Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Pro Bowl 2010

NYTT TEMA
JeBe
JeBeInnlegg: 2517
29.12.09 22:26

I kveld/natt offentliggjøres hvilke spillere som er med i denne sesongens Pro Bowl. Det går forøvrig direkte på NFL Network, så dere med Gamepass får sett det.

Det spesielle med denne utgaven er som kjent at den spilles uka før Super Bowl, og ikke uka etter. Det gjør at spillerne på lagene som kommer til SB ikke er med. En annen endring, er at det ikke lenger automatisk er trenerne til det tapende lagene i conference finals som leder hvert sitt lag.

Grunnen til at den spilles tidligere, er vel for å få mer publikumsoppslutning rundt den, og at det ikke lenger bare skal være et gjesp for å runde av sesongen.

Kampen spilles i Miami, på Dolphin Stadium (Landshark Stadium per nå) den 31. januar.

I avstemningen hos NFL.com, så vant Manning, foran Brees og Favre. Vikings dominerte avstemningen i NFC enormt, og Vikings-spillere hadde flest stemmer på 10/19 posisjoner.

Siden lagene som spiller SB ikke har med sine spillere, håper jeg strengt tatt at Chargers ikke har med noen spillere i det hele tatt. Allikevel føler jeg at Rivers, Gates, Vincent Jackson og muligens også Shaun Phillips bør være med.

EDIT: Glemte jo special teamers, hvor Chargers tross alt er veldig bra besatt. Mike Scifres har vel bare puntet to touchbacks hittil i år, hvorav den ene ikke var hans "skyld". Kaeding har også vært svært solid. Har god tro på at minst en av disse kommer med. Et problem for Scifres, er at Lechler i Raiders har puntet vel så godt, men har langt flere punts som følge av at Raiders er sånn passe middels...

(Innlegget ble redigert 29.12.09 22:31)

JeBe
JeBeInnlegg: 2517
TomBrady
TomBradyInnlegg: 337
30.12.09 12:02

Kombinansjonen Dreew Brees, DeSean Jackson og Larry Fitzgerald blir sikkert underholdende å se på.

joahel88
joahel88Innlegg: 4045
30.12.09 16:12

DeSean er jo gal, så blir morsomt å følge han uansett:)

Dawkins20
Dawkins20Innlegg: 330
30.12.09 19:03

DeSean Jackson blir den første spilleren i NFL historien som blir valg både som startende "position" spiller (WR) og kick returner. Sterkt.

Forøvrig, Aaron Rogers med i år...fortjent?

Thigpen
ThigpenInnlegg: 117
30.12.09 19:50

A-Rodg fortjener turen til Miami! Hvis Packers fortsetter å beskytte Rodgers som de har gjort i det siste, kan de gå langt i playoffs. Ellers må jeg si at jeg savner Matt Schaub på AFC-laget. Trodde virkelig han skulle danke ut Brady. Så feil kan man ta...

CommanderCool
CommanderCoolInnlegg: 939
31.12.09 01:12
Dawkins20: Forøvrig, Aaron Rogers med i år...fortjent?

Absolutt, hadde blitt enormt overrasket om Rodgers ikke hadde blitt tatt med. Mener du Favre har gjort seg mer fortjent denne sesongen, siden du bemerket Rodgers og ikke Favre? 

simtei
simteiInnlegg: 2028
31.12.09 03:55

Ble personlig litt skuffet over at ikke Steve Smith, Giants-spilleren altså, kom med. Jeg mener ikke nødvendigvis at han fortjener det mer enn de 4 som ble valgt inn, men at han hadde fortjent en plass isolert sett.

Uansett er jo Pro Bowl en vits, særlig nå som vi ikke får se noen spillere på superbowl-lagene spille heller. og antakeligvis kommer mange av spillerne på lag som tapte i NFC/AFC Championship ikke til å dra heller.

kanskje de heller kan kalle det Alternate Bowl til neste år, for det er de som i stor grad kommer til å møte opp:)

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg