Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Hvordan se NFL playoffs

NYTT TEMA
McMurphy
McMurphyInnlegg: 413
07.01.10 16:10

Etter at SportN ble lagt ned har det blitt lite am.fotball på meg. Var i San diego i jula og fikk gleden av å se Chargers slå Bengals. En helt sinnsykt kul opplevelse!! (Tailgating er sykt...)

Nå har jeg virkelig fått sansen for sporten. Visste at den var stor der borte, men må si det overgikk mine forventninger. Det var jo fotball på tv 24/7...

Litt artig at jeg som Giants fan også har blitt glad i Chargers med tanke på hele 2004 draft historien :-), men sånn er det. Det å være live på en kamp, og oppleve stemningen og snakke med folk var nok. Jeg har blitt bolts tilhenger. Så da får jeg ha to lag i NFL..

MEN spørsmålet mitt var egentlig hva folk tror er best mtp å se playoff kampene?

Viasat sport sender alle kamper, og hvis man bestiller abonnement der, så er det to månedres oppsigelse. DVS at hvis jeg medlser meg ut dagen etter jeg melder meg inn, må jeg betale 444 kr for å se alle kampene. Da får jeg ikke HD kvalitet da Canal Digital ikke tilbyr viasat sport HD, men jeg får jo to måneder med film og annen sport...

Nfl.com sitt playoff pass sender i HD, men som noen har opplevd kan det være problemer med kapasiteten... den koster ca 400 kr...

Ser nå at jeg selv kan svare på spørsmålet, og at viasat nok er det beste tilbudet...Noen som er uenige?

Jerome_Bettis
Jerome_BettisInnlegg: 2188
07.01.10 16:57

Playoff i HD=Win

patrioten89
patrioten89Innlegg: 53
07.01.10 18:14
McMurphy: Ser nå at jeg selv kan svare på spørsmålet, og at viasat nok er det beste tilbudet...Noen som er uenige?

Da går du glipp av all den kule reklamen som blir sendt i USA:p

Jeg satser på Gamepass.

moneyinthebank
moneyinthebankInnlegg: 1774
07.01.10 18:18

Gamepass HD er strålende. Har hatt det i to år og kunne ikke vært mer fornøyd.

Det beste er egentlig å se kampen dagen etterpå ettersom de er så snille å klipper bort reklamen for deg :)

simtei
simteiInnlegg: 2028
07.01.10 18:20

av de to alternativene ville jeg nok valgt gamepass selv(eller, jeg har allerede valgt det:) ). fordelen med gamepass er at du får det i HD, samt at NFL Network følger med på kjøpet.

Jeg vet ikke hvor mye tid du vil bruke på NFL network utenom kampene, men det er faktisk mange interessante programmer på den kanalen etter min mening.

De problemene som Gamepass hadde tidligere i sesongen virker å være fikset nå, heldigvis. det er ingen garanti for at det holder seg i Playoffs selvsagt, men det holdt i hvertfall fint i fjor.

P.S: Buuu! ikke bytt over til Chargers bare fordi du var på kamp der, vi trenger all den støtten vi kan få til big blue:)

TomBrady
TomBradyInnlegg: 337
07.01.10 23:13

live247.tv

Koster 25$ for 3 mnd, men vet de har en pakke pr mnd ogsåm noe som holder for å få med seg hele playoff. Jeg vet ikke hva den koster. Vanligvis er det 1 HD kamp om gangen siden de viser HD sendingen til skysports, så regner med alle går HD siden jeg tipper skysports sender alle kampene i playoff.

JeBe
JeBeInnlegg: 2517
07.01.10 23:18

Live247 reklamerer for at de streamer de store begivenhetene i "HD"1000 kbps. Gamepass-streamen kjører stabilt på 2300.

Er jo selvfølgelig et spørsmål om hvor mye penger man har lyst til å bruke på det også.

(Innlegget ble redigert 07.01.10 23:21)

Jerome_Bettis
08.01.10 00:32

Latterlig da, 1000 er standard-def, ikke HD

Mykla
MyklaInnlegg: 14
08.01.10 00:45

NRK viser Super Bowl i år,men hjelper bare litt så lenge de ikke viser noe fra playoff...blir gamepass på meg,funket so far!

McMurphy
McMurphyInnlegg: 413
08.01.10 08:40

simtei: Big Blue kommer alltid til å være laget mitt. Det var med dem jeg oppdaget spillet. Men det å være tilstede på en kamp, snakke med folk på tailgating og virkelig føle amerikansk fotball på nært hold som jeg gjorde i San Diego, er også helt spesiellt. Derfor vil jeg ha ett ekstra godt øye til Chargers også.

Når giants desverre ikke klarte å nå playoffs i år, er det likevel gøy å se hvor langt Bolts kan gå i år. Både Colts og Saints har hatt en liten formsvikt i det siste, og mens Vikings virker sterke, er det jo en del murring innad i organisasjonen.. Chargers bør ha gode sjanser til å nå SB i år.

Når det gjelder tv tilbudet, så visste jeg faktisk ikke at NRK skulle vise SB. Det er jo en betryggelse hvis NFL.com skulle oppleve problemer...

I usa sendes jo de fleste kampene på nettet fra fox og nbc etc.. Men disse streamene fungerer kun med amerikansk ip-adresse. Har prøvd noen programmer som skulle gi med am-ip, men det har ikke vært særlig suksess. Noen soom vet om dette fungerer i det hele tatt?

Er live25.tv noe av det samme som myp2p.eu, bare at man må betale og kanskje får flere gode streams?

martinRo
martinRoInnlegg: 587
11.01.10 17:03
Jerome_Bettis: Latterlig da, 1000 er standard-def, ikke HD

Og 2300 er HD? En vanlig SD-kanal paa satelitt ligger aldri under 4000. HD er kun en merkelapp satt paa fordi det selger bra, og den tidligere kvaliteten var elendig. 

Ikke tolk meg feil, er storfornoyd med Gamepass, men vi maa ikke tro at dette er i naerheten av den kvaliteten som vises paa HD-kanaler.

Jerome_Bettis
11.01.10 17:13

Mulig, men endrer ikke det faktum at 1000 er nokså elendig sammenligna med 2300.

Og når gamepass kjører på 2300 er det bedre enn vanlig TV-sending

FunnyMan
FunnyManInnlegg: 770
11.01.10 17:42
McMurphy: MEN spørsmålet mitt var egentlig hva folk tror er best mtp å se playoff kampene?

Det er egentlig ganske enkelt å finne gode streamer nå som det er Playoffs.

Det du gjør er å gå inn her: http://www.myp2p.eu/software.php?part=software
Og laster ned SopCast(eller en annen tjener).

Så når det er kamp går du inn her: http://www.myp2p.eu/competition.php?competitionid=&part=sports&discipline=americanfootball
Og finner den kampen du vil se. (Husk: streamen må støtte SopCast eller den tjener du selv har valgt).

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg