Johnny_BloodInnlegg: 1117
Vel, for det første ... jeg er i villrede, og det blir vondt og rart å se Brett Favre i annet enn Grønt og GULT. Vel i det minste er det noe grønt i draktfargen.
TT, du kan begynne å pakke ned kontoret ditt, du er ferdig i Green Bay !!!
Så, Mr Freeze, gratulerer med at dere får en solid QB for første gang på lenge.
og "endelig" Brett Favre, det rare her er at Rown Wolf, da han var i Jets, i 1991, tradet til seg 34 overall draftpick, for å plukke Brett Favre, men Atlanta tok han med #33. Ron Wolf overtok i Green Bay i januar 1992, og tradet til seg Favre i februar, resten vet vi.
Jets har brukt vanvittig mye penger denne offeseason, både på O-line og RB og defense, og nå på QB. Men er totalen av laget, og ikke minst WR'ene gode nok til at dette hjelper dem til å nå SB ? vel, nå har de i allfall gode muligheter til å ta rotta på Pats.
Jeg er fortsatt 100% Packers fan, men kommer nok til å holde litt med Jets også i år.
Jets hadde følgende kommentar til saken:
"I am looking forward to seeing Brett Favre in a New York Jets uniform," said Jets Chairman and CEO Woody Johnson said in a statement. "He represents a significant addition to this franchise, and reflects our commitment to putting the best possible team on the field."
Jeg lurer på hvor mange ganger de neste ukene, og ikke minst til han sparkes ut av Green Bay, TT kommer til å høre den siste delen om commitmenten til å putte det beste laget på banen ???
TT og MM har håndtert hele denne saken utrolig klønete, og har behandlet Brett Favre dårlig og urettferdig, og ikke nok med det, de har nå behandlet Aaron Rodgers urettferdig, de putter nå et umenskelig press på ham til å prestere, jeg er styggelig redd for at han sprekker.