Men so fann eg ut at det var faktisk denne egyptologen Flinders Petrie (som PetterG og linka til) som faktisk hadde sagt dette (som eg also las om før eg fekk meg eigen datamaskin). 

Og so var det noko med at Kongekammerets bredde minus lengda av sarkofagen blei til lengda av forkammeret (men dette er mål oppgitt i egytiske pyramidetommer, so det er litt vanskeleg å heilt skjøne kva tall ein skal bruke for å finne Petrie sine eksakte mål, sidan bla det finnast eindel ulike mål omkring egyptiske tommer og egyptiske alen..).

So eg var litt der at eg berre hadde lyst til å finne ut av kva mål denne Petrie brukte for å finne desse eksakte voluma angåandes sarkofagen i kongekammeret. Men eg har lagt også dette litt på "is" ei tid av ulike grunnar....

PS! Det andre du har skreve til meg (både her og i andre trådar) har eg foreløbig lagt på "minne" so det heite....i håp om at "minne" kan huske det...inntil eg sjølv klarer å prøve å forstå det.

Elles vil eg berre seie takk for godt samarbeid i åra som har vore og året som er .. og dette med å finne "oppskrifta" utafor pyramiden må eg nok sove på ...for "der" er eg endå ikkje...

kungfuz2
10.05.17 10:31
nøkkerosa: Hei på deg igjen og takk for alle dine lange svar! Eg har dessverre ikkje fått heilt tida til å svare på dei endå, men det manglar ikkje på lysta til å gjere det....men meir tida til å sette seg ned å gjere det i fred og ro utan å bli forstyrra..... men det med tid og tider er jo ikkje lett på bli klok på... Drøymer av om til om den øyde øya du har skreve om kalla Aldabra :-) (men skjøna sjølvsagt at det er urealistisk....)...anyway.. Ein av grunnenane til at eg starta denne tråden var at eg huska at eg las einplass for ei tid sidan (før eg blei nettaktiv), at sarkofagens mål i KK var slik laga at det ytre volumet av den var eksakt det dobbelte av det indre volumet. Og dette vekka min interesse for sarkofagens mål, men det blei liksom ikkje til at eg sjekka dei ut (måla also). Men i denne tråden fekk eg lyst til å utforske om det faktisk var sant, men eg fann ingen mål på nette som tilseia at på standen var sann. Men so fekk eg denne linken frå PetterG som eg satte veldig pris på (og ja eg må innrømme eg ikkje er so flink til å google). Uansett, eg gjekk utifrå måla i linken han oppgav til meg og fekk omtrent nesten det påstanden eg hadde lest om for ei tid tilbake.....det stemte nesten men ikkje heilt perfekt. Men so fann eg ut at det var faktisk denne egyptologen Flinders Petrie (som PetterG og linka til) som faktisk hadde sagt dette (som eg also las om før eg fekk meg eigen datamaskin).  Og so var det noko med at Kongekammerets bredde minus lengda av sarkofagen blei til lengda av forkammeret (men dette er mål oppgitt i egytiske pyramidetommer, so det er litt vanskeleg å heilt skjøne kva tall ein skal bruke for å finne Petrie sine eksakte mål, sidan bla det finnast eindel ulike mål omkring egyptiske tommer og egyptiske alen..). So eg var litt der at eg berre hadde lyst til å finne ut av kva mål denne Petrie brukte for å finne desse eksakte voluma angåandes sarkofagen i kongekammeret. Men eg har lagt også dette litt på "is" ei tid av ulike grunnar.... PS! Det andre du har skreve til meg (både her og i andre trådar) har eg foreløbig lagt på "minne" so det heite....i håp om at "minne" kan huske det...inntil eg sjølv klarer å prøve å forstå det. Elles vil eg berre seie takk for godt samarbeid i åra som har vore og året som er .. og dette med å finne "oppskrifta" utafor pyramiden må eg nok sove på ...for "der" er eg endå ikkje...

Som sagt opp gjennom årene, ikke press hjernen.

For om du ser helhetlig på det og tenker på alle de millioner mennesker, bare fra Napolions  dager og frem til nå, så graves det og måles det i ett kjør.
SÅ uansett linker du finner, ender det opp med fokuset på mål av detaljer.

Men helheten, eller årsaken til pyramiden, finner du ikke i noen linker uansett hvor du leter eller googler.

Det er det samme som med Bibelen.  Folk har drevet på å henvise til skriftsteder (detaljer)  i tusener av år, men er like forvirret som
pyramideforskerne alltid har vært.

Derfor er det jeg har henvist til helhetsbildet.
Men uten å ha arbeidet med brikkene, kan du heller ikke danne deg et helhetsbilde.
Derfor denne torturen.

Det er ikke en tortur som er pålagt av noen. Det er en tortur som oppstår ved å bruke hjernen maksimalt.
Til det trengs en høy grad av sammenlignings-evne.

Og det er det som flokk-dyr ikke alle som trenger.
Og derfor oppstår forvirringen.

Men som en regel. Der en ser helheten, skal der også være flere.
Men de kjenner ikke hverandre.

Så "oppskriften" må kjennes igjen utenfor det du fokuserer på, for å ha noe å sammenligne med.
Uten nytter det ikke.

Ang. Aldabra som jeg skulle reise til, var den ubebodd og ingen som eide.  Men under planleggingen (4 år), ble det gjort en forandring.
Så nå er øya fredet.
Likevel kan den brukes til (i fantasien) hva du ville ha gjort dersom du strandet alene på en slik øy.
Da lærer man mye om seg selv.

Så altså. Slapp helt av og finn noe å sammenlign med.

kungfuz2
10.05.17 10:55
BlackEagle: Du, kungfuz - for å være alvorlig: Du burde ikke putte så mye krøll inn i rosas hjerne. Hun sliter nok med å forstå verden på den aller enkleste måte, så dine magiske formler og fiks-fakserier kan muligens bidra til at du får draget på henne, men ellers bidrar det kun til å gjøre henne enda mer forvirra og ute av stand til å motta fornuft enn hun allerede er. NEI - jeg sier slett ikke at hun er dum, og det sier jo ikke du heller. Men hun mangler en hel del forutsetninger for å forstå verden (forutsetninger hun forhåpentligvis vil tilføres med tida), og du gjør ikke akkurat reisen lettere for henne. Kokebøkene dine kan du så ha for deg sjøl.

Det var en som kopierte VG sine regler for en stund siden.
Og tenke før man trykker på knappen.

Disse reglene gjelder selvfølgelig ikke deg.

Men du kan likevel ikke hindre at andre ser at du er totalt personfokusert.

BlackEagle
10.05.17 11:22
kungfuz2: Det var en som kopierte VG sine regler for en stund siden.
Og tenke før man trykker på knappen. Disse reglene gjelder selvfølgelig ikke deg. Men du kan likevel ikke hindre at andre ser at du er totalt personfokusert.

Du får trykke på knappen du da, vet du.

Men det er riktig at jeg er personfokusert - denne gang på rosa. Ærlig talt synes jeg det er dårlig gjort å forsøke å føre folk bak lyset slik du nå gjør med henne. Rosa fortjener respekt for å forsøke å forstå - men hun fortjener ikke at plattenslagere stapper huet hennes fullt av de underligste ting.

Du kunne til en forandring prøve å være redelig, kungfuz.

Mvh

BE

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg