Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

NCAA Football 10

NYTT TEMA
Dawkins20
Dawkins20Innlegg: 330
04.10.09 22:05

Noen her som spiller dette? PS3 eiere? Hvor kjøper dere det fra i tilfelle?

spider457
spider457Innlegg: 176
12.10.09 00:50

Jeg kjøpte nettopp spillet fra danmark. Grei pris, ca 6-7 dagers leveringstid.

http://dk.cdwow.com/games/PS3/NCAA-FOOTBALL-10/dp/3594729

Men kan noen forklare meg hvorfor spillernavn ikke er oppført i spillet? Forstår at det er rimelig mange colleger, men kunne ihvertfall tatt seg bryet med å sette opp navn på de beste collegene og spillerne? Er rimelig ny til NCAA...

Jerome_Bettis
Jerome_BettisInnlegg: 2188
12.10.09 05:35

Spiller det relativt ofte!

College-utøvere kan ikke tjene penger på sporten og kan derfor ikke fronte et sånn spill

Fygaren
FygarenInnlegg: 56420
12.10.09 09:29
Jerome_Bettis: College-utøvere kan ikke tjene penger på sporten og kan derfor ikke fronte et sånn spill

Nei, det er liksom bedre at NCAA og skolene tar alle pengene samtidig som spillernes "likeness" blir brukt. Det er vel og bra at spillerne får en gratis college-utdannelse, men likevel, jeg forstår meget godt at man begynner å bli arge over å bli kuttet ut fra det som er "big business" rent økonomisk sett.

Dawkins20
Dawkins20Innlegg: 330
12.10.09 17:01

Pokker - jeg fikk tak i demoen og registrerte at det ikke var noen spillernavn der, men jeg regnet litt med at det bare var demoen som var sånn. Litt leit at det er slik i selve spillet også.

Men nå er det bestilt iallefall.

Lastet like greit ned demo av MLB 2k9 eller noe sånt..skjønte INGENTING! :p

Jerome_Bettis
12.10.09 17:13

Sant, men samtidig hadde jo ikke spillerne vært noe uten skolen og laget, Tebow hadde ikke vært Tebow i Idaho State.

Er for at spillere burde få litt mer av kaka, men er en vanskelig fordelingsnøkkel

Hvis man skal få en % av draktene man selger med sitt navn, hva med linjespillerne som gir "stjernene" mulighetene?

Hvis man ender opp med en % av overskuddet vil man få så store forskjeller mellom de store og små skolene at alle ambisjoner om like vilkår kan kastes ut av vinduet.

Eneste løsningen som kan fungere er om man velger en maksimumsum som spillerne kan få, men pga spennet mellom skolene økonomisk må denne bli så lav at det ikke gjør store forskjellen uansett

spider457
spider457Innlegg: 176
17.12.09 01:14

Tar opp denne tråden igjen med et spørsmål: Har spilt alle 4 sesongene med en QB på NCAA i road to glory mode (på PS3). Så skal jeg bare importere spilleren over til Madden 10, men finner ingen alternativer for importering i spillet.

Har det noe å si om Madden da er kjøpt i norge PAL (hvilket mitt er), eller i utlandet, iom at NCAA bare finnes i NTSC? Eller er det en oppdatering jeg ikke har fått med meg?

Noen andre som har hatt samme problemet?

Jerome_Bettis
18.12.09 02:36

Er nok det som er problemet, har iallefall NTSC-Madden og NCAA på PAL-PS3 uten noen problemer med å importere RTG

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg