Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

NBA 2011-12

NYTT TEMA
Small_boi
Small_boiInnlegg: 3567
12.03.12 16:22

Vet ikke om dere har lest Bill Simmons sin rangering av NBAs topp 50 trade value, men der skrev han i hvert fall følgende:

10. Dirk Nowitzki

"I can't remember another NBA superstar having his personality transformed by an NBA title; if it happened with, say, Hakeem Olajuwon, I don't remember reading about it. Dirk's next few years will be interesting for historical purposes: In my basketball book, I ranked Bird, Duncan, Havlicek, Baylor, Erving, Pettit, Malone and Barkley as the greatest forwards of all time (in that order). Dirk already leapfrogged the last three; he's about to jump the next three; and if that happens, suddenly he's one of the best 12 or 13 players of all time by any calculation. He's also the greatest international basketball player ever — and actually, you could argue that the distance between Dirk and the next best foreign guy (Gasol, Ginobili) is more like a chasm."

Jeg vil helt ubeskjedent si at jeg er forumets største Dirk-fan og ganske inhabil i en slik diskusjon, derfor er jeg interessert i å mene hva dere andre synes. 

Small_boi
Small_boiInnlegg: 3567
12.03.12 16:24
Draciger: Ellers er det rart ingen har nevnt dette laget som trenger trades; BOBCATS!!!

De trenger Anthony Davis :-)

LeBron
LeBronInnlegg: 7662
12.03.12 16:39
Small_boi: Jeg vil helt ubeskjedent si at jeg er forumets største Dirk-fan og ganske inhabil i en slik diskusjon, derfor er jeg interessert i å mene hva dere andre synes.

Skill settet til Dirk er temmelig unikt til og med historisk sett. Det plager ham nok ikke nå, men tror han på sikt vil se at han er god nok til å burde ha vunnet flere mesterskap.

Jeg får litt ekstra respekt for ham for måten de klarte det på i fjor, vanskelig å plassere ham historisk enda, men av power fowards er han med i teten.

1ChiBull1
1ChiBull1Innlegg: 2921
12.03.12 17:45

According to CBS Sports, the Orlando Magic would like to work on a deal that would send Howard to Chicago, but the problem is that Dwight doesn’t seem all that interested:

The Orlando Magic would like to seriously engage the Bulls in trade talks for Dwight Howard, but the All-Star center’s apparent reluctance to make a long-term commitment to Chicago has all but killed the discussions, league sources said. [...] “He’s telling everyone he’s leaving,” one league source said Sunday.

Magic executives are said to be unimpressed with the assets Howard’s three preferred teams could provide in a trade, prompting them to engage in a calculated campaign to expand the field of potential suitors beyond the Nets, Mavericks and Lakers. But the team that can make the strongest case for Orlando to depart from its risky strategy of holding onto Howard are the Bulls, who could offer 7-footer Omer Asik, Luol Deng and Carlos Boozer for Howard and Hedo Turkoglu, sources said. The Bulls also could offer a valuable first-round pick from Charlotte — top-14 protected in this year’s draft but but unprotected by 2016.

Stemmer dette betyr det at Orlando føler Bulls har mest å tilby å prøver å få til et trade som sende Howard til Chicago.. Om dette stemmer er det latterlig av Howard å ikke vil spille med Derrick Rose pågrunn av "været" osv... Vil han vinne bør han hoppe på denne muligheten å si til Orlando at de må prøve å få til en trade med Chicago.

(Innlegget ble redigert 12.03.12 17:47)

LeBron
12.03.12 18:37
1ChiBull1: Stemmer dette betyr det at Orlando føler Bulls har mest å tilby å prøver å få til et trade som sende Howard til Chicago.. Om dette stemmer er det latterlig av Howard å ikke vil spille med Derrick Rose pågrunn av "været" osv... Vil han vinne bør han hoppe på denne muligheten å si til Orlando at de må prøve å få til en trade med Chicago.

Howard- sagaen gir lite mening, det er helt klart at han ikke tenker på å vinne.

Det kan og diskuteres om Howard+ Rose faktisk er en så uslåelig kombo at Bulls bør gå for et bytte uansett for å gå for mesterskap i år.

(Innlegget ble redigert 12.03.12 18:38)

LBJ91
LBJ91Innlegg: 6206
12.03.12 18:40
LeBron: Noen som har radiolinken til 1st, synes alltid de er et rot å finne
Redondo66
Redondo66Innlegg: 4309
12.03.12 18:41
1ChiBull1: Stemmer dette betyr det at Orlando føler Bulls har mest å tilby å prøver å få til et trade som sende Howard til Chicago.. Om dette stemmer er det latterlig av Howard å ikke vil spille med Derrick Rose pågrunn av "været" osv... Vil han vinne bør han hoppe på denne muligheten å si til Orlando at de må prøve å få til en trade med Chicago.

Adidas er ikke keen på å ha to superstars i Chicago, så hvis DH vil ha deal som Rose han må finne seg et annen sted (helst NY eller LA)

Sier seg selv at Adidas kontrakten er mye mer verd enn max lønn fra hvem som helst, og ja DH får ikke den feite kontrakten med Adidas i Orlando, så det er ikke bare for å vinne at han vil dra

tannnkrem
tannnkremInnlegg: 3829
12.03.12 18:43
Redondo66: Adidas er ikke keen på å ha to superstars i Chicago, så hvis DH vil ha deal som Rose han må finne seg et annen sted (helst NY eller LA) Sier seg selv at Adidas kontrakten er mye mer verd enn max lønn fra hvem som helst, og ja DH får ikke den feite kontrakten med Adidas i Orlando, så det er ikke bare for å vinne at han vil dra

Jeg tror ærlig talt ikke at det er det som er saken. Hvis Adidas ikke får kontrakten, får jo Howard lett kontrakt hos et annet skoselskap...

Redondo66
12.03.12 18:45
tannnkrem: Jeg tror ærlig talt ikke at det er det som er saken. Hvis Adidas ikke får kontrakten, får jo Howard lett kontrakt hos et annet skoselskap...

"nyhet" om det har vært oppe flere ganger i siste månedene, og for meg virker det som ganske sansynlig at Adidas har en del å si hvor DH går

1ChiBull1
12.03.12 18:45
Redondo66: Adidas er ikke keen på å ha to superstars i Chicago, så hvis DH vil ha deal som Rose han må finne seg et annen sted (helst NY eller LA) Sier seg selv at Adidas kontrakten er mye mer verd enn max lønn fra hvem som helst, og ja DH får ikke den feite kontrakten med Adidas i Orlando, så det er ikke bare for å vinne at han vil dra

Howard har selv sagt at Adidas ikke har noe med saken å gjøre, han sa tilogmed at det bare hadde vært bra for Adidas å ha to stjerner i samme by

Dhoward: "It has nothing to do with Adidas…In fact, Adidas would love that because me and Derrick have the same guy."

(Innlegget ble redigert 12.03.12 18:46)

Redondo66
12.03.12 18:51
1ChiBull1: Howard har selv sagt at Adidas ikke har noe med saken å gjøre, han sa tilogmed at det bare hadde vært bra for Adidas å ha to stjerner i samme by

Realgm hadde sitat fra Adidas execituve som sa at det er ikke fordelaktig å ha DH og Rose i same marked

Velger faktisk å tro på det mer enn hva DH sier, han leker jo med Orlando

1ChiBull1
12.03.12 18:55
Redondo66: Realgm hadde sitat fra Adidas execituve som sa at det er ikke fordelaktig å ha DH og Rose i same marked Velger faktisk å tro på det mer enn hva DH sier, han leker jo med Orlando

At the end of the day, så kan ikke Adidas STOPPE et eventuelt trade til Chicago..

Redondo66
12.03.12 18:56
1ChiBull1: At the end of the day, så kan ikke Adidas STOPPE et eventuelt trade til Chicago..

nei men DH kan hvis han ikke signerer forlengelse

TH22
TH22Innlegg: 4458
12.03.12 19:00

http://espn.go.com/blog/chicago/bulls/post/_/id/7408/adidas-ok-if-howard-ever-opts-for-bulls

Tar alt med en klype salt nå. Kommer motsigende rapporter, så umulig å vite hva man kan stole på av informasjon. Men kan virke som om Howard ønsker å være lederen på sitt neste lag, det kan være en av grunnene til at Bulls ikke er interessante.

1ChiBull1
12.03.12 19:28

Hadde et eventuelt trade skjedd med Chicago hadde det vært synd å miste Deng/Noah, men når man har en sjangse på å skaffe seg en top 5 spiller må man gå for det!

Skal slutte å skrive om det fordi det skjer nok ikke.. Men er lov å håpe :D

LeBron
12.03.12 20:05
1ChiBull1: Hadde et eventuelt trade skjedd med Chicago hadde det vært synd å miste Deng/Noah, men når man har en sjangse på å skaffe seg en top 5 spiller må man gå for det!

Nonsens he will go to NY for Melo og hva enn de vil ha XD

(Innlegget ble redigert 12.03.12 20:15)

tannnkrem
12.03.12 21:38

Noen som har sett "The Announcement" enda? Hvordan?

LeBron
12.03.12 21:44
tannnkrem: Noen som har sett "The Announcement" enda? Hvordan?

Jeg har kun lett på pirat, youtube, intet der enda

LeBron
12.03.12 23:01

Andre som skal se NY-Bulls? liten tro på seier, men siden begge er mine lag blir det seier uansett :D

Forslaget om å kjøre Baron inn i første femmeren og la Lin komme av benken og være go to guy for "andre femmeren" likte jeg egentlig, men det heller tviler jeg på skjer

Døde Dirk debatten før den startet hehe? Smallboi repost :D

(Innlegget ble redigert 12.03.12 23:08)

1ChiBull1
12.03.12 23:26
LeBron: Andre som skal se NY-Bulls?

Yessssssir

Melo15
Melo15Innlegg: 6553
12.03.12 23:47

Faen ta deg Andre Miller. Greit nok at du ikke var den verste i dag, men det er aldri lurt å dyppe henda i såpe før siste posession. Nå har vi tapt 3 ekstremt jevne kamper mot Grizzlies. Vi skal ikke tape disse hjemmekampene. Nå har vi snart samme record som Suns. Vi startet sesongen 14-5. Deprimerende å tenke på

tannnkrem
12.03.12 23:53
Melo15: Nå har vi snart samme record som Suns.

BOYA!

Draciger
DracigerInnlegg: 9081
12.03.12 23:54
tannnkrem: BOYA!

From mister lottery pick himself :P

Turin_Turambar
Turin_TurambarInnlegg: 9176
13.03.12 00:02
tannnkrem: BOYA!

Blir nok ny seier i natt og. Akkurat i natt skal jeg nok klare å tåle et tap også, god stemning i kåken for øyeblikket.

Barea er GTD, forhåpentligvis er han klar, vi trenger han virkelig nå uten Ricky.

Melo15
Melo15Innlegg: 6553
13.03.12 00:11
Turin_Turambar: Blir nok ny seier i natt og. Akkurat i natt skal jeg nok klare å tåle et tap også, god stemning i kåken for øyeblikket.

Jeg så basketkampen før jeg så Arsenal, men skrev etterpå. Så humøret mitt er også på topp nå, selv om det ikke ser sånn ut

tannnkrem
13.03.12 00:13
Draciger: From mister lottery pick himself :P

Var bitter i starten da Suns begynte å vinne, men med 7-2 på de 9 siste kan man jo ikke annet enn å få litt håp. Men jeg veit jo at det fortsatt ikke går, og at det kommer til å bite Suns i ræva i det lange løp.

Draciger
DracigerInnlegg: 9081
13.03.12 00:26

Nå legger jeg meg tidlig slik at jeg kan våkne opp til noen fantastiske trades.

Ellers anbefaler jeg å se forrige ukes Shaqting a fool, noen virkelig fantastiske moments fra forrige uke.

tannnkrem
13.03.12 00:27
Draciger: Ellers anbefaler jeg å se forrige ukes Shaqting a fool, noen virkelig fantastiske moments fra forrige uke.

Den var ikke dum, nei.

LeBron
13.03.12 01:08

Bra når man endelig tror det skjer noe, men så er det igjen "SOURCES : HOWARD : ....... nothing"

LeBron
13.03.12 01:17

Sweet start av Anthony XD LOL ikke alle som kjører en turnover+ foul så kjapt ^^

Har jeg dårlig hukomelse eller har Amare bare aldri hatt noen inside game :(

(Innlegget ble redigert 13.03.12 01:21)

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg