Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

NFL Survivor Week 13

NYTT TEMA
SUPLOLZ
SUPLOLZInnlegg: 1589
01.12.09 00:31

Fortsatt med:

magnus85: Chargers, Redskins, Ravens, 49ers, Giants, Jaguars, Patriots, Bears, Seahawks, Vikings, Cardinals, Bengals

Wavy: Patriots, Vikings, Ravens, 49ers, Giants, Steelers, Colts, Chargers, Falcons, Saints, Cardinals, Packers

Ute av konkurransen:

AvalancheSioux: Saints, Packers UTE

BennyKanin: Ravens, Vikings, Eagles, Colts, Giants, Steelers, Patriots, Chargers, Seahawks, Saints, Bengals, UTE

BlueDream: Saints, 49ers, Eagles, Dolphins, (ingen tips) UTE

EarthWindFire: Falcons, Redskins, Ravens, Colts, Eagles, Steelers, Patriots, Cowboys, Packers UTE

Fygaren: Patriots, Bills, Packers, 49ers, Jaguars UTE

Hammalainen: Saints, Redskins, Ravens, Colts, Giants, Steelers, Patriots, Bears, (ingen tips) UTE

JeBe: Ravens, Packers UTE

jofl: Ravens, Packers UTE

JREide: 49ers, (ingen tips) UTE

jrommen: Saints, (ingen tips) UTE

Mokasin22: Saints, Redskins, Ravens, Colts, Vikings, Steelers, Patriots, Chargers, (ingen tips) UTE

MrFreeze81: Patriots, Vikings, Ravens, Giants, Steelers, Eagles UTE

Olsen74: Chargers, Redskins, Bears, Giants, Vikings, Steelers, Patriots, Texans, Falcons, Ravens, Bengals, UTE

pOkee: Saints, Vikings, Ravens, Giants, Steelers, Eagles UTE

sheimtun: Vikings, Redskins, Saints, 49ers, Cardinals, Jaguars, Patriots, Bears, Seahawks, (ingen tips) UTE

simtei: Patriots, Vikings, Ravens, 49ers, Eagles, Steelers, Colts, Cardinals UTE

sirsirsir: Chargers, Titans UTE

SUPLOLZ: Patriots, Redskins, Ravens, Colts, Giants, Eagles UTE

svenna99: Seahawks, Redskins, Eagles, Giants, Vikings, Jaguars, Saints, Bears, Packers UTE

TheSjohan: Chargers, (ingen tips) UTE

Thigpen: Patriots, Vikings, Giants, Texans, Cowboys, Jets UTE

torrotorrot: Seahawks, Redskins, Packers, Giants, Cowboys, Eagles UTE

Touchdown-Jesus: Saints, Falcons, Ravens, Colts, (ingen tips) UTE

wennemo: Vikings, (ingen tips) UTE

Her er week 13:

JETS @ BILLS=
EAGLES @ FALCONS=
BUCCANEERS @ PANTHERS=
RAMS @ BEARS=
TITANS @ COLTS=
BRONCOS @ CHIEFS=
SAINTS @ REDSKINS=
RAIDERS @ STEELERS=
TEXANS @ JAGUARS=
PATRIOTS @ DOLPHINS=
LIONS @ BENGALS=
CHARGERS @ BROWNS=
COWBOYS @ GIANTS=
49ERS @ SEAHAWKS=
VIKINGS @ CARDINALS=
RAVENS @ PACKERS=

magnus85
magnus85Innlegg: 3241
01.12.09 21:26

Greit om vi kan sette fristen til kampene på søndag, til søndag? Skal uansett ikke tippe på torsdagskampen og hva jeg skal velge på søndag avhenger litt av skadesituasjonen på et par lag.

SUPLOLZ
01.12.09 22:01

det er greit!

Wavy
WavyInnlegg: 11595
02.12.09 20:33

Bengals

magnus85
05.12.09 22:37

Steelers

magnus85
06.12.09 22:17

Og da er det vel bare å gratulere Wavy med en fortjent seier.

Wavy
07.12.09 11:57

Jeg far vel takke Raiders for at de stilte op sa ofte i denne konkurransen, med seire bade mot  Eagles, Bengals og Steelers..:-)

svenna99
svenna99Innlegg: 10171
07.12.09 16:36

Grattis! =)

simtei
simteiInnlegg: 2028
07.12.09 17:21

Gratulerer til Wavy ja! synes forøvrig dette var en morsom konkurranse, tar gjerne mer av det samme til neste år! eller kanskje en slags Playoff- versjon?

SUPLOLZ
07.12.09 20:25

Gratulerer Wavy!

Jeg stiller mer en gjerne opp i fremtidlige sesonger.

Bare synd at enkelte her røyk ut pga innloggings greiene. Men ja, jeg tar gjerne i mot ris og ros for organisering og gjennomføringen av konkurransen.

Vil også promotere College football bowl tippekonkurransen min. Alle vil starte med blanke ark, det vil si at det ikke har noe om si om du har vært med i regular season konkurransen.

Jeg håper flere vil være med på College Football tippingen neste år, per dags dato så har vi rundt 8 aktive deltagere, skulle ønske vi kunne doble det antallet!

SUPLOLZ
07.12.09 20:26
simtei: Gratulerer til Wavy ja! synes forøvrig dette var en morsom konkurranse, tar gjerne mer av det samme til neste år! eller kanskje en slags Playoff- versjon?

Skal se hva jeg får til :-)

simtei
simteiInnlegg: 2028
07.12.09 20:33

Skulle gjerne vært med i College-tippingen selv, men har ikke lyst til å dumme meg ut med å tippe på noe jeg ikke har spesielt mye peiling på. men kommer vel til å prøve meg litt på Bowl-kampene.

Generelt om konkurransen synes jeg det har vært greie regler i år, det eneste som kanskje kan endres er fristen for å tippe særlig når det er Thursday night football.

Og så avslutter jeg med å også si takk til deg Suplolz, for innsatsen og arbeidet med konkurransen!

Wavy
12.12.09 11:24

Må innrømme jeg er litt fristet til å prøve å se om jeg klarer å gå hele løpet ut her...det er jo nå det er (hadde blitt) virkelig interessant å tippe, da så og si alle de gode lagene er ute. Tror nok jeg hadde gått for Titans denne uka.

(Håper ikke noen syns det er briefing at jeg fortsetter litt for meg selv. Det er bare det at nå er jeg jo så nære...;) )

MrFreeze81
MrFreeze81Innlegg: 3548
12.12.09 17:52

Grattis Wavy!

Synes det er helt på sin plass at en Bears-supporter skal få en velegnet plass å briefe seg på, når sesongen først har hatt en slik utvikling ;)

joahel88
joahel88Innlegg: 4042
12.12.09 22:08

Synes du skal tippe til siste runde får å se om du blir 17-0

Wavy
13.12.09 01:35

Ja, uff, the Beloved (Bears) har jo ikke fått den boosten vi hadde håpet på med Cutler. Det skulle vært så mye bedre, men strengt tatt er vi tidlig i Cutler-perioden, så mye kan skje ennå. Har egentlig lyst å starte en ny tråd rundt dette, men skjønner at akkurat nå er kanskje Wild Card racet rundt NFC East og South mer interessant.

Det eneste jeg har å si den sammenheng er heia Saints!! 

Wavy
17.12.09 23:54

Nå vant jo Titans, så jeg prøver meg igjen jeg...;)

Nå er det ikke mye igjen å velge mellom, men jeg får prøve meg på Broncos.

SUPLOLZ
21.12.09 01:46

Ironisk nok så røyk du også ut på Raiders, samme lag som har ødelagt for mange av oss, Wavy!

Klikk for å gå tilbake til toppen