Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

VGD Fantasy Basketball 2017/18

NYTT TEMA
TH22
TH22Innlegg: 4914
07.12.17 00:31
keyser1: Hører jo med til historien

En liten Ads vs Reality ala mat dette... hehe. Tenkte ikke engang på at KP og Kanter begge er NY. It's tired I'm late...

TH22
07.12.17 01:06
keyser1: Best pick og Worst pick?

Best: Aaron Gordon - 5th round 80th overall.  Et av få lyspunkt i en ellers nitrist sesong.

Worst: Donovan Mitchell - 12th round 177th overall. Vraket etter fem kamper med kastrering av FG% og ingenting annet. God natt.

TH22
07.12.17 01:09
TH22: og ingenting annet

Rett skal være rett, psykisk vold bidrar han med resten av sesongen.

keyser1
keyser1Innlegg: 12817
07.12.17 01:25
TH22: Worst: Donovan Mitchell - 12th round 177th overall. Vraket etter fem kamper med kastrering av FG% og ingenting annet. God natt.

Vel, det der er jo strengt talt ett bra pick, men en horribel avgjørelse å droppe han så tidlig ;)

TH22
07.12.17 01:38
keyser1: Vel, det der er jo strengt talt ett bra pick, men en horribel avgjørelse å droppe han så tidlig ;)

Tja, han gikk nå gjennom waivers uten å bli plukket opp, og var tilgjengelig i noen dager etter det. Så helt horribelt kan det ikke ha vært ;) Dårlig timing.

Small_boi
Small_boiInnlegg: 4872
07.12.17 09:35

Best: Tyreke Evans - 10th round, 13th pick. Har virkelig hatt et comeback år! Han bidrar med sårt tiltrengte assists og skyter bedre enn han noen gang har gjort før. Har vært topp 50 så langt i sesongen.

Worst: Her er det mange å velge blant... Hayward skadet seg første kamp, men i forhold til hva de har levert på banen så står det mellom Jae Crowder 6th round, 13th pick og George Hill 7th round, 4th pick. Begge har slitt med å finne sin rolle i nye lag, skutt dårlig og spilt færre minutter enn ønskelig. Ingen av de er blant topp 150 spillere denne sesongen.

Lamozy
LamozyInnlegg: 1993
07.12.17 10:12

Beste: Hmm. Har vært veldig fornøyd med Simmons sin produksjon, som jeg tok i 3. runde med 7. pick. Jaylen Brown har også stort sett vært ganske bra, tatt i 10th med 10th.

Værste: Ja, skal man nevne 7. pick Kawhi som ikke har spilt enda? Ellers ville jeg definitivt nevnt Saric (5th, 7th) men har har faktisk kommet seg litt siste kampene og er ikke ren møkk lenger. Fultz (6th, 10th) var ikke heller noen suksess akkurat.

keyser1
07.12.17 11:03
NahDawg: Er uansett fornøyd med 8. plass så langt, og det er veldig gøy å være med.

Kastet inn håndkleet allerede?

Dedmon ikke plassert på IL og Waiters på benken i går med 22 poeng, 1 rebound, 5 assist, 1 block og 4 3ere... 100 % FT med 2/2 og 8/12 skyting for .667

Er vel nødig sånt man tåler å klare seg uten i bunnkampen?

Edit: Ehhh, eller, vent litt. Move along, move along. Ingenting å se her. Ta deg bare ferie ut neste uke og. Går så bra at. Tralalala.

(Innlegget ble redigert 07.12.17 11:10)

Lamozy
LamozyInnlegg: 1993
07.12.17 22:32

Hva i? Okafor ble tradet for 15 min siden og J-Noah har allerede plukket han opp..trodde jeg var godt i forkjøpet nå.

Draciger
DracigerInnlegg: 9906
07.12.17 22:35
Lamozy: Hva i? Okafor ble tradet for 15 min siden og J-Noah har allerede plukket han opp..trodde jeg var godt i forkjøpet nå.

Ikke noe lek når det kommer til WW i ligaen.

Best pick: Spencer Dinwiddie fra WW og er blant topp 100 per nå. Ellers har Lebron vært aldeles strålende, men satser på at stats synker så fort IT er tilbake.

Worst pick: Chandler Parsons som jeg tok med min 10ende pick (Cut), ellers har Whiteside skuffet noe vanvittig hovedsaklig grunnet skade.

(Innlegget ble redigert 07.12.17 22:39)

keyser1
07.12.17 22:36
Lamozy: Hva i? Okafor ble tradet for 15 min siden og J-Noah har allerede plukket han opp..trodde jeg var godt i forkjøpet nå.

15 min er en evighet i det her gamet. Er du ikke på hugget første 5, så er du treg på avtrekkeren. Det gjelder i alle fall player props bets, som eg har god erfaring med, og selv om du "kun" har 15 motstandere å frholde deg til her, så er 15 min i min verden lang, lang tid.

keyser1
07.12.17 22:40
Draciger: Ikke noe lek når det kommer til WW i ligaen.

Den er knallhard. Er rimelig knusktørt marked. Alle mine 3 drops fra Gobert-traden ble plukket opp enten på Waiver eller øyeblikkelig etter FA-tilgjengelig.

Var en stor irritasjon at eg ikke kunne Waiver-by på egne drops, akkurat som det var stor irritasjon at eg ikke kunne trade Millsap direkte til IL mot Gobert IL, så eg ble straffet fælt for den (spesielt siden man kan plukke fra WW direkte til IL. Da burde man helt klart kunne trade direkte til IL og, uten å måtte droppe ytterligere en spiller i mellomleddet. I vanlige ligaer betyr det mindre, men i så deep som vår er det knallhardt.).

Draciger
07.12.17 22:41
keyser1: Da trengte dokker desperat litt friskt blod med nye impulser. Allerede tradet vekk 1st, 2nd, 4th og 7th picks, samt at 5th og 10th pick er kastet på dør. Sitter da igjen med kun 3rd, 6th, 8th og 9th av topp ti pickene mine (Porter, Fournier, Smart og Ingles), samt at 12th og 13th har overlevd enn så lenge.

Morsomt og spennede å se en total renovasjon i midten av sesongen.

keyser1
07.12.17 22:48
Draciger: Morsomt og spennede å se en total renovasjon i midten av sesongen.

Hehe. Eg var jo ute og luftet trade-ønske allerede før vi var ferdig med draften, og fristet med Porzingis som gulrot allerede tidlig. Visste eg trengte å reshuffle ett par ting veldig tidlig, og har jobbet målrettet med det hele tiden siden. At Gobert ble skadet la en demper på mulighetene så tidlig som eg ville ønsket, men ting har etterhvert gått seg litt mer til.

Eg har dog fortsatt ett par mann eg er mer enn villig til å trade om de rette mulighetene oppstår, og ingen er untouchable i stallen min. Så min dør er alltid åpen for tilbud, forespørsler og fisking etter rette muligheter.... Open invitation, all around ;)

Draciger
07.12.17 22:51
keyser1: Eg har dog fortsatt ett par mann eg er mer enn villig til å trade om de rette mulighetene oppstår, og ingen er untouchable i stallen min. Så min dør er alltid åpen for tilbud, forespørsler og fisking etter rette muligheter.... Open invitation, all around ;)

Du er litt Ainge i ligaen. Skal ha det i bakhodet.

keyser1
07.12.17 23:10

Så hjelper det jo godt på at eg sitter med veldig mye i øvre midtsjiktet som leverer stabilt. Mye rutinerte og halvrutinerte som vet hva det handler om å levere uke ut og uke inn. Akkurat no sitter eg med spillere som tli no i sesongen har levert:

38th Porter
47th Kanter
48th Fournier
49th Schroder
64th Millsap (IL)
65th Nance Jr
67th Ingles

Veldig fine brikker å inkludere i dobbelt/trippel-trades (salespitch, salespitch...). I en liga med 16 deltakere, så har eg hele 7 mann som leverer i late 3rd - early 5th round sjiktet.

Eg har også allerede hadd og tradet Pau Gasol, Jeff Teague og Rudy Gobert fra det samme sjiktet, så det viser jo litt hvor attraktivt de kan være og hvilke muligheter man kan lage seg med å sjonglere litt. Gledet meg til neste sesong lenge allerede ;)

Skal og sies at eg tok noen draft-picks med trade i tankene i utgangspunktet, og hadde håpet markedet var litt mer aktivt også utenom kun meg....

J-Noah
J-NoahInnlegg: 106
07.12.17 23:59

Hehe, satt og loka på Twitter, litt flaks. 

Stauskas er fortsatt ledig da... :P 

keyser1
08.12.17 02:14

Ukens andre trade-debutant i aksjon no for meg. Lakers' Nance Jr trer på seg Keyser Caps-drakta for første gang mot 76ers.

TH22
08.12.17 16:07
keyser1: Var en stor irritasjon at eg ikke kunne Waiver-by på egne drops, akkurat som det var stor irritasjon at eg ikke kunne trade Millsap direkte til IL mot Gobert IL, så eg ble straffet fælt for den (spesielt siden man kan plukke fra WW direkte til IL. Da burde man helt klart kunne trade direkte til IL og, uten å måtte droppe ytterligere en spiller i mellomleddet. I vanlige ligaer betyr det mindre, men i så deep som vår er det knallhardt.).

Vil du ha Patty hjem? :)

keyser1
08.12.17 16:52
TH22: Vil du ha Patty hjem? :)

Var nok først og fremst Burks det irriterte meg å gi slipp på der, og eg burde helt klart ha sluppet Grant istedenfor, spesielt etter første gullkampen til Dunn. Ville dog selvfølgelig fortsatt heller sittet med Patty enn VanVleet, men litt mindre irriterende den.

Dog fin rekke kamper for VanVleet fra Søndag, så satser på endel 3-guards-styr/2nd unit fra Raptors mot Kings, Clippers, Suns, Nets og Kings igjen på rekke og rad.

TH22
08.12.17 17:02
keyser1: Var nok først og fremst Burks det irriterte meg å gi slipp på der, og eg burde helt klart ha sluppet Grant istedenfor, spesielt etter første gullkampen til Dunn. Ville dog selvfølgelig fortsatt heller sittet med Patty enn VanVleet, men litt mindre irriterende den.

Kan sende Spurs-duoen din hjem for Kanter om du er interessert. Ellers får jeg være forsiktig med å ofre bredden og satse på WW. Lever opp til bambi på glattisen der også denne sesongen.

keyser1
08.12.17 17:36
keyser1: Ukens andre trade-debutant i aksjon no for meg. Lakers' Nance Jr trer på seg Keyser Caps-drakta for første gang mot 76ers.

Gikk vel litt "så der, minus", men greit nok etter tidlig foultrøbbel. Ukens andre trade-debutant gjør sin andre kamp, og der begynner det derimot allerede å ligne på oppfyllelse av potensialet eg ville ha han for (om enn tallene selvfølgelig vil lyve endel til Wall er tilbake).

Markieff med 21p-6r-1a-2s-1b og 2 3ere på .667 skyting og perfekt FTs.

(Debutant Nance Jr. med 11p-4r-4a-2s-0b og 2 3ere på .714 og 50% FT)

Markieff med 10.5 poeng, 4.4 rebs, 1.2 ast og 0.7 steals så langt denne sesongen. Eg har forhåpninger om nærmere 15p, rundt 6.5r, nær 2a og over 1 steals pr kamp fra han ut sesongen. Da vil eg i så fall si meg fornøyd med traden om Millsap kommer tidsnok tilbake til å kunne bidra i en evt PO.

keyser1
08.12.17 17:38
TH22: Kan sende Spurs-duoen din hjem for Kanter om du er interessert.

Patty er nok ikke nok oppgradering av laveste plass på min roster til at det er verdt det for meg. Til det er Parker tilbake for forstyrrende, og Kanter for koselig plassert i East.

keyser1
08.12.17 17:53
TH22: satse på WW. Lever opp til bambi på glattisen der også denne sesongen.

Mirotic tilbake i natt, ser eg. Nok en gammel TH Breeze helt... men er altså no J-Noah som drar nytte av han mot Hornets i nattens oppgjør.

TH22
08.12.17 17:58
keyser1: Mirotic tilbake i natt, ser eg. Nok en gammel TH Breeze helt...

Vanskelig å forutse at han skulle gå løs på en lagkamerat og ende på sykehus, så den lever jeg godt med. Kommer nok aldri til å røre et av lagene mine igjen.

keyser1
08.12.17 18:20
Ari_Boy: Blir spennende å se hvordan det går denne runden. Til nå så har du et greit overtak.

Fournier ute i begge helge-kampene for min del, og det kan være nok til at du i 3-4 kategorier enten kan gjøre det spennende, eller seile ifra/gå forbi. Var fine match-ups mot Nuggets og Hawks også, så en god kamp fra Klay i natt i Curry-fraværet kan danne grunnlag for en interresant Søndag.

(Innlegget ble redigert 08.12.17 18:20)

TH22
09.12.17 13:07
Draciger: Damn u injurybug!

Har sendt deg et bud. 

Ari_Boy
Ari_BoyInnlegg: 1299
09.12.17 13:40
keyser1: Fournier ute i begge helge-kampene for min del, og det kan være nok til at du i 3-4 kategorier enten kan gjøre det spennende, eller seile ifra/gå forbi. Var fine match-ups mot Nuggets og Hawks også, så en god kamp fra Klay i natt i Curry-fraværet kan danne grunnlag for en interresant Søndag.

Blir Paul George friskmeldt, så blir det meget spennende.

keyser1
09.12.17 18:29
Ari_Boy: Blir Paul George friskmeldt, så blir det meget spennende.

Synes det ble vel unødig spennende dette. Kunne godt holdt en buffer på ett par kategorier. Hood meldt ute for deg for kvelden, og Fournier fått selskap av en hvilende Pau for min del. Sistnevnte spilt sin siste kamp for Caps i denne omgang, da han shippes over-night til TH Breeze før morradagen i lag med Porzingis og Teague.

Trenger Porzingis i aksjon i natt, men vel så viktig at mine committee-stealers, 3s og assistenter møter på jobb.

PG13 fortsatt GTD, ser eg på siste feed. Blir Heat og Wizards-cheering for min del i natt. Trenger steals fra spesielt Porter og Markieff mot Clippers, mens Olynyk og Johnson bør kunne skaffe endel 3s mot Nets (selv i Mexico).

keyser1
09.12.17 21:58

Otto Porter Jr.... 3/3 3ere på de 4 første minuttene mot Clippers. Han har lest seg opp på gameplan ;)

Hjelper på å gi buffer der tidlig, da eg frykter steals går Ari's vei.

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg