Levert. Gikk for en major upset i en av semiene.
Du må være logget inn for å bruke denne funksjonen.
Logg inn Ny bruker? Registrer deg her.Ny bruker? Registrer deg her!
Levert. Gikk for en major upset i en av semiene.
Jeg synes Woodson burde vurdert å kjøre Stoudemire fra benken, men tviler på at han tør det i avvente av reaksjoner. Det ville fungert bedre, så kunne Melo spilt PF på hel tid.
Men jeg tror fortsatt Heat tar serien, selv om Knicks har sine sjanser. Det er kanskje riktig at LeBron aldri har vært slått ut i første runde, men Knicks er et topp 4 lag i East så det er ikke den vanlige første runde matchupen. For å vise med et eksempel, så tror jeg Heat hadde sweepet Philly om de endte opp med dem.
(Innlegget ble redigert 28.04.12 14:38)
Amar'e fra benken er egentlig fryktelig logisk, men kan aldri tenke meg at han godtar det. Det ville gitt han 10-12 minutter pr kamp hvor han var førstevalg i angrep.
En annen mulighet er jo at man benker Tyson Chandler mot slutten hvis man trenger poeng. Han er en flott spiller, men noe offensivt fyrverkeri er han på ingen måte
Spamming på høyt nivå nå. Men her er en fantastisk video! Bring it on
Mens du er inne på videon du vil legge ut:
- Trykk på "Del" under videoen.
- Trykk på Innbygg.
- Huk av for "bruk gammel innbyggingskode".
- Skriv inn 450 px i bredde i den grønne boksen. Det tror jeg fungerer best.
- Trykk og kopier den lange linken som forandrer seg etter hvordan du tilpasser bredde.
- Lim linken direkte inn i svarboksen her på VGD (IKKE bruk youtubefunksjonen).
Si i fra hvis du ikke får det til :-)
(Innlegget ble redigert 28.04.12 15:00)
Det samme kan jo sies om LeBron, Wade og Bosh. De er bedre individuelle når de spiller alle sammen... Det er et virkelig long shot at Knicks vinner, men det KAN skje... Jeg gikk for ganske mange upsets, hadde Celtics over Bulls i 2. runde, og Pacers over Celtics i ECF. Så hvis det forklarer sakene, har jeg ikke "så jævlig troa på Knicks"!
Er sant det du sier. Men Knicks sin lineup med de tre funker dårlig defensivt, og de går litt i veien for hverandre offensivt. Men større undre har skjedd enn at Knicks slår Heat i denne spesielle sesongen.
Jeg har også Celtics over Bulls i andre runde. Noen sjanser må man ta. Det går aldri veien om man kun tipper på favorittene
Tusen hjertelig! Funket perfekt!
Bare for å oppsummere Knicks, de er ingen contender og har heller ingen sjangs i havet mot en contender. Det går svakt an å argumentere for at de ikke er et normalt 7th seed, men de er jo uansett et "maks" 4de seed å regne. Hot streaken etter trenerskifte er grei den, men det er ikke mange topplag de har slått akkurat heller. Marginalt over .500 i år.
(Håper såklart jeg tar feil her, men alt jeg kan om basket tilsier at Knicks ikke når langt i år)
Levert. Tidenes kjedeligste tippetips fra min side.
(Innlegget ble redigert 28.04.12 15:52)
Er så jævla klar! Dø Knicks!! Kommentarer om hvordan Shumpert skal locke ned Wade, Melo skal skåre 40 på LeBron og bli Finals MVP fyrer opp under bålet! Hadde vært så koselig å koste vekk disse rotte-Knicksfanboysene!
(Innlegget ble redigert 28.04.12 16:03)
Flott åpningsinnlegg! Jeg har ikke levert det mest spenstige tipset til konkurransen, men tror jeg sitter med vinnetipset her :D
Ser at flammen til Heat har sluknet. Godt tegn :)
(Innlegget ble redigert 28.04.12 17:25)
Hva ser folket i dag? For egen del er det jo perfekt tidspunkt både Bulls og Heat spiller. Så blir de for meg, og så blir det Thunder vs Mavs i opptak. Pacers vs Magic blir nok aldri sett av meg..
Jeg har vært kritisk til Heat hele vegen, spesielt har det irritert meg kraftig at de ikke har tatt tak i de problemene vi så i fjor, og derfor tror jeg sesongen til Heat ender i fiasko (alt annet enn champions er en fiasko). Men tror at man tar Knicks likevel. Synes begge lagene har samme problemet; kjemien mellom de beste spillerne er ikke bra nok, men ingen av lagene kommer til å gjøre noe med det. LeBron er bedre når det er opp til han alene enn når han skal tenke på DWade eller CB. Melo, Amare, TC funker heller ikke i lag. Sannsynligvis hadde begge lag tjent på å splitte de opp (f.eks Bosh og Amare fra benken), men det kommer ikke til å skje. Ønskescenario for min del er at LeBron og Spoelstra plutselig skal ha forstått at beste vei er at LeBron IKKE skal spille seg inn i kampen, men at det er han som skal sette tonen og være aggressiv fra start og så kan DWade overta i clutch. Men liten tro på at dette skjer.
(Innlegget ble redigert 28.04.12 17:29)
Kjører på med litt stats før Heat-Knicks kampen, fra Mr.Brian Windhorst sin twitter:
- D.Wade averaged 22.1 points this year, lowest since rookie year. Last year he led Heat in playoff scoring at 24.5 per game (LeBron 23.7).
- The Heat's bench averaged just 24.5 points, 4th lowest in the league.
- Before All-Star, Heat were 27-7 & averaged 103.7 points. After All-Star they were 19-13 & averaged 92.9 points.
- In regular season only Kobe (438) scored more points on iso plays than Carmelo (378). They accounted for 34.5% of his plays
- LeBron is 2nd among active players in postseason scoring average at 28.0 points per game. Tracy McGrady (28.5) is 1st.
- LeBron has recorded 1,500 points, 400 rebounds & 300 assists in each of first 9 seasons. Only 1 other player has done that: Larry Bird.
- Heat lost last 2 regular season games by 10+ points. Only 1 team has won title after losing last 2 by 10+: San Antonio in 2006-07.
- Carmelo is 1 of 2 players to score 40+ points on Heat in Big 3 era (Had 42 on 4/15). Other you'll never guess: Paul Millsap in Nov. of '10.
- Carmelo has 1,956 points in 82 games w/NY. Only 2 Knicks had more in their first 82: Bob McAdoo (2,113) & Amar’e Stoudemire (2,048).
- Mike Woodson led NY to 18-6 record after taking over. 2nd best winning % in history after taking over a mid-season (G.Karl best in 05).
- - Heat swept season series with Knicks 3-0. Teams that swept season series are 31-1 all-time against same team in playoffs in 7-game series.
- The single exception was last year when the Heat beat the Bulls after Chicago swept season series 3-0.
- Knicks have scored fewer than 100 points in last 35 playoff games since '99 conference finals. 2nd-longest streak in history.
- NY has lost last 10 playoff games. Only 3 teams have lost more Memphis (12 from 04-06), Denver (11 from 88-94) & Baltimore (11 from 65-70).
(Innlegget ble redigert 28.04.12 17:36)
Ta deg en bolle.
Go 76ers!!!!!!
Statistisk oversikt over det folk har svart på Bracket-konkurransen hittil:
Hadde regnet med at flertallet tok Grizzlies over Clippers, men overraskende at det ble så mange. Har selv Clippers i en serie over syv kamper. Tommel opp for konkurransen og statistikken! Spennende å se.
(Innlegget ble redigert 28.04.12 19:11)
Me2, tenker CP3 closer jeg.
LETS GO BULLS!
SEE RED
Deilig start!
Bra 76ers, bare skyt hoppskudd. Da slår dere Bulls!! Ta fram kosten, herre.
Bulls kjører over fra start. DRose har bommet en del, men han er like aktiv som før skaden igjen, han brukte tydeligvis de siste kampene i RS til å bare spille seg i shape igjen.
(Innlegget ble redigert 28.04.12 19:22)
.....og man starter å se hvorfor Bulls skaffet seg Rip....
Jepp. Forskjellen på Rip og Bogans er så utrolig enorm. Mange som har nedsnakket han på grunn av skadene og sagt at det ikke er en forsterkning. Denne kampen motbeviser det ganske lett.
Deilig at Rose ser eksplosiv ut igjen. Hadde forventet at det ville ta noen kamper før han var så godt som tilbake i unicorn-modus, men så langt ser han frisk og fin ut.
God kontroll på 76ers hittil!
(Innlegget ble redigert 28.04.12 19:30)
Wade will RIP him apart!!!! 06 all over again..