Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

AVANSERT SØK

Lukk

Thomas Povlsen

[ Trådet ] NYTT TEMA
Uglemobil
Uglemobil
02.03.10 12:17

Hvor god er denne dansken egentlig? Er det noen som kjenner til denne bokseren? I følge boxrec.com står han med 10 seire og null tap etter at han ble profesjonell, men jeg vet ikke hvor seriøs og nøyaktig den siden er. Om reclisten stemmer, er det noen som vet hvor god motstand som skjuler seg bak tallene? Det er jo gjerne slik i boksing at reclister kan skjule veldig mye. Jeg vet veldig lite om denne bokseren, men bet meg i merke at han er ubeseiret (igjen ; om listen er korrekt vel og merke :-) Han bokser i mellomvekt om noen skulle være i tvil om hvem det er snakk om.

mvh.

Bilde

Bilde

Kalule
Kalule
02.03.10 17:50

Thomas Povlsen er holdt op, han boksede sin sidste kamp d. 14 marts 2008 og efter denne kamp blev han uvenner med Mogens Palle og stoppede sin karriere

Uglemobil
Uglemobil
04.03.10 14:47

Ok, det visste jeg faktisk ikke. Takk for informasjonen. Noen som har noen formening om hvor god han kunne ha blitt? Han trakk seg kanskje ut av boksingen før det ble klart hvor langt han muligens kunne nå?

(Innlegget ble redigert 04.03.10 14:48)

Samfunn

Forbruker

Sport

Helse, sex og livsstil

Musikk, TV og film

Kultur og Fritid

Utdebattert

Siste innlegg