Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

AVANSERT SØK

Lukk

He's Back !!!!!

[ Trådet ] NYTT TEMA
Johnny_Blood
Johnny_Blood
04.08.08 23:20
Da er det endelig "officially, official"

Brett Favre er tilbake :-)

han er lagt til Packers active roster nå i dag
http://www.packers.com/news/releases/2008/08/04/3/

Foreløpig er han ikke satt inn i depth chart'en, men det er vel bare en oppdaterings issue for webmaster. Er vel ikke lenge før han står der som starter :-)

Amrika
Amrika
05.08.08 15:56
Å om at å om at å om at..
Wavy
Wavy
05.08.08 16:04
Får håpe det blir litt ro og fred rundt de der Favre-greiene nå.
Johnny_Blood
Johnny_Blood
05.08.08 16:13
Tror du kan drømme om det wavy ..... i følge NFL.com, så var Favre i et 3 timer langt møte med McCarthy i går. Det blir neppe ro rundt saken før Favre igjen står som starting QB i Packers, mandag 8.sept.
Amrika
Amrika
05.08.08 19:43
Ta dette til minne neste år, når han sir han skal legge opp for 123 gang.
BennyKanin
BennyKanin
05.08.08 20:00
Han ser ikke mye ut til å være tilbake;
[url]http://sports.espn.go.com/nfl/trainingcamp08/news/story?id=3520064[url]

Overskrift på ESPN nå;
Please release me.
Johnny_Blood
Johnny_Blood
05.08.08 20:59
BK ... nå virrer det så mye rart rundt i media, at jeg kan kun komme på en eneste grunn til at du tror på en sånn overskrift, du vil se Brett Favre i lilla og gult, for du tror han kan hjelpe Choke-kings til SB, vel hvordan i huleste skal det gå til? Ja, Minnesota har en veldig bra run defense, men en middels pass defense. Ja, de har A.P, men han har vært litt skadeutsatt. Ja, de har en god O-line, men de har også komplett søpple wr's. De plukket opp Robert Ferguson da Packers releaset ham i fjor vår, den fyren har det bare i kjeften. Ja, han har spilt med Favre før, så han er den eneste som kan sies å være i nærheten av "på nett" med Favre, og det er alfa og omega at QB og WR er "på nett" for at passing gamen skal funke på NFL nivå. Ferguson beviste en ting i Green Bay, han duger ikke.

Enden på denne visa blir nok at Favre starter for Packers, og TT sier opp jobben sin.
Johnny_Blood
Johnny_Blood
05.08.08 21:03
smush
smush
05.08.08 21:30
Kunne noen gi et kort referat av denne Brett Favre-saken? Ser daglig overskrifter om ham på espn, men har ikke orket å sette meg inn i saken:p
BennyKanin
BennyKanin
05.08.08 22:30
Tji-hi :-)

Jeg synes det er morsomt med så mye tull rundt den klubben jeg misliker nest mest.

Brett i Vikes ville vært mest kult med tanke på serieåpningen. En dag da ostehuer skulle feire helten, og så står han plutselig på motsatt side. A moment for the ages, som neppe kommer til å skje.

Vikings uttalelsene dine passer bedre i NFL North-tråden. Skal se om jeg svart deg der senere.
BennyKanin
BennyKanin
05.08.08 22:32
There is quite a scene here at the Green Bay Packers' practice.

A huge crowd is on hand, having shown up thinking Brett Favre would be on the field. However, Favre has left Lambeau Field to continue meeting with team officials.

Fans are chanting, "We want Brett! We want Brett!"

One fan yelled to coach Mike McCarthy, "You've got nowhere to hide!"

Favre and general manager Ted Thompson are meeting now at Favre's home. Favre told ESPN's Rachel Nichols that the sides were discussing trade possibilities.

Stay tuned.
---

Moro :-)
BennyKanin
BennyKanin
06.08.08 14:48
Det kan se ut som det bare blir et Bay-skifte.

Battle of the Bays 28. sept blir vel dermed trolig årets kamp.

http://www.tboblogs.com/index.php/sports/comments/favre-on-verge-of-joining-bucs/
Wavy
Wavy
06.08.08 21:51
Brett er visst veldig bevisst på å gå til et lag som skal spille mot Green Bay. Hva tenker Packs-fansa om dette, de som jo strengt tatt bare er en forlengelse av Favre's fanklubb, og utelukkende snakker om han i guddommelige ordelag?

Føler de seg forlatt av gud, eller blir det som våkner de opp av en drøm? Mulighetene er mange (og underholdende...;) ).

Mottakelsen Favre kommer til å få hvis han går på Lambeau Field i bronsegrå hjelm og hvit drakt blir jo særdeles interessant å følge...
Johnny_Blood
Johnny_Blood
06.08.08 22:20
Jeg er i hvert fall veldig glad jeg ikke er Ted Thompson eller Mike McCarthy i disse dager. I følge div media, så ble følgende ropt til MM på trening i dag "You got nowere to hide Mike!" og mange buet høylytt når Aaron Rodgers kastet 3 ints på treningen. Samt "We want Brett" så om TT ikke vil ha Brett tilbake, er fansen av en veldig annen oppfatning.

Det å evt måtte se Brett Favre i en annen drakt gir meg magekramper, hvis han ender i Bucs så skal Packers spille mot dem i Tampa Bay i år, så det blir ikke noe retur til Lambeau i annen drakt. Brett Favre i Minnesota er en tanke jeg ikke engang vil tenke, det blir jeg bare kvalm av, men gjetter vel litt på at det er et lite "spill" fra Favre sin side, for å øke presset mot TT.

Det som gjør meg kvalmest av alt, er måten TT og resten av management har behandlet Brett på i denne saken, TT har fremstått som en arogant klyse, som kun har trumfet gjennom sin egen vilje for å vise at det er han som bestemmer. Vel, bare dumt for ham at han ikke har fått med seg at det er Fansen som bestemmer i Green Bay til syvende og sist. Aaron Rodgers er den eneste som kan redde jobben hans, og han må spille tilnærmet perfekt for å gjøre det. Om Packers ikke vinner NFC North i år, så får han sparken. Om Aaron feiler mye i starten, sparkes han i oktober.
Egentlig helt utrolig at Board of Directors ikke har vært på banen og sagt noe i denne saken enda.
BennyKanin
BennyKanin
07.08.08 07:40
JETS, it is.

Da slipper i det minste Packers å møte ham i år.

Jerome_Bettis
Jerome_Bettis
07.08.08 15:03
Hehe, viktig med en ensidig fremstilling JB :P

Er jo kanskje verdt å nevne at Favre fikk muligheten til å komme tilbake i mars-april engang, men ombestemte seg i siste liten.. Når de da velger å gå videre etter at Favre har fått flere muligheter til å være med videre ser jeg bare på som naturlig. Sånn jeg ser det er det Favre som har kuka til denne situsjonen mest med å handle sinnsykt ustrategisk og vinglete
Amrika
Amrika
07.08.08 16:06
Nå kan jo jeg gjøre noen grønn av missunelse, fadern i usa har 3 biletter til Jets kampen 27/12 å jeg skal til usa 16/12-5/1

Med andre ord da: DEN 27 DESEMBER 2008 SKAL JEG SE BRETT FAVRE LIVE.

Men, jeg gleder meg mer til og se Donald Driver;P
Jerome_Bettis
Jerome_Bettis
07.08.08 16:48
Han har sikkert lagt opp igjen da ;)
Dawkins20
Dawkins20
07.08.08 17:20
Jerome_Bettis skrev:
Han har sikkert lagt opp igjen da ;)

-----------------------------------------------

Du mener lagt opp og ombestemt seg igjen.

Og lagt o...nei, vent ombe...nei, lagt opp..neeeei vent....

Johnny_Blood
Johnny_Blood
07.08.08 17:22
Vel, for det første ... jeg er i villrede, og det blir vondt og rart å se Brett Favre i annet enn Grønt og GULT. Vel i det minste er det noe grønt i draktfargen.

TT, du kan begynne å pakke ned kontoret ditt, du er ferdig i Green Bay !!!

Så, Mr Freeze, gratulerer med at dere får en solid QB for første gang på lenge.
og "endelig" Brett Favre, det rare her er at Rown Wolf, da han var i Jets, i 1991, tradet til seg 34 overall draftpick, for å plukke Brett Favre, men Atlanta tok han med #33. Ron Wolf overtok i Green Bay i januar 1992, og tradet til seg Favre i februar, resten vet vi.

Jets har brukt vanvittig mye penger denne offeseason, både på O-line og RB og defense, og nå på QB. Men er totalen av laget, og ikke minst WR'ene gode nok til at dette hjelper dem til å nå SB ? vel, nå har de i allfall gode muligheter til å ta rotta på Pats.

Jeg er fortsatt 100% Packers fan, men kommer nok til å holde litt med Jets også i år.

Jets hadde følgende kommentar til saken:
"I am looking forward to seeing Brett Favre in a New York Jets uniform," said Jets Chairman and CEO Woody Johnson said in a statement. "He represents a significant addition to this franchise, and reflects our commitment to putting the best possible team on the field."

Jeg lurer på hvor mange ganger de neste ukene, og ikke minst til han sparkes ut av Green Bay, TT kommer til å høre den siste delen om commitmenten til å putte det beste laget på banen ???

TT og MM har håndtert hele denne saken utrolig klønete, og har behandlet Brett Favre dårlig og urettferdig, og ikke nok med det, de har nå behandlet Aaron Rodgers urettferdig, de putter nå et umenskelig press på ham til å prestere, jeg er styggelig redd for at han sprekker.

MrFreeze81
MrFreeze81
07.08.08 18:39
Johnny_Blood skrev:
Jets har brukt vanvittig mye penger denne offeseason, både på O-line og RB og defense, og nå på QB. Men er totalen av laget, og ikke minst WR'ene gode nok til at dette hjelper dem til å nå SB ? vel, nå har de i allfall gode muligheter til å ta rotta på Pats.

Jeg er fortsatt 100% Packers fan, men kommer nok til å holde litt med Jets også i år.
------------------------------
Hva var det med: SILENCE I`LL KILL YOU kommentaren min du ikke forstod?! ;)

Men fra spøk til alvor. Brukt mye penger på RB?? Eh, brukte vel litt på Chatman, men han er backup, og FB Richardson kostet ikke skjorta.
Tja, hvorfor ikke, når Giants nådde OG vant SB i fjor kan vel Jets nå dit i år. Fordi om jeg så absolutt ikke helt ser for meg at det skal skje. Og hvis Jets klarer å ta rotta på pats og samtidig komme til en SB, så er Favre bare en av mange grunner til at det evt skjedde.

PS: Nå slipper du ihvertfall ikke unna med "dårlig blokking" og "håpløse WR" kommentarene dine. Jeg kommer til å være over deg og Brett`ern som en hauk denne sesongen :D

PS2: Blir vel rart for BF og ta på seg en ordentlig drakt, istedenfor kostyme, hver søndag fremover, når sesongen sparkes i gang :P
Johnny_Blood
Johnny_Blood
07.08.08 21:28
Mr Freeze ...
fælt så fientlig du var nå da .... jeg sa jo jeg kom til å holde litt med Jets i år også, i allfall inntil TT får sparken i Green Bay.....

Nå må du også lese hva jeg skrev, selv om jeg er imponert over linja de har greid å sette sammen på papiret, så er det ikke 100% sikkert at de funker sammen i praksis. og wr'ene har jeg allerede stil store spørsmål ved (men ser nå at stavingen min var dårlig), selv om de har Jerricho Cotchery som hadde 1130 rec yds i fjor med dårlige QB'er, vi får se, greier du å være ærlig med prestasjonene til resten av laget, så greier jeg å være ærlig med prestasjonene til Favre. husk nå også at han skal lære en ny offense for første gang på 16 år.

og du har snudd litt opp på realitetene vedrørende draktene her... riktig nok har Jets grønt i draktene ... men må bli rart å gå fra en ordentlig drakt og til et kostyme....

lurer på om Packers sydde inn en "We get Brett back" klausul dersom Aaron Rodgers blir skada tidlig ???
MrFreeze81
MrFreeze81
07.08.08 22:12
Fiendtlig?! Kunne vel ikke ha brukt flere smileys i et og samme innlegg...vel vel. At du kommer til å holde litt med Jets i år vet jeg ikke helt hva jeg skal med, men du har vel en plan.

Cotchery er jo WR nr. 2, etter Coles. Og Favre er jo vant med litt mindre, raske og fysisk tøffe WR, noe han får i C & C.

Du ærlig med prestasjonene til Favre. Ouch! Ser ut til at jeg må begynne å samle unnskyldninger på vegne av Jets allerede før preseason starter. Så kan du ta og kaste bort noen av dine fra fjorårssesongen, så kan vi møtes på halvveien tenker jeg :smiley:

Skjønner deg egentlig godt, når du ser på Packers sine trøyer som drakter, blir jo resten av ligaens ikke-neon fargede trøyer fort kostymer i dine øyne.

Eneste klausulen de fikk inn var nok den med at Jets ikke kunne trade han til Vikes for mindre enn 3.førsterunde picks til Packs. Fint siste farvel til Favre må jeg si.
mcdermott
mcdermott
08.08.08 00:59
--- Dette tror jeg blir en fiasko,gitt
BennyKanin
BennyKanin
08.08.08 09:30
Amrika skrev:
Nå kan jo jeg gjøre noen grønn av missunelse, fadern i usa har 3 biletter til Jets kampen 27/12 å jeg skal til usa 16/12-5/1

Med andre ord da: DEN 27 DESEMBER 2008 SKAL JEG SE BRETT FAVRE
---

Hvilken kamp skal du se da?
Ifølge nfl.com schedulen spille Jets borte mot Seahawks 21/12 og hjemme mot Dolphins 28/12. Det er vel førstnevnte da, siden du vel skal til Seattle?
Johnny_Blood
Johnny_Blood
08.08.08 13:42
MrFreeze81 skrev:
Eneste klausulen de fikk inn var nok den med at Jets ikke kunne trade han til Vikes for mindre enn 3.førsterunde picks til Packs. Fint siste farvel til Favre må jeg si.
------------------
vel, du har missforstått den klausulen litt, dersom Jets trader Favre til et NFC north lag (med untak av tilbake til Packers) så må Jets gi Packers 3 førsterundepicks, så det er vel bare en sikkerhetsklausul.

men, MrFreeze ... jeg begraver stridsøksen min med deg, og håper på en god sesong for Brett Favre og Jets, forhåpentligvis en SB berth, så får Packers, når den tid kommer, nye GM, et ekstra 1-runde pick. Vel, du kjenner bedre til Jets WR enn det jeg gjør, og de bør være fysisk tøffe, det vil fingrene deres merke første treningen med #4, de må også kunne ta i mot mellom safeties og LBs, Favre kaster hvor-som-helst og når-som-helst hvis han tror hans mann har best sjanse til å ta i mot.
Men som Favre selv sa i introduksjone intervjuet, det viktigste for et lag er å finne kjemien mellom spillerne, og han ga ingen garantier for noe som helst, men han skal gjøre sitt ytterste for å vinne kamper.
Go Brett !!!!
Johnny_Blood
Johnny_Blood
08.08.08 13:58
ups... glemte å kommentere draktene igjen...
Hverken Packers eller Jets har noen glorete neon farger på draktene sine, men synes Gult er kulere enn hvit !

Lag med glorete "neon-farger" og andre Klovne-kostymer : Minnesota !!, Ravens, Dolphins, Pats (flying Elvis), Bucs, Panthers og den uggene spygrønne fargen til Eagels.

... og snakk om Jets wr, meget imponert over hva David Clowney presterte i går.....
Carrick-
Carrick-
08.08.08 15:40
Som man sier i NY om dagen, Jets trenger et "fjes". Nå har de det.
Amrika
Amrika
08.08.08 15:49
BennyKanin skrev:
Amrika skrev:

Med andre ord da: DEN 27 DESEMBER 2008 SKAL JEG SE BRETT FAVRE
---

Hvilken kamp skal du se da?
Ifølge nfl.com schedulen spille Jets borte mot Seahawks 21/12 og hjemme mot Dolphins 28/12. Det er vel førstnevnte da, siden du vel skal til Seattle?

Ja var vel 21/12, fadern sa 27 til meg men det er vel feil! sjekket det nettop sjøl så 21 stemmer nok!

Samfunn

Forbruker

Sport

Helse, sex og livsstil

Musikk, TV og film

Kultur og Fritid

Utdebattert

Siste innlegg