Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

NBA 2017/18

NYTT TEMA
Bagley-Towns
Bagley-TownsInnlegg: 224
05.10.17 10:08

Etter en innholdsrik offseason så er det klart for ny sesong, med tidlig start 17.oktober! Og hvilken start med Kyrie vs LeBron, og med Rockets mot Warriors!

Etter å ha tapt finaleserien mot Cavs i 2016, så dro allerede rekordgode Warriors til med å signere Kevin Durant i fjor sommer. Det gikk som det måtte gå, Golden State Warriors cruiset inn til mesterskapet. Warriors har beholdt sine 7 viktigste spillere, og er soleklar favoritt igjen. Sesongen er ellers preget av relativt mange toppspillere i nye lag, blir spennende å følge Houston, Boston og OKC. 

So folks, hva tror dere om kommende sesong?

Mine tips:

East:

1.Cleveland Cavaliers

Sommeren ble så klart preget av at Kyrie vil til et lag der han er den beste spilleren. Cavs returpakke var mer enn god nok, men store spørsmålstegn ved IT skadesituasjon. Rose, Wade og Green inn på vets minimum er forsterkninger som kanskje ikke funker mot GSW, men gir helt klart Cavs en helt annen dybde. Med en forventet starting 5 med IT(Rose til han er tilbake)-JR-LeBron-Crowder-Love gjør at TT, Wade, Rose, Green, Korver, Shump kan komme fra benken. Det er vel temmelig greit den mest navnesterke troppen i NBA, spørsmålene er likevel mange. Flere som det er noen år siden var på topp + at de ikke helt er tilpasset moderne NBA er de viktigste her.

Det naturlige valget som nummer 1 her er selvsagt Boston. Cavs består av veteraner som har et stort mål, nemlig sluttspillet, og kanskje til og med kun finals. Det er derfor logisk å tenke at Cavs kommer til å sløve rundt i grunnserien, og selv om de har en god mulighet etter 75 kamper å bli nummer 1 i Øst, så kommer de likevel ikke til å bry seg. Attpåtil er IT ute til januar, og det er langt fra sikkert at han er hundre prosent da. Likevel, om grunnen er at de på ett vis får en bra RS, eller om det er de andre som roter det til, så tror jeg fort Cavs tar dette. Mulighetene for LeBron på MVP-jakt, TT vil bli 6th man of the year, DRose og DWade i roller som ikke krever for mye. K-Love bør få en mer markant rolle, IT har mye å bevise når han kommer tilbake, Crowder gir en ny dimensjon defensivt. Jeg vet ikke, men synes det er en del som taler for at Cavs ikke blir så late i RS som alle tror.

2.Boston Celtics

Best i RS i Øst i fjor, og har siden det fått inn Kyrie og Hayward. Spillerne og coachen er unge, sultne og vil garantert være motiverte. Men, spesielt den defensive bredden i laget er redusert kraftig med Bradley og Crowder ut.

3.Toronto Raptors

Er godt satt sammen for en ny sterk grunnserie. Lowry-DeRozan-Miles-Ibaka- Valanciunas er en starting 5 som produserer seirer i RS (kommer dog å falle sammen i sluttspillet).

4.Washinghton Wizzards

Fikk endelig den forventede framgangen forrige sesong, samtidig hadde de lite skader. Med Morris ute fra start vil de ikke være på sitt beste. John Wall er definitivt på vei mot å bli en superstar, blir ikke overrasket om han tar over tronen fra Chris Paul som beste 2-veis guarden i NBA.

5. Charlotte Hornets

Her skulle det sikkert stått Bucks. Attpåtil sterke kommentarer fra respekterte folk om at Dwight Howard er en vandrende katastrofe for ett hvert lag, og Batum er avslørt som en under middels spiller defensivt. Så alt tyder på at jeg bommer grovt her. Men vil starte med å argumentere med at Clifford for meg er en av de aller beste coachene i NBA, med klare tanker om hvordan laget hans skal spille. Cody Zeller er grovt undervurdert, Kemba Walker er en all star og om MKG endelig får være skadefri så er han av de bedre lagspillerne i ligaen.

6.Milwaukee Bucks

Her er vel tanken at Giannis fortsetter sin vei mot å bli en av de absolutt beste spillerne i NBA. Et noe forbedret langdistanseskudd og han er der. Kan likevel ikke se at laget totalt sett kan leve helt opp til forventningene denne sesongen.

7.Miami Heat

Var to forskjellige lag i første og andre delen av forrige sesong. Lener mot at de er noe midt mellom, litt bedre totalt sett enn de var i fjor.

8.Detroit Pistons

Langt fra sikker på denne. Men mener fortsatt SVG er en god coach, Reggie Jackson får en bedre sesong enn i fjor, Bradley er en klar upgrade for laget, og Drummond, til tross for hvor begrenset han er og umoderne i forhold til moderne NBA, likevel en god spiller.

9.Philadelphia 76’ers

Simmons, Embiid, Fultz er spennende, og Redick er rett mann for dette laget. Så klart et av de mer interessante lagene å følge. Ser dessverre for meg at Embiid får toppen 50 kamper, og at enten Simmons eller Fultz også mister en del kamper.

10.Orlando Magic

Det laget jeg har hatt størst problemer med å forstå tanken bak i mange år nå. Har mange greie og lovende spillere, men sliter med å se hvem de planlegger å bygge laget med, kan ikke se at de er på vei noen steds, likevel er de nok hakket bedre enn de dårligste i Øst.

11.Indiana Pacers

Sommerens trade satte dette laget flere år tilbake, samtidig som traden heller ikke skapte noe framtidshåp. Her snakker vi om så dårlig front office at Indiana må være det minst interessante laget å følge de neste 3-4 årene. Turner og Oladipo redder de fra å være dårligst, uten at det hjelper de noe som helst.

12. Brooklyn Nets

Ser ikke bra ut i år heller, her handler det mer om at de lagene bak ser forferdelige ut.

13.New York Knicks

Melo-æraen er over, og de begynner på nytt nå. Porzingis og kanskje også Hardaway Jr kommer til å produsere greie stats, men de kommer ikke til å vinne mye av den grunn.

14.Atlanta Hawks

Mistet fire av sine bedre spillere i sommer, og velger å starte på et langsiktig prosjekt. Spent på om Budenholzer får de til å bli bedre enn forventet. Problemet er i så fall at med tanke på å drafte en franchise-spiller så bør de være dårlig.

15.Chicago Bulls

For en som NBA-interessen startet med Bulls, så er de et trist skue. Tipper dette laget kommer til å bli forferdelig dårlig. Her handler nok alt om neste NBA-draft.

West:

1.Golden State Warriors

Når et av tidenes beste lag også er vinneren i offseason, så sier det noe om en organisasjon som fortsatt er sultne og smarte. Også imponerende at de klarer å holde Klay fornøyd med den rollen han har. Kun skader som nå kan velte dette laget.

2.Houston Rockets

Fra en som alltid har mislikt Rockets, i en tid da de aller fleste legger seg flate for Warriors, og sikter seg inn på å våkne om 4-5 år, så gutser Houston noe så jævlig bra. Chris Paul & James Harden er potensielt en dødelig kombinasjon, så gode pasningsspillere at det bør være mulig for resten av gjengen å få de beste pasninger mulig. Spørsmålet er selvsagt om de får til fordelingen mellom seg. Om Harden skal være like dominerende med ballen som i forrige sesong, så tar man bort noe av det beste med CP3. For meg er også D’Antonio et spørsmålstegn, proven som en meget god offensiv coach, men har ikke bevist at opplegget funker i sluttspillet enda.

3.Oklahoma City Thunder

En topp-12 spiller og en future HOFer inn i bytte mot å kaste ut 2 dårlige kontrakter og 2 rollespillere er bare genialt å få til. Når man i tillegg får regjerende MVP til å kontraktfeste seg for de neste 6 årene, så er det en så god offseason som man kan få det. Normalt skulle det gi noe sånt som +10 seire i grunnserien målt mot forrige sesong, men da var OKC sinnsykt gode i clutchen og det gjentar de ikke.

4.San Antonio Spurs

Manu, Pau, Parker, LMA og Mills enda et år eldre må på en eller annen måte merkes, men da kan man banne på at Pop drar en eller opp fra hatten. Kawhi var egentlig min klare favoritt til MVP denne sesongen, men noe stemmer ikke med skadesituasjonen, jeg tror ikke han er hundre prosent frisk nå, og er ikke sikker på om han blir det de nærmeste månedene.

5.Denver Nuggets

Jokic/Milsap er for meg en nær perfekt kombo av bigs. Harris og Murray er spennende og har alltid likt kvalitetene til W Chandler. Når til og med det går rykter om at Mudiay er sterkt forbedret så ser mye list ut i the mile high city.

6.Minnesota Timberwolves

Tok skuffende lite skritt fremover forrige sesong. Men vanskelig å ikke være positiv når Thibs har fått ett år på å drille systemet sitt, Towns og Wiggins har fortsatt mye å gå på, man henter inn den mest hardtarbeidende topp-spilleren i ligaen (Butler), og en nestor til å være en defensiv mentor (Gibson). Hjerteskjærende å miste Rubio, men Teague gir mening for sammensetningen i dette laget.

7.Portland Trailblazers

Er fryktelig ambivalent til Lillard, men er klar for å si at han er langt bedre enn jeg har gitt uttrykk for tidligere. Tror han sammen med McCollum fører Portland greit til sluttspillet.

8.Los Angeles Clippers

Hver sesong er det et og annet lag som føles som lotto å tippe, for meg er det denne sesongen Hornets, Jazz, men aller mest Clippers. Chris Paul blir hardt savnet, samtidig har de større bredde enn i alle årene CP3 var der. Blake Griffin har vært mer skadet enn skadefri i karrieren, det er nødt til å ha tatt noe i fra han som spiller. Jeg er også usikker på Teodosic. Helt klart talentfull offensivt, men hvor mye kan han spilles om han ikke funker defensivt i det hele tatt? Ser fort for meg at det blir Beverley som blir starting PG. Ser for meg alt fra 5.-11 i West på dette laget.

9.New Orleans Pelicans

Av topp-15 spillere i lagen er det ingen som er i en så miserabel situasjon som Anthony Davis. Først og fremst er det tragisk at han er i en organisasjon som har Pels som et sideprosjekt de ikke bryr seg veldig mye om. Hadde vært artig om Davis-Cousins komboen hadde fungert, men gjør det ikke det fort, så er det forvente sterke rykter om at Davis mistrives i New Orleans.

10.Utah Jazz

Vanskelig å vurdere etter at Hayward gikk til Boston. Har fortsatt en del spillere som er på ypperste nivå på sitt område (Gobert, Rubio), men mangler den klare lederen. Er avhengige av at Hood blir skadefri og produserer masse poeng. Fortsatt en av de dypeste rosterne i NBA.

11.Memphis Grizzlies

Allen, Carter og Z-Bo var alle solide i fjor og er nå borte. Men mer enn nok rutine har de uansett. For meg er det klart største ankepunktet mot dette laget at Parsons, Conley og MGasol kommer til å miste haugevis av kamper.

12.Los Angeles Lakers

Forventer markant framgang på Ingram, at Ball kjemper om RoY og at Lopez fortsatt er en fremragende offensiv spiller. De har lang vei fram enda, men forventer en positiv utvikling.

13.Dallas Mavericks

En merkelig blanding av Dirks siste år og rebuilding. Føles mest som de tar en pause fram til Dirk slutter.

14.Sacramento Kings

Toppet årevis med dårlige beslutninger med å gi fra seg Cousins for ingenting. Merkelig nok ble det et vendepunkt. Årets offseason har vært god både i draften og spillere inn.

15.Phoenix Suns

Kunne godt vært nummer 12, men ser for meg at dette er laget i West som sikter mest mot et topp-pick i neste års draft.

(Innlegget ble redigert 05.10.17 10:10)

Bagley-Towns
05.10.17 10:11

Awards predictions:

Tatt på sparket, har garantert glemt noen her…

MVP: Usikkerhet rundt skader, men går for Kawhi Leonard, KD og LeBron tror jeg også vil være aktuelle kandidater.

CoY: Kerr er selvfølgelig en åpenbar kandidat, men går for Steve Clifford.

RoY: Ben Simmons

6th man of the year: Cody Zeller

DPoY: Leonard og Draymond er kandidater som vanlig, vil også nevne Durant, men går denne gangen for Rudy Gobert.

MIP: New York area bør være området, da vilkårene der er gode for en å stikke seg fram denne sesongen. Porzingis aktuell, men går for D’Angelo Russell.

All NBA 1st team:

Westbrook-Harden-LeBron-Leonard-Davis

All NBA 2nd team:

Wall-Curry-Durant-Draymond-Towns

All NBA 3rd team:

Kyrie-Lillard-Butler-Hayward-Love

All NBA defensive team:

Butler-Kawhi-Durant-Draymond-Gobert (selvfølgelig for få guarder, men de 5 beste bør komme med her..)

Bagley-Towns
08.10.17 06:01

Visste vel at noen ble glemt :)

Giannis inn på 2nd team, Draymond til 3rd og Hayward ut...

Bagley-Towns
10.10.17 08:19

5 år 148 mill på Embiid. En gedigen risiko for 76'ers dette med tanke på skadeproblemene med Embiid, men de har så klart førstehånds info om saken.

D-Wade inn i starting 5 for Cavs er som om man har en rikelig med fakta og advanced stats om at LeBron funker best og er mest effektiv med skyttere rundt seg, men Lue kaller det fake news og gjør det motsatte. Akkurat dette er det jeg liker dårligst med at spillerne har fått så overdådig mye makt. Cavs må gjøre det de tror LeBron ønsker. Hjelper selvfølgelig noe at Love starter som center, og TT ute med tanke på spacingen/få mest mulig ut av LeBron.

Bagley-Towns
15.10.17 08:22

Jefferson trolig til Bucks, og Perkins inn i trenerstaben til Cavs om ingen plukker han opp som spiller. Cavs roster er dermed klar. Calderon er for så vidt grei å ha i troppen fram til IT er tilbake, men har selvsagt ingen ting på banen å gjøre i en evt finaleserie mot Warriors. Der hadde RJ vært mer verdifull.

LBJ91
LBJ91Innlegg: 10271
16.10.17 18:57

Nå som offseason er over og sesongen starter så er det vel på tide å flytte aktiviteten over hit. Har nok en gang børstet støv fra spåkula og presenterer dermed mine predictions for sesongen 17/18:

West
1. Warriors: Største favoritten til tittelen på fryktelig lenge. Vil være en overraskelse om de vinner under de 67 seirene som har vært deres bunnnivå i regular season de siste årene.
2. Rockets: Har en spillestil og spillere som til nå har vist som betraktelig bedre i regular season enn i playoffs.
3. OKC: Kan gå dårligere om de nye ikke godtar sine nye roller for lagets beste, men jeg tror de er såpass lei av tap og middelmådighet at de gjør det.
4. Spurs: Tror ikke problemene til Kawhi blir å hemme han og Spurs så altfor mye.
5. T-Wolves: Floppet ifjor, har hentet inn noen fine veteraner som skal hjelpe med deres store akilleshæl, nemlig å vinne jevne  kamper, tror også de endelig tar litt av det nødvendige steget på den defensive enden.
6. Nuggets: Kommer til å være topp 5 offensivt og sikkert bunn 10 defensivt. Vil i mange kamper rett og slett score det andre laget av banen.
7. Clippers: Mistet 3 startere fra ifjor, men er fortsatt fryktelig mye talent igjen der. Skadeproblemer blir fort deres verste problem.
8. Blazers: Mange kandidater til denne siste plassen. Men endte til slutt opp med laget fra Portland. De var gode etter Nurkic kom ifjor og har spillere som man kan stole på kommer til å være der og som kommer til å levere. Når det gjelder de andre jeg vurderte så har Pelicans omringet bigsa med fryktelig mye rart mens Jazz har for lite offensivt og Grizzlies er dømt til å endelig få en sesong hvor de jevne kampene ikke går i deres favør hver jævla gang.

East
1. Celtics: Mye nytt, men en veldig god trener, ett godt system, mye talent og en god del allsidighet. Slikt pleier det å bli masse seire av. Tror de ender opp rundt 55 og det bør være nok til #1 seeden.
2. Cavs: Det dypeste laget LeBron-laget på veldig lenge. Men er skeptisk til hvor homogent denne gjengen kommer til å være, er redd det er for mange navn bare slengt sammen uten noen form for plan. Men er fortsatt så mye talent at alt under fjorårets seiersantall vil være skuffende. Tror også denne gjengen er bedre rustet til å kunne vinne når LeBron ikke spiller.
3. Wizards: En av NBAs beste start 5ere, det store spørsmålet er som alltids hvor ræva benken blir, det positive er at det ikke kan bli spesielt mye dårligere enn det har vært de siste årene.
4. Raptors: Godt regular season lag med gode regular season spillere. Bør holde til rundt 50 i år igjen.
5. Bucks: Tror Giannis tar enda ett steg mot verdensdominans, og på veien dit drar han med seg dette Bucks-laget til en 5. seed.
6. Heat: Fjorårets Dr.Jekyll/Mr.Hyde. Startet 11-30, avsluttet 30-11. Statistikk over flere år viser at den recorden man sluttet med er bedre for å bruke som predictor for hvordan neste sesong kommer til å gå enn hvordan man avsluttet sesongen. Tror derfor Heat ender litt over .500
7. Hornets: Stødig lag på begge ender med en god trener. Skaden til Batum svir, men tror de klarer seg såpass greit at playoffs-plassen deres ikke blir truet. Er heller ikke akkurat slik at det kryr av gode lag til å ta over deres plass.
8. 76ers: Alt står og henger på om Embiid holder seg skadefri. Spiller han ett sted mellom 50 og 60 kamper så tror jeg det er nok til å få dem til playoffs. Velger å håpe at han klarer å holde seg såpass skadefri. Pistons tar over plassen om skadene hemmer Embiid for mye. Fy faen så dårlig de 6 andre lagene i East er, holy shit..

Awards
MVP. Kawhi Leonard: Tredjeplass i fjor, andreplass for 2 år siden, er sammen med LeBron og Giannis de eneste «alene-stjernene» av MVP-kandidatene og jeg tror Spurs som alltids er safere bet for lag suksess i regular season enn det Cavs eller Bucks er.
Har tatt komisk store steg de siste årene og det eneste som virkelig mangler i hans spill nå er playmaking for andre, regner med han tar ett steg på den fronten i år. De andre kanoene har 1 annen superstjerne på laget til å ta stemmer og kreditt fra dem, Durant har Curry, Harden har CP3, Westbrook har George, så tror det blir vanskelig for alle de. En virkelig darkhorse er John Wall om Wizards tar steget opp som en type 55 win topp 2 seed.
DPOY. Draymond Green: Mest komplette og allsidige spilleren på den enden i ligaen. Skarpest konkurranse fra de vanlige(Gobert og Kawhi).
ROY. Ben Simmons: Kommer til å ha ballen mye i sine hender og kommer til å produsere gode stats, kan bli brukbar lagsuksess også. Størst konkurranse fra Lonzo og Dennis Smith Jr.
6thMOY. Eric Gordon: Har grønt lys og er en eminent skytter. Kommer til å levere varene i år igjen. Andre gode kandidater i Iggy, Lou Williams og en dark horse i Tristan Thompson.
MIP. Aaron Gordon: Å tippe denne på denne prisen er som regel ett lotteri. Det tryggeste er tradisjonelt å tippe på en andreårs spiller som ikke hadde ett bra førsteår, men velger å droppe det og heller gå for en Gordon som nå blir å spille masse i sin beste posisjon, har troen på ett bra år for han.
COY. Brad Stevens: Mange nye spillere og da får fort treneren mye ære om det ender med den ventede suksessen. Størst konkurranse fra Steve Kerr som fort kan lede Warriors til en ny 70-win sesong.
EOY. Sam Presti: Tradet til seg PG13 og Melo for en pose non-stop og en skive med brunost. Fikk også forlenget med Westbrook før sesongstart. Ville være smått merkelig om han ikke vinner.

1st Team All-NBA: Russell Westbrook, Stephen Curry, Kawhi Leonard, LeBron James, Karl-Anthony Towns.
2nd Team All-NBA: James Harden, John Wall, Kevin Durant, Giannis Antetokounmpo, Anthony Davis.
3rd Team All-NBA: Kyrie Irving, Jimmy Butler, Draymond Green, Blake Griffin, Nikola Jokic.

1st Team All-Defense: Avery Bradley, Klay Thompson, Kawhi Leonard, Draymond Green, Rudy Gobert.
2nd Team All-Defense: Chris Paul, Andre Roberson, Kevin Durant, Giannis Antetokounmpo, Joel Embiid.

Playoffs
Conference Finals: Warriors-Rockets 4-1, Celtics-Cavs 2-4
NBA Finals: Warriors-Cavs 4-1. Finals MVP: Steph Curry

(Innlegget ble redigert 16.10.17 19:06)

LBJ91
16.10.17 22:32

Spurs forlenger med LMA

Skjønner lite av både det her og forlengelsen med Gasol i sommer..

Willian
WillianInnlegg: 742
16.10.17 22:38

Noen norske som har sikret seg rettighetene i år? Følger ikke noe med på NBA, men hadde vært gøy å sett litt i år.

(Innlegget ble redigert 16.10.17 22:39)

keyser1
keyser1Innlegg: 12623
16.10.17 22:42
Willian: Noen norske som har sikret seg rettighetene i år?

Tviler eg på, men for min del spiller det i alle fall ingen rolle. NBA-tilbudet på deres egen side dekker mine behov. Innvesterte i årets abb tidligere i dag, og kostet like godt på meg Premium-varianten for syns skyld, til under 2k for hele sesongen. Sammenlignet med kostnadene for NFL, NHL, Premier League, Champions League etc, så er det som gitt for pengene.

njohansen
njohansenInnlegg: 451
17.10.17 00:37

Betalte også årets League Pass for noen dager siden. Da funka "preseason10" som rabattkode for 10% rabatt, mulig det fortsatt funker. Det har blitt dyrere de siste årene, men synes 190 i mnd (1700 kr/9 mnd) er helt ok sammenliknet med hva annen sport koster, som keyser1 er inne på. Spesielt fordi man får sett kampene i opptak når man vil. 

Bare ett døgn igjen nå! Først Celtics @ Cavs kl 2 (Lebron forventes vel å være klar etter ankelskaden?), deretter Rockets @ Warriors kl 4.30. Gleder meg! 

(Innlegget ble redigert 17.10.17 00:38)

Bagley-Towns
17.10.17 05:54

San Antonio tenker nok at enten får de mer ut av LMA, eller så får de til en eller annen trade med han om det ikke funker. PGasol drar selvfølgelig på årene, men var en av de viktigste brikkene da man kjørte over Houston og Harden i sluttspillet i vår, på grunn av Pau turte Harden knapt å drive mot kurven utover i den serien. Vi snakker vel omtrent hvert år at Spurs ser tvilsom ut, for så å finne ut at de er overlegent det mest disiplinerte og organiserte laget i NBA. Pops krav til disiplin gjør at han egentlig burde fåt CoY omtrent hvert år.

kobebryant92
kobebryant92Innlegg: 1991
17.10.17 13:43

Får prøve å se litt i framtida

1 Celtics

2 Cavs

3 Wizards 

4 Raptors 

5 Heat

6 Bucks 

7 Hornets 

8 Pistons

9 Pacers

10 76ers

11 Magic

12 Knicks 

13 Hawks 

14 Nets

15 Bulls

West

1 Warriors

2 Rockets 

3 Spurs 

4 Thunder

5 Timberwolves

6 Blazers

7 Nuggets

8 Jazz

9 Clippers

10 Memphis

11 Pelicans

12 Mavs

13 Lakers

14 Kings

15 Suns

MVP Durant

COY Thibs

ROY Dennis Smith JR

6th man Cody Zeller

DPOY Rudy Gobert

(Innlegget ble redigert 17.10.17 13:46)

Bagley-Towns
17.10.17 14:36

Blir det spennende eller kjedelig å se Houston bomber på med 40-50 treere per kamp? Jeg heller faktisk til at det blir for ensformig og etter hvert kjedelig. De er gode nok til at det kan bli ganske effektivt, likevel synes jeg det kan bli for mye av det gode. 

Ble nevnt i den andre tråden, men Houston når ikke min topp5 liste av lag jeg planlegger å se mest på. Cavs, Minnesota, OKC, GSW og Boston blir mine lag fra starten. Denver blir for mye all-star game for meg, helt uten forsvarsspill, og Milwaukee blir i så fall kun grunnet Giannis. Antar de to lagene er interessante for mange.

njohansen
njohansenInnlegg: 451
17.10.17 16:36
Bagley-Towns: Cavs, Minnesota, OKC, GSW og Boston blir mine lag fra starten. Denver blir for mye all-star game for meg, helt uten forsvarsspill, og Milwaukee blir i så fall kun grunnet Giannis. Antar de to lagene er interessante for mange.

Man er jo litt ekstra gira rett før sesongstart, men kan ikke huske sist det var så mange lag jeg gleder meg til å se som i år. Alle de du nevner + Lakers, Clippers og 76ers kan bli interessante lag å følge. 

BoomDizzle
BoomDizzleInnlegg: 4732
17.10.17 23:05

Deilig med sesongstart! Planen er å prøve å se matchen i natt, men tiden vil vise om jeg orker å stå opp. Hvis ikke blir det å se den i opptak etter jobb i morgen.

Blir spennende å se om Iguodala er klar i natt. Han, Livingston og Casspi har vært usikre. Bortsett fra det skal alle være friske og raske.

For Rockets er CP3 tilbake etter å ha blitt hvilt mot slutten av preseason.

Warriors har vunnet 11 av de siste 12 regular season-kampene mot Rockets, 15 av de siste 17 dersom man tar med playoffs. Fortsetter Curry og co sin gode statistikk mot Hardens Rockets?

BoomDizzle
BoomDizzleInnlegg: 4732
17.10.17 23:06
njohansen: Man er jo litt ekstra gira rett før sesongstart, men kan ikke huske sist det var så mange lag jeg gleder meg til å se som i år. Alle de du nevner + Lakers, Clippers og 76ers kan bli interessante lag å følge.

Helt enig! Lenge siden jeg har vært så keen på å se kamper med andre lag, til og med lag hvor jeg ikke har fantasy-spillere.

Håper dette blir en morsom, jevn og spennende sesong i begge conferences.

keyser1
17.10.17 23:13
BoomDizzle: til og med lag hvor jeg ikke har fantasy-spillere

Er vel det at eg no også har fått med fantsty-spillere som kommer til å øke variasjonen for min del.

I utgangspunktet mest spent på å se Wizards, Nuggets, 76ers, Wolves og Spurs, men legg til fantasy og det må bli endel Jazz og Magic også. Så blir det jo alltids litt GSW, Rockets, OKC og Cavs sånn for syns skyld, og man må se hva Lonzo, Smith Jr, Tatum etc styrer med... Skal ikke så mye til før man ser det meste.

Redondo66
Redondo66Innlegg: 5241
18.10.17 01:31
njohansen: Først Celtics @ Cavs kl 2 (Lebron forventes vel å være klar etter ankelskaden

som forventet LBJ klar

Kid vs King part 1

LBJ91
18.10.17 02:03

Blir sjokkert om dette blir en velspilt kamp

LBJ91
18.10.17 02:16

Nei fy faen. Hayward knakk foten

Rockets_AA
Rockets_AAInnlegg: 16729
18.10.17 02:17

Å fy faen. Helvete.

Redondo66
Redondo66Innlegg: 5241

omg

keyser1
LBJ91: Nei fy faen. Hayward knakk foten

Ikke engang litt lyst å se reprisene....

LBJ91
18.10.17 02:18
keyser1: Ikke engang litt lyst å se reprisene....

Totalt unødvendig av TNT å zoome inn der.

Blir kvalm..

Rockets_AA
18.10.17 02:23

Helt jævlig. Fy faen som jeg føler med Hayward. Men han må ha vært i sjokk eller? Ikke et eneste smertehyl, ikke en eneste tåre og han så nesten uberørt ut.

Small_boi
Small_boiInnlegg: 4821
18.10.17 02:24

Fy faen... flashback til PG.

ErlendLH
ErlendLHInnlegg: 605
18.10.17 02:30

Trodde at han skadet ryggen, før de viste bildene av foten. Utrolig trist...

Rockets_AA
18.10.17 02:41

Er så unødvendig å zoome inn der. Elendig jobb av produsenten. De hører jo at Marv Albert sier flere ganger at Hayward "broke his foot". Så zoomer de rett inn på en fot som ligger i helt feil vinkel.

LBJ91
18.10.17 02:45
Rockets_AA: Er så unødvendig å zoome inn der. Elendig jobb av produsenten. De hører jo at Marv Albert sier flere ganger at Hayward "broke his foot". Så zoomer de rett inn på en fot som ligger i helt feil vinkel.

Kevin Harlan.

Men ja, helt enig

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg