Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

NBA Playoffs 2012

NYTT TEMA
LBJ91
LBJ91Innlegg: 6247
06.05.12 01:58
Melo15: Jeg skal faktisk kjøre en nerdete breakdown av playet i morgen

Haha, er bare å kjøre på!

Du blir forumets Henry Abbott

Empathy
EmpathyInnlegg: 989
06.05.12 03:35

Vi er inne i en dårlig periode og Dallas treffer på absolutt alt. Men om vi hever oss umiddelbart i fjerde og presser Dallas bedre i skudden deres, så kan vi ende opp med en sweep her. Skulle gjerne sett Durant litt mer involvert også. 

Empathy
06.05.12 04:13

HARDEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!

TOOOOOOOOOOOOORDEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEENNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN!!!!!

the_dayman
the_daymanInnlegg: 1466
06.05.12 04:14

Harden har vært grei i dag...

Empathy
06.05.12 04:17

Utrolig deilig å sweepe Dallas. Watch out Lakers, we're comin at cha!

fenni
fenniInnlegg: 7605
06.05.12 08:42

LAC vs MEM

Fy faen hvor deilig at CP3 og Griffin tok hjem denne. Usmakelig å se på cry babys'ene til Memphis, Zack Randolp, OJ Mayo og Marc Gasol som oppfører seg som noen drittunger mot Griffin. Griffin viser hvem som er den sportslige og den største mannen, grisespillet mot han må stoppes. Helt enig med Kobe Bryant at Griffin trenger å gi typer som Zach Randolph litt skikkelig juling, eller som Jon Barry sier, han får få DeAndre Jordan eller Kenyon Martin til å gjøre den jobben. CP3 spiller for øvrig en kanonkamp, imponerende i clutch nok en gang. Reggie Evans...har ikke ord en gang, for en energi og kraft fra benken!

Clippers må som Miami imidlertid skjerpe seg på FT's, det straffer seg å skyte så elendig straffekast...

(Innlegget ble redigert 06.05.12 08:42)

isako2205
isako2205Innlegg: 3043
06.05.12 10:04

GO OKC!

Small_boi
Small_boiInnlegg: 3600
06.05.12 12:46

Helvete, Harden er STUD! Nowitzki bidrar med 34, men ellers er det bare Kidd og Mahimi som er godkjent scoringsmessig. Haywood dasser rundt på banen i 25 minutt uten å bidra med noe. Vi trenger desperat en nye center til sommeren! 

Det er ekstremt skuffende å bli sweepet her i første runde. Jeg hadde virkelig håpet vi skulle bite mer fra oss og i hvert fall holde det til syv kamper. Dette har vært et slags mellomår, flere av profilene fra fjorårets mesterlag forsvant og vi venter på å signere noen navn før neste sesong. Det gjenstår å se om den gamblingen var et riktig trekk, men akkurat nå føles det tomt og kjipt.

LeBron
LeBronInnlegg: 7710
06.05.12 13:18
Small_boi: Det gjenstår å se om den gamblingen var et riktig trekk, men akkurat nå føles det tomt og kjipt.

Dallas har stort sett en gjennomført plan i det de gjør. Det vil selvsagt ikke si at de har full kontroll, men jeg tror på sikt at det helt klart vil lønne seg av dem å ikke signe typer ala, Chandler og lignende som er på topp nå kanskje, men fort kommer i fritt fall (muligens) til langtidskontrakter.

Small_boi
06.05.12 13:44
LeBron: Dallas har stort sett en gjennomført plan i det de gjør. Det vil selvsagt ikke si at de har full kontroll, men jeg tror på sikt at det helt klart vil lønne seg av dem å ikke signe typer ala, Chandler og lignende som er på topp nå kanskje, men fort kommer i fritt fall (muligens) til langtidskontrakter.

Jeg tror det jeg og. Barea og Chandler hadde career years og å sprenge banken for dem hadde kanskje vært greit i år, men om tre år kunne de virkelig ha svidd. Cuban og Donnie Nelson har en plan på dette og jeg stoler på de, vi har få spillere med kontrakt neste år og det gir oss spillerom til å gjøre mye spennende.

Draciger
DracigerInnlegg: 9131
06.05.12 13:51
Small_boi: vi har få spillere med kontrakt neste år og det gir oss spillerom til å gjøre mye spennende.

Touché

Melo15
Melo15Innlegg: 6587
06.05.12 15:03
LBJ91: Haha, er bare å kjøre på! Du blir forumets Henry Abbott

Abbot har nå sett playet en del ganger, og dette var ikke noe hokkus pokkus. Det er kun Conley sin feil. Han har to gode muligheter til å spille. Rudy Gay er alene i painten mot en mindre forsvarsspiller, og Arenas har stor fart mot baseline. Så han burde uten tvil spilt en av de to alternativene tidlig. I stedet går han seg fast, Gay må løpe rundt   i en bue, og det siste skuddet blir bare avfyrt i panikk. Dårlig execution  av Grizz/Conley

LBJ91
06.05.12 18:20

Kjører på med noen stats før Heat@Knicks, fra Brian Windhorst sin twitter

- Mike Woodson has lost last 7 playoff games (ATL & NY) by 10+ points, the longest such streak in NBA history

- Knicks have scored 231 pts thru 3 games, fewest in the 57 series they've played in shot-clock era. Lowest in NBA since '07 (CHI vs. DET)

- NY has failed to score 100 pts in 38 straight playoff games, tying NBA record. Haven't done it at MSG in 26 games, already a record.

- LeBron is active scoring leader in potential series clinchers on road at 30.7 ppg. 2. D. Wade 28.8; 3. Dirk 25.5; 4. Kobe 25.4

- LeBron has scored 20+ pts in first 10 road series clinching chances he's had. Only other players to do that: M. Jordan, E. Baylor

- Mario Chalmers & Blake Griffin lead playoffs in 4Q FG%, both at 70% (minimum 10 attempts).

- In series, Carmelo is 9-of-26 (35%) shooting in isolation plays. LeBron is 11-of-19 (58%) on isos

- 16.8% of Knicks plays in regular season were isolation plays. In series it's 26.3% percent.

- Carmelo is 16-36 in career in playoffs w/DEN & NY. Lowest winning % among any player in NBA history with 50+ playoff games

LBJ91
06.05.12 18:23
Melo15: Abbot har nå sett playet en del ganger, og dette var ikke noe hokkus pokkus. Det er kun Conley sin feil. Han har to gode muligheter til å spille. Rudy Gay er alene i painten mot en mindre forsvarsspiller, og Arenas har stor fart mot baseline. Så han burde uten tvil spilt en av de to alternativene tidlig. I stedet går han seg fast, Gay må løpe rundt i en bue, og det siste skuddet blir bare avfyrt i panikk. Dårlig execution av Grizz/Conley

Herlig! Kjekt å se at det jeg trodde på forhånd(Conley og Grizz driter seg ut) stemte med din avanserte analyse

(Innlegget ble redigert 06.05.12 18:26)

LeBron
06.05.12 18:32
LBJ91: - Carmelo is 16-36 in career in playoffs w/DEN & NY. Lowest winning % among any player in NBA history with 50+ playoff games

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARG

New York har samtlige fake-superstars i ligaen snart..... (Ja jeg er rageface idag).....

(Innlegget ble redigert 06.05.12 18:33)

Draciger
DracigerInnlegg: 9131
06.05.12 18:54
LeBron: New York har samtlige fake-superstars i ligaen snart

Nah vi kaller dem heller for stats-superstar.

LeBron
06.05.12 18:59
Draciger: Nah vi kaller dem heller for stats-superstar.

Same thing.....

Er litt lei av å leve på "håpet", når resultatene uteblir over flere år, og man skifter kurs flere ganger i sesongene.... Tror Donald vil ha mest mulig drama, sikkert da han tjener best på dem :(

Melo15
Melo15Innlegg: 6587
06.05.12 19:02
LeBron: Er litt lei av å leve på "håpet", når resultatene uteblir over flere år, og man skifter kurs flere ganger i sesongene.... Tror Donald vil ha mest mulig drama, sikkert da han tjener best på dem :(

Dolan. Donald hadde vært langt verre

Stella_Artois
Stella_ArtoisInnlegg: 15807
06.05.12 19:23

Akkurat nå er det godt å ha NBA som en erstatning for skuffelsen i fotballen.

Stella_Artois
Stella_ArtoisInnlegg: 15807
06.05.12 19:55

Boozer med årets passning.

Small_boi
06.05.12 20:09

Hawes holder Philly inne i kampen med 17 poeng på 7-8 skyting. De andre bommer jo i hytt og pine. 

fenni
06.05.12 20:16
LeBron: New York har samtlige fake-superstars i ligaen snart..... (Ja jeg er rageface idag).....

Nope, Melo er en superstar. Tror du heller er at du som alle New Yorkere har alt for store forhåpninger til Knicks. Greit nok at dere har vært for ujevn i år, men come on, dere er milevis unna Bulls og Heat når du ser spiller for spiller. Celtics og Hawks skal også være hakket bedre enn dere, så dere er vel sånn omtrent der som man kunne forvente. Dog er jeg enig i at komboen Melo/Amare ikke funker optimalt. Få Nets til å gå med på sign&trade deal med DWilliams for Amare ,) det vil nok være langt bedre kombinasjon!

(Innlegget ble redigert 06.05.12 20:18)

isako2205
isako2205Innlegg: 3043
06.05.12 20:17

Håper Bulls vinner idag... Hadde vært gøy med 7 kamper!

LBJ91
06.05.12 20:19
fenni: Nope, Melo er en superstar

Uenig. Han er en stjerne ja, men faen ikke noen superstjerne. Fyren fortjener ikke å være i samme kategori som LeBron,Wade,Kobe,Durant,CP3,Rose,Dirk

fenni
06.05.12 20:25
LBJ91: Uenig. Han er en stjerne ja, men faen ikke noen superstjerne. Fyren fortjener ikke å være i samme kategori som LeBron,Wade,Kobe,Durant,CP3,Rose,Dirk

Joda, alt etter hvilken definisjon man vil bruke på ordet superstar....om man f.eks bare regner med NBA-champions, eller finals MVP så er han selvsagt ikke der. Men Melo er sammen med Kobe og CP3 de beste clutchplayers man har, og han er en selvfølgelighet når USA tar ut sine beste spillere. Men greit, i likhet med LeBron & DRose så har han ikke vunnet titler som Kobe, Wade, Dirk etc..

LBJ91
06.05.12 20:29
fenni: Joda, alt etter hvilken definisjon man vil bruke på ordet superstar....om man f.eks bare regner med NBA-champions, eller finals MVP så er han selvsagt ikke der. Men Melo er sammen med Kobe og CP3 de beste clutchplayers man har, og han er en selvfølgelighet når USA tar ut sine beste spillere. Men greit, i likhet med LeBron & DRose så har han ikke vunnet titler som Kobe, Wade, Dirk etc..

Han fortjener å ikke å bli kalt "Superstar" fordi han ikke er en like bra spiller som de andre som jeg nevnte opp.

En high volume scorer som ikke bidrar med noe annet, ja da er vel Monta Ellis eller Joe Johnson også "Superstars"

(Innlegget ble redigert 06.05.12 20:31)

LeBron
06.05.12 20:32

Hvis det øverste nivået er super-stars, så mener jeg det klart er et nivå over Melo.... Desverre. Hvem som hører hjemme hvor blir såklart subjektivt, men jeg klarer ikke se hvordan Melo hører hjemme med toppen av hylla, han har aldri vært MVP kandidat, hverken i ligaen eller playoffs, og track recorden hans begynner å snakke for seg selv.

fenni
06.05.12 20:32
LBJ91: Han fortjener å ikke å bli kalt Superstar fordi han ikke er en like bra spiller som de andre som jeg nevnte opp.
En high volume scorer som ikke bidrar med noe annet, ja da er vel Monta Ellis også en superstar

Han er en bra returtaker og er konge i clutch, så noe bidrar han nå med ;) men enig i at han ikke er blant de 3-4 beste spillerne pr nå.

LBJ91
06.05.12 20:34
fenni: men enig i at han ikke er blant de 3-4 beste spillerne pr nå.

Han har vel aldri vært blant de 3-4 beste spillerne... slik han har spilt denne sesongen så vil jeg si at han ikke er blant de 15 beste spillerne engang

(Innlegget ble redigert 06.05.12 20:36)

Klikk for å gå tilbake til toppen