Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Leif Dolonen Larsen gjør comeback

NYTT TEMA
Gator91
Gator91Innlegg: 196
24.04.10 13:56

Ifølge sidå hans skal han gjør comeback, mest sannsynlig rett etter sommeren.

http://www.leiflarsen.net/

Masse skyting men det gjør berra sidå løyen xD haha

YouTube film om han, ganske inspireranes

The Leif Larsen Story Part 1

Part 2

Part 3

Part 4

Part 5

Christiansand79
Christiansand79Innlegg: 770
24.04.10 17:36

Pga. visse ting som han har gjort tidligere så kan jeg ikke støtte opp om denne personen...

SirKillalot
SirKillalotInnlegg: 10050
24.04.10 18:04

Dolonen Larsen vs. Haugen

Disse tingene, er de bevist eller motbevist egentlig?

Rulle28
Rulle28Innlegg: 367
24.04.10 21:48

Jeg ønsker Leif Larsen velkommen tilbake i ringen. Han kan nå langt og bør få trene i fred.

Hvis noen ønsker å diskutere for eller imot juridiske argumenter har VG et eget forum for dette under Jus. Det er uinterresant med alles bakgrunn her. Vi er interresert i hva som skjer i ringen.

Det ville etter min mening være en kjempetabbe og sette Larsen og Haugen opp mot hverandre. Vi har to gode tungvektere, (kanskje tre med Lillebuen) i Norge. Det ville være fantasiløst og ikke finne kamper utenlands.

Vi kan diskutere videre når de sitter med hvert sitt VM belte.

Lykke til. Tren som merra blinde !!!

Luskelarsen
LuskelarsenInnlegg: 7581
24.04.10 21:48
SirKillalot: Dolonen Larsen vs. Haugen

Disse tingene, er de bevist eller motbevist egentlig?

Dømt for noen av forholdene

evertona
evertonaInnlegg: 2057
24.04.10 22:37
SirKillalot: Dolonen Larsen vs. Haugen

blir det kamp mellom disse setter jeg alle penga på dolonen.han er rå til å bokse.

KingAnderson
KingAndersonInnlegg: 7403
24.04.10 22:56
SirKillalot: Disse tingene, er de bevist eller motbevist egentlig?

Siden han har sonet i fengsel,så regner jeg vel med at det ble bevist.

Selv om han har sonet ferdig,så kommer ikke jeg til å følge med eller glede meg over et eventuelt comeback fra ham i hvert fall. Får satse på at Hulk får muligheten mot ham og knuser ham skikkelig:)
Hulken er dog veldig teknisk begrenset (i hvert fall enda),og jeg tviler på at han kan nå så veldig langt i tungvektsboksing.På en annen side så er han jo et monster når det kommer til muskler da:P

notlob
notlobInnlegg: 29897
24.04.10 23:00
KingAnderson: Selv om han har sonet ferdig,så kommer ikke jeg til å følge med eller glede meg over et eventuelt comeback fra ham i hvert fall

Hadde han vært dømt for ran eller noe annet liknende, så hadde jeg egentlig ikke brydd meg. Jeg har evnen til å tilgi folk. Men disse greiene er så forskrudd og sykt, at man føler mest avsky for hele fyren.

KingAnderson
24.04.10 23:12
notlob: Hadde han vært dømt for ran eller noe annet liknende, så hadde jeg egentlig ikke brydd meg. Jeg har evnen til å tilgi folk. Men disse greiene er så forskrudd og sykt, at man føler mest avsky for hele fyren.

Kan bare si meg helt enig i den meningen.

Gator91
25.04.10 00:09
KingAnderson: Siden han har sonet i fengsel,så regner jeg vel med at det ble bevist.

Kan det være en mulighet at det ikkje var bevist men heller mest sannsynlig at han hadde gjort det? Og at det er en mulighet at han var uskyldig?

Gator91
25.04.10 00:10
notlob: Men disse greiene er så forskrudd og sykt, at man føler mest avsky for hele fyren.

Ka er det han egentlig er dømt for??

KingAnderson
25.04.10 00:14
Gator91: Kan det være en mulighet at det ikkje var bevist men heller mest sannsynlig at han hadde gjort det? Og at det er en mulighet at han var uskyldig?

I norsk rettsvesen så er man pr definisjon uskyldig inntil det motsatte er bevist. Siden han ble dømt så regner jeg med at de så på beviser,vitnemål og slikt og deretter fant ham skyldig. Sannsynlig er ikke nok til å bli dømt.

Gator91
25.04.10 00:15

Men ka har han blitt dømt for egentlig?????

torreslfcscorer
torreslfcscorerInnlegg: 1256
25.04.10 00:16
Gator91: Ka er det han egentlig er dømt for??

Tror det var noe pedo greier

KingAnderson
25.04.10 00:19
Gator91: Men ka har han blitt dømt for egentlig?????

Det er jo egentlig bare et googlesøk unna...

Kan gi deg et lite tips her. Hvis du leser dette,så vil du også få med at han tidligere har blitt straffet for lignende forhold.

Sr_Flamingo
Sr_FlamingoInnlegg: 10473
25.04.10 00:21

Ønsker sympatiske Dolonen velkommen til tilbake i ringen.

Gator91
25.04.10 00:26
KingAnderson: Kan gi deg et lite tips her.

Å detta fekk han KUN ca. 2 år for?

Sr_Flamingo
25.04.10 00:27
Gator91: Å detta fekk han KUN ca. 2 år for?

Hehe.. Takk for tommel, men hvorfor i all verden?!

Gator91
25.04.10 00:32
Sr_Flamingo: men hvorfor i all verden?!

Sikkert for du ønskte han velkommen tilbake til ringen, vett kje eg xD

(Innlegget ble redigert 25.04.10 00:32)

Sr_Flamingo
25.04.10 00:33
Gator91: Sikkert for du ønskte han velkommen tilbake til ringen, vett kje eg xD

Regner med at det var før du leste om dommen hans?

KingAnderson
25.04.10 00:34
Sr_Flamingo: Hehe.. Takk for tommel, men hvorfor i all verden?!

Sikkert fordi han også synes Hege er så fin:)
For øvrig så er jeg ovrbevist om at du var ironisk i det innlegget,bare så det er nevnt!

Herregud for et idrettstalent han typen her var.

Den 1,96 meter høye lysluggen ble i sin tid så skuffet over publikumsoppslutningen rundt friidrett at han bestemte seg for å satse på fotball - amerikansk fotball.- Jeg gikk inn på kontoret til treneren og sa at jeg ville spille i NFL. Jeg kunne ikke noe om fotball. De lo, men det ble stille da de tok fysiske tester av meg, gliser Leif.Dolonen Larsen er nemlig et idrettstalent utenom det vanlige. På sitt mest ekstreme veide han 144 kg. Da tok han svimlende 302,5 kilo i benkpress, og løp 60-meter på 6,9 sekunder. En tanks med vinnerinstinkt.Han måtte gi opp fotball på grunn av skade. I dag er han imidlertid profesjonell tungvektsbokser. Til nå har Leif gått ni kamper som profesjonell. Det har blitt ni seire, og ni ganger "knock-out".

Kan også nevnes at han hadde NFL-rekord med 102.5 kg i benkpress 55 ganger(repetisjonsøvelse),og at han har vært norgesmester i judo.

notlob
25.04.10 00:40
Gator91: Kan det være en mulighet at det ikkje var bevist men heller mest sannsynlig at han hadde gjort det? Og at det er en mulighet at han var uskyldig?

Vel, nå er han vel tiltalt og dømt for dette to ganger. Altså sonet og kommet ut og gjort det samme igjen. Gidder ikke å gå mer inn på dette, selv om jeg mener VG faktisk har kalt en spade for en spade og skrevet om dette før. I hvert fall en stor, norsk riksavis.

Måtte han få grisebank av "hulken". Selv om han er en rimelig hulk selv.

Gator91
25.04.10 00:41
Sr_Flamingo: Regner med at det var før du leste om dommen hans?

Det var berra ein tommel ;) Det han ble dømt for var sykt, men ska me hata han resten av livet pga nåke han har gjort, og nå sona dom øve?

notlob
25.04.10 00:42
KingAnderson: Kan også nevnes at han hadde NFL-rekord med 102.5 kg i benkpress 55 ganger(repetisjonsøvelse),og at han har vært norgesmester i judo.  

Husker at jeg i min tidlige "barndom" her på VGD pratet om de prestasjonene hans. Rimelig sinnssykt bra prestasjoner, akkurat dét.

Sr_Flamingo
25.04.10 00:42
Gator91: Det var berra ein tommel ;) Det han ble dømt for var sykt, men ska me hata han resten av livet pga nåke han har gjort, og nå sona dom øve?

Han har blitt dømt og har sonet ferdig. Takk for tommelen ;)

torreslfcscorer
torreslfcscorerInnlegg: 1256
25.04.10 00:43
Sr_Flamingo: Han har blitt dømt og har sonet ferdig.

Men er ikke sjansene store for at de som er sånn

Får et tilbakeslag og gjør det igjen?

notlob
25.04.10 00:43
Gator91: Det var berra ein tommel ;) Det han ble dømt for var sykt, men ska me hata han resten av livet pga nåke han har gjort, og nå sona dom øve?

Nei da, man trenger ikke hate noen for hva som har skjedd i fortiden. Men man behøver ei heller å respektere dem.

KingAnderson
25.04.10 00:45

Det får nesten være opp til hver enkelt om man vil tilgi eller ikke. Jeg kunne kanskje tilgitt personer som hadde gjort dette en gang,sonet sin straff og deretter gjort en innsats for å endre seg,men her snakker vi faktisk om en person som ikke endrer seg,og begår samme,onde handling etter å allerede ha vært i fengsel for det.

Edit:Er det ikke noe som heter;Fool me once,shame on you. Fool me twice,shame on me.

(Innlegget ble redigert 25.04.10 00:47)

Sr_Flamingo
25.04.10 00:46
torreslfcscorer: Men er ikke sjansene store for at de som er sånn Får et tilbakeslag og gjør det igjen?

Definitivt.

Gator91
25.04.10 00:46
torreslfcscorer: Men er ikke sjansene store for at de som er sånn Får et tilbakeslag og gjør det igjen?

Ska me sperra han inne resten av livet?

Siste innlegg