Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Norske fightere i Thailand.

NYTT TEMA
liftmann
liftmannInnlegg: 6810
08.02.12 18:54

Noen norske toppidrettsutøvere skal fighte i Thailand.Hvor gode er de og når skal de i iringen?

(Innlegget ble redigert 08.02.12 18:54)

liftmann
08.02.12 19:42

Er det ingen som kjenner denne saken?Det er bland annet en Nordisk mester i brytig som skal delta og han er ingen kasteball for noen.

Topguy
TopguyInnlegg: 6600
09.02.12 14:30

http://www.viasat4play.no/program/norgesbestefighter

Er vel disse du tenker på regner jeg med...

liftmann
09.02.12 16:21
Topguy: Er vel disse du tenker på regner jeg med...

ja.

Holters
HoltersInnlegg: 6986
09.02.12 18:45

Flere av disse er fantastiske idrettsutøvere.

Mads Rask steppet vel inn da Andreas Lødrup ble skadet. Det er synd at Lødrup ikke får muligheten, da han er en kickbokser i verdenstoppen, men Rask er ingen dårlig erstatter. Rask har i tillegg sort belte i jujitsu, så han kan sine saker på bakken også.

Joakim Aardalen er en bryter i verdenstoppen. En helt vanvittig fysikk og kondisjon som få - om noen - kan matche i dette landet. Utforderer alle til å gjøre dette etter Aardalen:

http://www.f-b.no/nyheter/han-er-fredrikstads-best-trente-1.5921314

60 hopp fra stillestående opp på en benk som er 115 cm høy... Aardalen er i tillegg en tøffing som ikke akkurat var redd for et slagsmål gjennom oppveksten, så han kan nok sloss. Med den ekstreme fysikk, kondisjonen og bryteegenskapene Aardalen besitter, tipper jeg at han er storfavoritt til å vinne hele greia.

De andre fighterne kjenner jeg ikke til, men magefølelsen min tilsier at de vil komme til kort mot et beist som Aardalen, selv om alle stand-up fightere har en "puncher's chance". Det er bare å trene takedown defence til man får blodsmak i kjeften fremover.

(Innlegget ble redigert 09.02.12 18:45)

liftmann
09.02.12 19:09
Holters: En helt vanvittig fysikk og kondisjon som få - om noen - kan matche i dette landet. Utforderer alle til å gjøre dette etter Aardalen:

Jeg drev selv med bryting i mange år og i militæret var jeg best i fysisk test på Madla.Jeg var Norsk mester samme år.Det var også en ol deltager i svømming med på testen.

Siste innlegg