Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Conor vs Floyd?

NYTT TEMA
Batorex
BatorexInnlegg: 1028
06.05.16 15:29

Går rykter om at det blir match mellom Mcgregor og Mayweather.

Jeg som ikke følger så mye med på boksing/MMA skjønner ikke hvordan dette går... er ikke dette to ganske forskjellige idretter? 

caliblue
caliblueInnlegg: 11574
06.05.16 15:52

Ryktene går vel i at det kan bli en boksekamp.

McGregor er nok mer enn nok glad i penger til å gå i ringen som massiv underdog mot Mayweather om det gir han en sjekk som lyder på mer enn hva han kan tjene på en karriere i UFC.

Det er jo ikke slik at McGregor har all verdens å tape på en slik kamp heller, så hvorfor ikke?

Når det er sagt, så er nok McGregor en ganske kapabel bokser og ikke fullt så hjelpesløs som Mayweather ville ha vært om de hadde møttes i MMA.

Hallogallo
HallogalloInnlegg: 9933
06.05.16 17:47
Batorex: Går rykter

Det går også rykter om at McGregor skal kjempe mot en robot som ved hjelp av Bruce Lees stemme har lært noen slicke moves. McGregor skal også, ifølge kilder, delta i 110 m hekk i sommer-OL. Videre skal Jon Jones, hvis han vinner mot Cormier, konkurrere mot Godzilla på månen en gang i desember. 

Jeg har ikke trykka på linken din, av gode grunner, men at svært mange av dine likemenn- og kvinner har gjort det (eller har trykka på andre linker med like solide kilder), er grunnen til at ryktet oppstår. På tide med litt Rousey vs Mayweather-rykter igjen... 

(Innlegget ble redigert 06.05.16 17:54)

Amra
AmraInnlegg: 1112
06.05.16 20:17

VG gjengir et rykte hvis opphavskilde er The Sun. Det gjør det omtrent like troverdig som det nye testamentets postulater om jomfrufødsler og gjenoppstandelser fra de døde ...

Coutinho10
Coutinho10Innlegg: 11399
08.05.16 12:56

Og der var kampen så og si bekreftet. Conor som legger ut et bilde av seg selv og Mayweather. Boxing vs MMA under bildet. 

Snakk om å drite seg ut Hallogallo. Du totalt utelukker en slik kamp selv om det har gått sterke rykter om det. Ryktene om en slik fight blir ikke mindre nå.

(Innlegget ble redigert 08.05.16 13:05)

vif_support
vif_supportInnlegg: 4302
08.05.16 13:42

Mayweather tar altså en kamp til. En kamp han kan vinne med med en hånd. Whats the point? 

Hadde han hatt litt baller og en sjanse til å avslutte med stil. Ta en match med GGG

Batorex
08.05.16 20:01
Coutinho10: Snakk om å drite seg ut Hallogallo

nå er jo conor kjent for å helle bensin på bålet... kan fortsatt være kødd. han køddet jo med at han skulle legge opp for litt siden også

Batorex
08.05.16 20:01
vif_support: Whats the point

mooney money money

Knipsemannen
KnipsemannenInnlegg: 2519
08.05.16 20:34
Coutinho10: Og der var kampen så og si bekreftet. Conor som legger ut et bilde av seg selv og Mayweather. Boxing vs MMA under bildet.

Veldig, veldig langt fra bekreftet. Nå har ikke jeg sjekket noen oddssider og så videre, men oddsen er nok (hvis man finner odds på slike ting) fremdeles veldig høy på at denne kampen vil finne sted i nærmeste fremtid. 

Selv om Mcgregor har vært ute og sånn halvveis bekreftet dette, så har også Mcgregor de siste ukene sagt at han har lagt opp (og så gått tilbake på det), han har fortalt verden at han er tilbake på kortet til UFC 200 (noe som viste seg bare å være vas), slik at hvis det er en person sine ord man ikke kan ta for god fisk, så er det Conor Mcgregor.

Når det er sagt, man skal aldri utelukke en kamp som vil selge. Og denne kampen vil selge. Men Conor har kontrakt med UFC, så vi får se hva som skjer. 

Coutinho10
08.05.16 20:46
Knipsemannen: Veldig, veldig langt fra bekreftet. Nå har ikke jeg sjekket noen oddssider og så videre, men oddsen er nok (hvis man finner odds på slike ting) fremdeles veldig høy på at denne kampen vil finne sted i nærmeste fremtid.  Selv om Mcgregor har vært ute og sånn halvveis bekreftet dette, så har også Mcgregor de siste ukene sagt at han har lagt opp (og så gått tilbake på det), han har fortalt verden at han er tilbake på kortet til UFC 200 (noe som viste seg bare å være vas), slik at hvis det er en person sine ord man ikke kan ta for god fisk, så er det Conor Mcgregor. Når det er sagt, man skal aldri utelukke en kamp som vil selge. Og denne kampen vil selge. Men Conor har kontrakt med UFC, så vi får se hva som skjer.

Det er sant, men det er heller ingen som har avkreftet ryktet. Hadde det ikke ligget noe i det, selv etter Conor la ut bilde, ville man vel tro at Mayweather hadde sagt at dette ikke stemmer? Men som du sier så har Conor kontrakt med UFC. Dette kan bli ett problem. 

Jeg tror fighten er "on" mellom begge parter, men UFC kan bli et problem. De vinner ingenting på en slik fight.

Tormund
TormundInnlegg: 17522
08.05.16 23:17

Det er jo ekstremt skuffende og irriterende hvis det viser seg at det er en ren boksekamp og ikke en MMA kamp det er snakk om.

Tror Conor hadde knust han hvis det var snakk om en MMA kamp. 

Og ryktene om at Moneymaker skal innkassere en milliard på kampen, og Conor kun 80 millioner gjør meg ikke mindre irritert.

Hallogallo
09.05.16 10:07
Coutinho10: Og der var kampen så og si bekreftet.

Ja. Bare detaljer som gjenstår før tid og sted blir annonsert...

BigGeorge
BigGeorgeInnlegg: 21337
09.05.16 20:13

Huff. sirkus.

Trenger Floyd virkelig disse pengene allerede ?

Ikke lenge siden han la opp.

Hermanator
HermanatorInnlegg: 22253
09.05.16 20:18
Tormund: Conor kun 80 millioner gjør meg ikke mindre irritert.

Er vel ikke så ille betalt for mindre enn 3 minutter?

Tormund
09.05.16 20:21
Hermanator: Er vel ikke så ille betalt for mindre enn 3 minutter?

Håper Conor knuser den lille fitta.

Hermanator
HermanatorInnlegg: 22253
09.05.16 20:29
Tormund: Håper Conor knuser den lille fitta.

Om det kun er boksing, så må det et mirakel til for at det skal skje. 

Hallogallo
09.05.16 22:27
BigGeorge: Huff. sirkus.

Jeg stjeler skamløst en kommentar om dette fra twitter, i norsk oversettelse:

Hvem vinner kampen mellom Mayweather og McGregor?

Alt 1: Skyt meg 

Alt 2: Seriøst, skyt meg 

Til alle (kron)idioter: Vær så snill og slutt. Alle (halv)seriøse MMA-journalister avkrefter selvfølgelig dette tullet. Hvor forbanna vanskelig kan det være å gidde å bruke et par minutter på å sjekke troverdigheten i et sinnsykt rykte? Etter over 20 år med Internett? 

Sånn ellers liker jeg Coutinho10s nyvunne innsikt om at ufc kan bli et problem, iom at McGregor har en kontrakt med ufc. Det kan bli et problem. Men det er ikke sikkert at det er et problem, altså. Hehe. Gode greier. 

PS: Jeg skal ikke fullstendig avvise at det er en liten sjanse (over 0,0 prosent) for at Mayweather og McGregor møtes i en boksekamp en gang i framtida (ikke i 2016). Men at såpass mange sluker et rykte som dette med søkk og snøre, er nedslående greier. Og dette er en jævla nedslående tråd. Tormund kommer jo inn og topper det hele. Så sant ikke noen presterer å overgå ham nedafor. Forhåpentlig blir det ikke flere innlegg. Og selvfølgelig skulle man klart å ignorere denne tråden i utgangspunktet, men jeg svikta i et svakt øyeblikk.   

(Innlegget ble redigert 09.05.16 22:36)

Flacoloco
FlacolocoInnlegg: 834
10.05.16 01:34
Tormund: Håper Conor knuser den lille fitta.

Din sirkusgjøk-Conor bør hilse veeeeeeldig lenge. Nyte øyeblikket. Da han var så nære, så nære !

Floyd gidder bare ikke stå og vente en halvtime på en tatto-helutspjåka bavian som brøler og kaster seg fram og ned. Floyd veit åssen han skal flytte beina - utan å snåve. Figuren greide jo ikke å banke en brasilianer engang ! Jeg - helt alene - banka jo fem slike vettaskremte i Rio  (Jada jada jada, fikk en del juling også).

Tormund
10.05.16 01:42
Flacoloco: Floyd gidder bare ikke stå og vente en halvtime på en tatto-helutspjåka bavian som brøler og kaster seg fram og ned.

Floyd blir bare stående å parere også vinner han på poeng, som den feige rotta han er.

livegoat
livegoatInnlegg: 456
11.05.16 18:38

Skjer nok aldri, men om denne kampen hadde skulle funnet sted mener jeg at det i såfall burde bli en boksekamp i MMA hansker :)

Men, blir nok McGregor vs Diaz 2 ved UFC 202.

RamsherE
RamsherEInnlegg: 16320
12.05.16 04:01
Coutinho10: Og der var kampen så og si bekreftet. Conor som legger ut et bilde av seg selv og Mayweather. Boxing vs MMA under bildet.

Conor bekreftet også at han skulle sloss på UFC 200 etter at han ble tatt av eventet. Hvordan gikk det?

Coutinho10
12.05.16 19:27
RamsherE: Conor bekreftet også at han skulle sloss på UFC 200 etter at han ble tatt av eventet. Hvordan gikk det?

Mayweather sier også at en fight mellom de to er mulig. Så og si bekreftet var litt å ta i, men fighten er ikke umulig.

Likte bare ikke hvordan Hallogallo kommenterte et rykte som faktisk er seriøst.

livegoat
livegoatInnlegg: 456
12.05.16 21:55

Det er så og si umulig jo, med tanke på kontrakter.

Eneste måten kampen kan skje på er co-promotion mellom UFC og Mayweather Promotions noe jeg aldri kan se for meg kommer til å skje.

UFC 202: Diaz vs McGregor 2 (Las Vegas)

Hallogallo
17.11.16 02:31

Ryktene og påstandene som oppsto i mai om at Mayweather kom til å bli McGregors neste motstander, var idiotiske. Av flere grunner, som de som slukte ryktene selvfølgelig ikke ante noe om. Den viktigste grunnen var at ufc ikke ville tillate det og at McGregor hadde ikke nok makt til å presse fram en slik kamp. Men det var i mai. Etter det har en del ting skjedd: McGregor vant rematchen mot Nate Diaz. Kampene mot Nate Diaz på ufc 196 og ufc 202 er de to største PPVs i UFCs historie. Så skreiv McGregor sist lørdag historie da han blei den første utøveren som er mester i to vektklasser i UFC samtidig. 

I tillegg var UFC 200 prega av mye rot. Lesnar kom tilbake, testa positivt på doping. Jon Jones testa positivt og er ute  minst til juli neste år. UFC og GSP blir foreløpig ikke enige. Så da er Rousey den eneste PPV-stjerna UFC har, utenom McGregor. Taper hun mot Nunes 30.desember, kommer hun neppe tilbake igjen (kanskje dette uansett er hennes siste kamp). McGregors mulighet til å presse UFC vil i så fall bli enda større. McGregor pusher grensene for hva som er mulig både inne i buret og som businessmann. Det betyr faktisk at en mulig kamp mot Mayweather ikke lenger kan avfeies som bare tull og tøys. Det er verdt å merke seg at noen seriøse MMA-journalister, som helt korrekt avfeide ryktene i mai, nå sier at det ikke lenger er umulig at denne kampen vil skje. Bla Damon Martin. Til og med Luke Thomas!

Dette betyr ikke at det er sannsynlig at Mayweather og McGregor møtes i en boksekamp. Det beste tipset som McGregors neste motstander, er trolig Nate Diaz. Uansett kan en potensiell kamp mot Mayweather være et nyttig forhandlingskort for McGregor når han og de nye eierne av ufc, WME-IMG, skal diskutere hvem som blir irens neste motstander. Og det vil kunne sørge for at McGregor får en enda større andel av inntektene hans neste kamp genererer.

(Innlegget ble redigert 17.11.16 02:47)

HyggeLie
HyggeLieInnlegg: 93
21.11.16 11:32
Tormund: Tror Conor hadde knust han hvis det var snakk om en MMA kamp.

Tror?

I hvilken verden har Floyd sjanse mot en så well-rounded fighter som Conor i en sport han aldri har trent?

HyggeLie
HyggeLieInnlegg: 93
21.11.16 11:36
Flacoloco: Figuren greide jo ikke å banke en brasilianer engang ! Jeg - helt alene - banka jo fem slike vettaskremte i Rio (Jada jada jada, fikk en del juling også).

Greide jo ikke banke en brasilianer? Han knocket Aldo på 13 sekunder... Og du sammenlikner nå en verdensklasse fighter med 5 vilkårlige snuter fra samme land? Jeg håper jeg bare slukte troll-brait, for det her var så dumt at det burde vært implementert skrivesperre på PCen din.

Hallogallo
08.03.17 01:39
Hallogallo: McGregor pusher grensene for hva som er mulig både inne i buret og som businessmann. Det betyr faktisk at en mulig kamp mot Mayweather ikke lenger kan avfeies som bare tull og tøys. Det er verdt å merke seg at noen seriøse MMA-journalister, som helt korrekt avfeide ryktene i mai, nå sier at det ikke lenger er umulig at denne kampen vil skje.

Nå er man kommet dit hen at reelle samtaler pågår mellom partene. Idiotryktene som oppsto i mai i fjor om at McGregor og Mayweather ville møtes høsten 2016 i en boksekamp, kan denne gang dessverre ikke avfeies på samme måte. Mange ting kan fortsatt skje, det er en rekke hindere som må passeres. Men sjansen for McGregor-Mayweather høsten 2017 kan ikke lenger sammenliknes med sjansen for at McGregor skal konkurrere mot en Bruce Lee-trent robot :(

Hvis McGregors neste kamp likevel blir en MMA-kamp, vil han få betydelig bedre betalt enn hvis han ikke kunne bruke en potensiell kamp mot Mayweather som forhandlingskort.

Flacoloco
FlacolocoInnlegg: 834
11.03.17 23:38
Hallogallo: Nå er man kommet dit hen at reelle samtaler pågår mellom partene

https://www.yahoo.com/sports/news/floyd-mayweather-is-out-of-retirement-calls-for-june-fight-with-conor-mcgregor-154406602.html

Og et solid steg videre, i følge disse nyhetene på Yahoo:

"Floyd Mayweather is 'out of retirement,' calls for June fight with Conor McGregor".

(Innlegget ble redigert 11.03.17 23:40)

CapTrips
CapTripsInnlegg: 1145
31.03.17 22:02
HyggeLie: Tror? I hvilken verden har Floyd sjanse mot en så well-rounded fighter som Conor i en sport han aldri har trent?

Haha. Så sant så sant.

God gammeldags juling.

Machine_Head
Machine_HeadInnlegg: 11306
15.06.17 10:36

IT'S ON BITCHES! Kjør da Conor! 

Tanker Hallogallo?

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg