Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Artest tilbake i Indiana i natt

NYTT TEMA
Braaten84
Braaten84Innlegg: 582
17.03.06 19:55
Jeg lukter pipekonsert på gang.. Skulle ønske Canal+ sendte den kampen her i stedet for San Antonio Borings
DPGC_S
DPGC_SInnlegg: 557
17.03.06 22:49
Hvis du har lyst til å se denne kampen mellom IND og SAC så skal jeg forklare deg senere hvordan. Nå må jeg spise noe.
Braaten84
17.03.06 23:45
tenkte du på sånn live stream? har 2 program.. funker greit det, men er så sykt mye bedre kvalitet på tv

tror kanskje jeg ser på spurs allikevel siden de spiller mot suns.. spurs er alltid kjedelige, mens suns er alltid morsomme å se på, så kan bli greit nok allikevel.. hehe
DPGC_S
18.03.06 00:13
Ja, det var det jeg mente. Men i natt er bedre kvalitet på bilde fordi CCTV5 viser kampen og der er bilde fra 440-800 kb. Gleder meg å se Peja mot Bibby. Likte aldri Bibby fordi han er den mest utekniske PG i NBA og de dumme skuddene. Hele tiden prøvde han å vise at han er bedre skytter en Peja, men det er bare tull.
fenni
fenniInnlegg: 7324
18.03.06 01:27
Bibby, Artest og Kings har i hvertfall startet kampen meget bra..
Manager10
Manager10Innlegg: 1275
18.03.06 12:16
Indiana Pacers - Sacramento Kings 98-93

head to head

Peja: 20 Points/12 Rebounds/2 Assists/1 Steal/1 Block on 8-13 FG Shooting
Artest: 18 Points/5 Rebounds/2 Assists/2 Steals/0 Blocks on 6-22 FG Shooting
DPGC_S
18.03.06 19:36
Peja er en klassespiller og har altid vært største stjerne på laget sitt mens Artest har altid vært nr.2 eller 3.
Braaten84
18.03.06 19:58
siden når ble peja en større stjerne enn chris webber da de spilte på kings?

han er vel ikke akkurat en større stjerne enn jermaine o'neal heller vel?
DPGC_S
18.03.06 22:43
Han var altid større stjerne enn Webber, men jeg vet ikke ennå om han er større enn jermain. Men personelig mener jeg at Peja er bedre.
Bisas
BisasInnlegg: 160
19.03.06 00:17
DPGC_S skrev:
Han var altid større stjerne enn Webber
-----------------------------------------------------------

HAHA. Hvilken stein har du kravlet fram fra? Du MÅ være Serber...

Hørt slikt vås...
fenni
19.03.06 00:30
DPGC_S skrev:
Peja er en klassespiller og har altid vært største stjerne på laget sitt mens Artest har altid vært nr.2 eller 3.
------
Peja er en klassespiller ja, men resten av det du skriver er bare tullprat. Chris Webber var i sine år i Sacramento den soleklare lederen og den klart beste spilleren på Kings. Det vet alle, og man må jo nærmest være i slekt med Peja for å mene noe annet.

Du kan også si hva du vil om Ron Artest, men hvis du enda ikke har fattet at det er hans defensive egenskaper som gjør han til en meget bra spiller så følger du virkelig dårlig med.
Braaten84
19.03.06 02:39
Chris Webber var tross alt en All-NBA 1st team spiller (noe O'Neal aldri har vært) i sine glansdager på Kings sammen med Peja.. Webber snittet på over 27p 11r 4a den sesongen (2000-01).

Du er enig i at Jermaine er en større stjerne enn Peja men ikke Webber?

La meg si det sånn, Chris Webber var en MYE større stjerne da enn Jermaine er nå. Jermaine O'Neal har aldri vært like god som Webber var da han var på topp. Webber var bedre enn Kevin Garnett da han var på topp liksom.

Mike Bibby var for meg også en større stjerne enn Peja i playoffs-runet til Kings (selv om jeg HATER Bibby. Hvilken Lakersfan gjør vel ikke det? hehe). Bibby spilte veldig bra på slutten av kamper i playoffs, hvor Peja choka helt og skjøt airballs på viktige 3ere..
Braaten84
19.03.06 02:41
Du kan også si hva du vil om Ron Artest, men hvis du enda ikke har fattet at det er hans defensive egenskaper som gjør han til en meget bra spiller så følger du virkelig dårlig med.
-----------

Enig. Den sesongen Ron vant DPOY synes da jeg at han var den beste spilleren på Pacers hvertfall. Han er hvertfall uten tvil den viktigste spilleren til Kings nå..
DPGC_S
19.03.06 15:32
I perioden da Webber spilte på Kings så snitta Peja 24-26 pg per kamp og 7 returer mens webber hadde 19pg per kamp og rundt 8 returer. I byen Sacramento var han mye mer respektert enn webber. Da webber dro fra sacramento var folk glade og da peja spilte siste kamp for kings var det mange på tribunen som gråt. seriøst. Og hvis vi skal snakke om kjendis status på kings så var Vlade langt foran andre. Vlade er en ekte stjerne og en fantastisk person utenfor banen. Jeg hadde den æren å snakke med ham i Beograd i sommer. Vlade kjørte en lastebil med medisiner og mat fra LA til New Orleans for å hjelpe orkan ofrene.
Ja jeg er serber.
Braaten84
19.03.06 19:56
DPGC_S skrev:
I perioden da Webber spilte på Kings så snitta Peja 24-26 pg per kamp og 7 returer mens webber hadde 19pg per kamp og rundt 8 returer. I byen Sacramento var han mye mer respektert enn webber. Da webber dro fra sacramento var folk glade og da peja spilte siste kamp for kings var det mange på tribunen som gråt. seriøst. Og hvis vi skal snakke om kjendis status på kings så var Vlade langt foran andre. Vlade er en ekte stjerne og en fantastisk person utenfor banen. Jeg hadde den æren å snakke med ham i Beograd i sommer. Vlade kjørte en lastebil med medisiner og mat fra LA til New Orleans for å hjelpe orkan ofrene.
Ja jeg er serber.
---------------

OK. Her må det inn med teskje. Peja Stojakovic har snittet over 21.2 poeng per kamp EN SESONG I KARRIEREN SIN.

Chris Webber gjorde det 5 av 7 sesonger han var på Kings. Han snittet også på flere rebounds per kamp enn peja, flere assists per kamp enn peja, flere steals per kamp og flere blocks per kamp.

Er du fremdeles enig i at Peja var større enn Webber? I serbia og montenegro så ja, men totalt sett? ALDRI I VERDEN!

Chris Webber var en av de aller beste spillerne i nba på sitt beste. Det har Peja aldri vært, og kommer sannsynligvis aldri til å bli heller..

Se det sånn da; Peja snittet på flere poeng enn Webber den ene sesongen Webber var skadet i 50 kamper. Med unntak av det har Webber snittet på flere poeng, rebounds, assists, steals og blocks per kamp ALLE SESONGENE DE SPILTE SAMMEN
Braaten84
19.03.06 19:57
Vlade var heller ikke en større kjendis enn Chris Webber totalt sett.

I Serbia kanskje, men ikke ellers
Bisas
19.03.06 20:22
"I den perioden Webber spilte på Kings"? Morsom du....

Det du mener (eller ihvertfall det som er sannheten) er at den sesongen etter Webbers store kneoperasjon der han kun spilte 23 kamper snittet han på 18.7 p 8.7 reb og 4.6 ass. Peja fikk som en konsekvens av mange fler skudd et forhøyet snitt det året på 24.2 som er det meste han noensinne har snittet. sammen med 6.3 rebs og 2.1 ass.

I totale 377 kamper for Kings har Webber snitt på: 23,5 p 10,6 r 4,8 a

i 518 kamper for Kings har Peja snitt på: 18,3 p 5,0 r 2,0 a

Mener du fortsatt at Peja alltid har vært største stjerne på laget sitt?...

Når det er sagt har jeg alltid hatt sansen for Vlade og mener det var starten på nedturen for Kings da de lot ham gå. sammen med tradingen av Doug Christie. At de siden tradet Chris Webber var helt på huet galt. Siste trade ser ut til å funke foreløpig, men Ron-Ron er en tikkende bombe så det kan ende riktig galt det og...

(Hehe, jeg brukte visst LITT lang tid på research her... Der kom Braaten imellom... ;) )
DPGC_S
19.03.06 21:18
Peja 03-04 24.2 ppg 6.3rpg 2.1 apg og nummer 2 i NBA.

Husk at det var sessongen da han fikk sitt gjennombrudd i nba.
Webber styter 35% Peja skyter 45%
Peja vant 3-poeng shotout i allstar weekend.
Webber vant ikke en dritt.
Peja vant 2 verdensmesterskap og 2 euromesterskap.
Webber vant ikke en dritt.
Begge spilte all-star kamper.
Peja er en av de beste skyttere i NBA gjennom tidene.
Webber er ikke spesielt kjent for noe.
Manager10
19.03.06 21:47
Braaten84 skrev:
OK. Her må det inn med teskje. Peja Stojakovic har snittet over 21.2 poeng per kamp EN SESONG I KARRIEREN SIN.
Chris Webber gjorde det 5 av 7 sesonger han var på Kings. Han snittet også på flere rebounds per kamp enn peja, flere assists per kamp enn peja, flere steals per kamp og flere blocks per kamp.
Er du fremdeles enig i at Peja var større enn Webber? I serbia og montenegro så ja, men totalt sett? ALDRI I VERDEN!
Chris Webber var en av de aller beste spillerne i nba på sitt beste. Det har Peja aldri vært, og kommer sannsynligvis aldri til å bli heller..
Se det sånn da; Peja snittet på flere poeng enn Webber den ene sesongen Webber var skadet i 50 kamper. Med unntak av det har Webber snittet på flere poeng, rebounds, assists, steals og blocks per kamp ALLE SESONGENE DE SPILTE SAMMEN
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Med teskje og Caps Lock - hva er vitsen?

Braaten84 skrev:
"Chris Webber var en av de aller beste spillerne i nba på sitt beste. Det har Peja aldri vært, og kommer sannsynligvis aldri til å bli heller.."

2003-04 ALL-NBA FIRST TEAM: Position Player, Team (1st Team Votes) Points

Forward Tim Duncan, San Antonio (114) 597
Forward Kevin Garnett, Minnesota (123) 615
Center Shaquille O’Neal, L.A. Lakers (95) 556
Guard Kobe Bryant, L.A. Lakers (111) 582
Guard Jason Kidd, New Jersey (55) 421

2003-04 ALL-NBA SECOND TEAM Position Player, Team (1st Team Votes) Points

Forward Jermaine O’Neal, Indiana (31) 423
Forward Peja Stojakovic, Sacramento (14) 378
Center Ben Wallace, Detroit (2) 195
Guard Sam Cassell, Minnesota (34) 322
Guard Tracy McGrady, Orlando (16) 274

2003-04 ALL-NBA THIRD TEAM Position Player, Team (1st Team Votes) Points

Forward Ron Artest, Indiana 90
Forward Dirk Nowitzki, Dallas 145
Center Yao Ming, Houston 189
Guard Baron Davis, New Orleans (10) 176
Guard Michael Redd, Milwaukee (4) 95

Chris Webber var bedre spiller da de spilte i Sacramento og det er ikke noe tvil om...Webber er også 4 år eldre og var stor stjerne før Stojakovic ble kjent NBA spiller.
Annen ting er at dere krangler om hvem var mer populær...
Manager10
19.03.06 21:56
DPGC_S skrev:
Peja er en av de beste skyttere i NBA gjennom tidene.
Webber er ikke spesielt kjent for noe.

Nei ikke mer enn 1 av de mest komplette spillere!!
Utrolig atlet med masse kraft og vilje.
I det siste har skader gjort sitt og han har mistet en del...men han er alltid en av de beste.
Braaten84
19.03.06 22:55
Webber er hvertfall mere kjent for å være en glimrende basketspiller enn Peja har vært..

All-NBA second 1 eneste sesong i karrieren er ikke å være blant de aller beste spillerne i nba..

Vet du hva det verste er? Chris Webber spiller fremdeles bedre enn Peja nå selv på ødelagte knær og i høy alder..

Webber og Bibby var sjelen til Kings-lagene som møtte Lakers i sluttspillet de årene. Peja var ikkenoe spesielt. Han choka totalt

Visste du at Peja skyter 4 prosentpoeng dårligere både på fg% pg 3p% i playoffs? Det er et ekstremt dårlig tegn..
Braaten84
19.03.06 23:03
En siste spiker i Peja-kisten:

Hadde det ikke vært for at Peja skjøt airball på en åpen 3er på slutten av kamp 7 i WCF mot Lakers, så kunne Webber, Peja og Bibby alle hatt ringer nå..

Peja er hvertfall ingen vinner i NBA, det kan ikke benektes
Manager10
19.03.06 23:16
Braaten84 skrev:
En siste spiker i Peja-kisten:
Hadde det ikke vært for at Peja skjøt airball på en åpen 3er på slutten av kamp 7 i WCF mot Lakers, så kunne Webber, Peja og Bibby alle hatt ringer nå..
Peja er hvertfall ingen vinner i NBA, det kan ikke benektes

Og det har du nevnt hvor mange ganger nå?

like plagsomt som denne sange fra Shaq etter disse kampene som du nevner hele tiden...

http://www.youtube.com/watch?v=XKhP3PnB_xM&search=vlade%20shaq
Bisas
19.03.06 23:23
---------------------------------------------------------------

En god ting kan ikke nevnes for ofte... ;) EI heller har han nevnt det så mye

Men, Serberbanden kommer seff til unnsetning...

Husker godt den kampen. hørte den live på nettet. satt og heide vilt på Sacto... Hadde Lakers ikke hatt Horry...
Braaten84
20.03.06 08:15
Manager10 skrev:

like plagsomt som denne sange fra Shaq etter disse kampene som du nevner hele tiden...
------------

Det der var andre gangen jeg nevnte det og første gangen jeg spesifiserte hvilket skudd jeg snakket om. Hva er problemet med det? Er du Kingsfan?

Sangen til Shaq er morsom!

Fikk Darko mye spilletid av Saunders før han ble tradet forresten (synes jeg så en god porsjon av sånne innlegg fra deg og)?
fenni
20.03.06 08:35
Er det så veldig vanskelig å innse at Chris Webber totalt sett har en mye bedre karriere enn Peja?

Og hvorfor skal man overdrive fordi man har samme nasjonalitet som Peja?

Fakta taler for seg, og man latterliggjør seg selv med å påstå ting som ikke stemmer.
DPGC_S
20.03.06 11:51
Webber har hatt bedre karriere en Peja fordi han har spilt lengre en peja i nba. Peja har mye igjen av sin karriere. Ingen kan komme å si at webber og bibby var de som ledet kings. Gå på kings forum å spør om peja-divac eller webber-bibby var bedre duo. Det er nesten ingen av kings-fans som liker bibby fordi han er mest trash-spiller i Nba. Webber er PF og han skal ikke ta 25 skudd i kampen å bomme 20. Husker du tiden da webber var skadet, kings vant nesten alle kamper.
Husker du da Peja var skadet tapte de 8 av 13. Jeg prøver ikke å bevise noe fordi han er samme nasjonalitet som meg. Forresten er han ikke den beste serbiske spiller i NBA. Krstic er bedre enn han, Radmanovic er nesten like god, og Darko blir bedre enn han.
fenni
20.03.06 12:06
DPGC_S skrev:
Webber er PF og han skal ikke ta 25 skudd i kampen å bomme 20.
----
Hvorfor lyver du?
Webber er en 48% skytter, noe som er veldig bra (Peja har en FG% PÅ 46).

Jeg prøver ikke å bevise noe fordi han er samme nasjonalitet som meg.
-----
Hvorfor skriver du da at Webber ikke var den beste spilleren når han var i Kings?
Jeg leter etter grunner til at du gjør det, for du vet vel innerst inne at Webber var sjefen når han var i Sacramento.
Manager10
20.03.06 12:51
Braaten84 skrev:
Det der var andre gangen jeg nevnte det og første gangen jeg spesifiserte hvilket skudd jeg snakket om. Hva er problemet med det? Er du Kingsfan?

- De er ikke mine favoritter men jeg har sans for dem..

Braaten84 skrev:
Fikk Darko mye spilletid av Saunders før han ble tradet forresten (synes jeg så en god porsjon av sånne innlegg fra deg og)?

- Jeg har skrevet bare det som Saunders har sagt til media og ja la ut fakta på bordet til rsol...det at Saunders har løyet er annen ting!!
Manager10
20.03.06 13:19
DPGC_S skrev:
Forresten er han ikke den beste serbiske spiller i NBA. Krstic er bedre enn han, Radmanovic er nesten like god, og Darko blir bedre enn han.

- Krstic har veldig veldig stor potensial og blir sikkert All Star spiller i framtiden men dette er hans andre år i NBA og han enda godt stykke opp til Peja..
- Radmanovic har det meste: fysikk, høyde, bevegelse, flott skudd... og med alt det burde han vært mye bedre spiller.
Da han ble draftet av Seattle SuperSonics trodde mange eksperter at han skulle bli ny Dirk Nowitzki spiller type....
Tror ikke han noen gang kan bli like god som mange trodde at han skulle bli..men han kan bli bedre enn han er nå..han er 25år og har sine beste år foran seg.
- Darko i Orlando Magic... dette er nesten hans rookie year.
Han er bare 20år og har framtiden foran seg...defensivt er han knall god og har allerede blokkert 35 skudd på 13 kamper. Men det er mye å jobbe med enda særlig i angrep burde han gått inn mer og dunket ballen enn å skyte fra lang toer.
Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg