Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

NFL London 2017

NYTT TEMA
BennyKanin
BennyKaninInnlegg: 3316
31.10.16 16:03

Da er årets kamper alle spilt, og neste sesongs første kamp er annonsert; 

Saints@Dolphins 

Fjerde gang delfinene drar over. Dårlig hjemmebanefordel i Miami... Uansett, Brees hadde det vært kult å få med seg live før han legger opp. 

SalSomer
SalSomerInnlegg: 5829
31.10.16 16:33

Følgende lag har aldri spilt i London: Cardinals, Ravens, Panthers, Browns, Packers, Eagles, Seahawks, Titans, Texans*

Jaguars og Rams er bekreftet som hjemmelag i 2017. Jaguars i London, mens Rams ikke er bekreftet hvor. Jaguars har hjemmekamper mot Texans, Titans, Ravens og Seahawks. Rams har hjemmekamper mot Cardinals, Seahawks, Eagles, Texans og muligens Panthers. Får vi se noen nye lag i London til neste år, tro?

*Texans skal spille i Mexico i år og har dermed deltatt i NFL International Series, som er det offisielle navnet på London/Mexico-kampene, men ikke spilt i London.

grock19
grock19Innlegg: 80231
31.10.16 19:28
SalSomer: Jaguars har hjemmekamper mot Texans, Titans, Ravens og Seahawks. Rams har hjemmekamper mot Cardinals, Seahawks, Eagles, Texans og muligens Panthers. Får vi se noen nye lag i London til neste år, tro?

Er over ofte, tar gjerne Seahawks i London.

osloblade
oslobladeInnlegg: 3769
13.12.16 14:14

Da blir det fire kamper i London i 2017. De to første på Wembley og de to siste på Twickenham.

Jaguars-Ravens

Dolphins-Saints

Browns-Vikings

Rams-Cardinals

BennyKanin
13.12.16 14:29
osloblade: Browns-Vikings

Så jævlig kult det blir å se Vikings samme sesong som de kommer til å være det første laget som vinner Super Bowl på hjemmebane!!

MensenErnst
MensenErnstInnlegg: 3321
13.12.16 14:38

Noen som har vært på Twickenham-kamp før? Hvordan var det kontra Wembley?

Hedly2
Hedly2Innlegg: 18456
13.12.16 14:44
BennyKanin: Så jævlig kult det blir å se Vikings samme sesong som de kommer til å være det første laget som vinner Super Bowl på hjemmebane!!

Du blir nok å overvære en seier om du drar over i hvertfall.

jesman2
jesman2Innlegg: 17071
13.12.16 14:52
MensenErnst: Noen som har vært på Twickenham-kamp før? Hvordan var det kontra Wembley?

Har sett rugby på Twickers ved flere anledninger. Fabelaktig stadion med særdeles utmerkede pub-muligheter i idylliske Richmond veldig nære.

HuiBuorre
HuiBuorreInnlegg: 14539
20.03.17 14:50
osloblade: Rams-Cardinals

Twickenham 22. eller 29. oktober. Endelig en kamp som er verdt en London-tur!

HuiBuorre
26.04.17 20:22
HuiBuorre: Twickenham 22. eller 29. oktober. Endelig en kamp som er verdt en London-tur!

Det ble altså 22. oktober. Det går direktefly Tromsø-London hver dag, og kona har neppe noe mot en helgetur til London. 

Andre som vurderer å dra over for å se den kampen?

http://www.nfl.com/international

http://www.nfluk.com/news/internationalseries/article-1/Where-to-buy-2017-London-Game-tickets/d2dd9f01-fa46-4ab7-99d5-761386aa8eea

(Innlegget ble redigert 26.04.17 20:45)

Hedly2
Hedly2Innlegg: 18456
26.04.17 20:42
HuiBuorre: Det går direktefly Tromsø-London hver dag, og kona har neppe noe mot en helgetur til London. Kanskje man til og med får sett Marshawn Lynch en gang til, det hadde vært artig!

Da må du fly noe lengre enn til London.

HuiBuorre
26.04.17 20:43
Hedly2: Da må du fly noe lengre enn til London.

Farsken, hvor har man hodet. Jeg har vært i Oakland et par dager, og jeg drar ikke dit igjen bare for å se Lynch, la det være klart. ;)

(Innlegget ble redigert 26.04.17 20:46)

BennyKanin
27.04.17 11:24

Vikings@Browns in the box!

MensenErnst
MensenErnstInnlegg: 3321
27.04.17 11:28

Bra lyst på tur igjen. Synd at slike ting skal koste penger.

SalSomer
27.04.17 14:32
HuiBuorre: Jeg har vært i Oakland et par dager, og jeg drar ikke dit igjen bare for å se Lynch, la det være klart. ;)

Du kan jo alltids dra til Mexico City og se Raiders på hjemmebane uten tredje verden-liknende tilstander. :)

HuiBuorre
27.04.17 14:53
SalSomer: Du kan jo alltids dra til Mexico City og se Raiders på hjemmebane uten tredje verden-liknende tilstander. :)

Mexico er nok heller ikke på min bucket list. Kanskje Vegas, men da er nok Lynch forlengst Raiders-historie.

SalSomer
27.04.17 16:35
HuiBuorre: Mexico er nok heller ikke på min bucket list.

Jeg må innrømme at Mexico står høyt på listen over land jeg ønsker å besøke en dag, og om det kan kombineres med en NFL-kamp er jo det supert.

Jeg har en forkjærlighet for kvalitets-tequila, meksikansk mat og lyden av spansk språk. Fruen er veldig fascinert av Mayakultur og -arkeologi. Så lenge man unngår å bli kidnappet av en narkotikabaron tror jeg Mexico kan være et riktig så interessant reisemål.

Og så lurer jeg jo fryktelig på hva i all verden slags pizzeria det her er, da, må jeg innrømme.

Mirage
MirageInnlegg: 19442
03.05.17 23:07
HuiBuorre: Mexico er nok heller ikke på min bucket list.

Det er på min i alle fall. Har lyst til å se en kamp på monsterstadionen som er Estadio Azteca en eller annen dag, enten det er en vanlig fotballkamp eller en NFL-kamp.

HuiBuorre
04.05.17 08:48
SalSomer: Jeg har en forkjærlighet for kvalitets-tequila, meksikansk mat og lyden av spansk språk. Fruen er veldig fascinert av Mayakultur og -arkeologi. Så lenge man unngår å bli kidnappet av en narkotikabaron tror jeg Mexico kan være et riktig så interessant reisemål.

Jeg burde egentlig ha Mexico på bucketlisten, av samme grunner som du og fruen har, pluss noen til. Men sånn som forholdene i landet er ligger vi unna, slik vi også gjør med Egypt. En båttur oppover Nilen burde man få med seg, men vi vurderer Egypt som for risikabelt. 

osloblade
04.05.17 10:09

Apropos reising. Mexico og de fleste andre latin amerikanske land, anbefales virkelig. Fantastiske land med utrolig mange severdigheter, naturlige og historiske, og bebodd av herlige, vennlige mennesker. God mat har de og by på, dessverre lite godt øl, men noe drikkandes sprit er å oppdrive. Enkelt å reise rundt. Jeg har tilbragt ca. et år i latin amerika, og har hatt lite problemer. Ta noen enkle forhåndsregler, og sjansen er liten for at det skjer deg noe. Har blitt frastjålet en leather man på en båt i Nicaragua og en lommebok på t-banen i Buenos Aires, og ellers bare hatt gode opplevelser. God tur! En kombinasjon av NFL og Mexico er nok perfekt.

Det sammen kan sies om Egypt og den arabiske verden. Har reist mye der også. Med unntak av krig og eventuelle terroraksjoner, som det er utrolig liten sjanse for at en skal oppleve utenfor Syria og deler av Irak, er det veldig lite kriminalitet og utrolig vennlige og hjelpsomme mennesker der. Sjansen er større for at du krasjer neste gang du kjører bil! De lokale kan dog være noe masete og påtrengende, men det venner en seg til. Maten er fantastisk, og ølet er bedre enn i latin amerika. ;-) God tur! Salam aleikum!

osloblade
04.05.17 10:19

Og igjen apropos reising og NFL. Ei lita fun fact, Superbowl 2008 så jeg i Damaskus. ;-)

HuiBuorre
04.05.17 10:54
osloblade: Det sammen kan sies om Egypt og den arabiske verden. Har reist mye der også. Med unntak av krig og eventuelle terroraksjoner, som det er utrolig liten sjanse for at en skal oppleve utenfor Syria og deler av Irak, er det veldig lite kriminalitet og utrolig vennlige og hjelpsomme mennesker der. Sjansen er større for at du krasjer neste gang du kjører bil!

Kan jeg leie deg til å fortelle dette til kona?

ModernMan
ModernManInnlegg: 8432
04.05.17 10:59

Sentral-Amerika er et fantastisk reisemål - bare å dra! Eneste negative opplevelsen jeg har hatt er i Nicaragua. Satt dritings på stranda midt på natta med en burrito og ble knivranet...for 5USD og resten av burritoen. 

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg