Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Hvilke bokser bør jeg følge med på?

NYTT TEMA
sirsirsir
sirsirsirInnlegg: 14358
01.03.17 11:01

Jeg har falt litt av lasset. Hvilke boksere er mest severdige for tiden? Liker Canelo, men det er kanskje noe som er enda morsommere?

BigGeorge
BigGeorgeInnlegg: 21363
01.03.17 19:12

GGG Golovkin i mellomvekt

vif_support
vif_supportInnlegg: 4303
02.03.17 21:02

Beste divisjonene nå er vel welter. Floyd sitter på gjerde, Pac er tilbake, Kell Brook gikk opp i middelvekt for å møte GGG, noe som endte i tap, men trolig bestemann i welter. Blir noen gode matcher der fremover

Synes det er litt mer "futt" i de lettere divisjonene. Terrence Crawford tror jeg kommer til å bli stor

Ellers.. Roman Gonzalez og Vasyl Lomachenko er to fighter man også bør følge med på (Ser for øvrig gjerne en rematch mellom Roman Gonzalez og Carlos Cuadras i 2017) 

Lomachenko er kanskje ikke den mest spennende bokseren å se på, men er den beste teknikeren i hele boksinga. 

upforgrabs
upforgrabsInnlegg: 7279
04.03.17 22:19

Anthony Joshua i tungvekt. KO-artist og har potensiale til å dominere vektklassen i 10 år framover. Ikke gå glipp av den ordentlige testen han får mot W. Klitschko foran et fullsatt Wembley 29. april.

Fritz_
Fritz_Innlegg: 11436
05.03.17 13:03
upforgrabs: Ikke gå glipp av den ordentlige testen han får mot W. Klitschko foran et fullsatt Wembley 29. april.

Dette gleder jeg meg til. Det jeg har sett av Joshua på youtube får meg til å tro at han kan få Klitschko i gulvet. Dette blir spennende! 

KOKid
KOKidInnlegg: 5340
05.03.17 16:32

Enig alle forslag listet opp i tråden.
Vil også anbefale å følge med på Andrei Kovalev i lett-tungvekt, Carl Frampton i fjærvekt og Naoya Inoue i super-fluevekt.

Men like viktig - og ofte mer givende - enn å finne enkelt boksere å holde øye med, er å siffe ut de gode matchene ("Styles make fights").
De beste bokserne er sjelden å se i de beste kampene, og de virkelig store kampene er sjelden virkelig gode.
Jeg tar mye heller en 8-runders barnburner mellom Joe Schmo og John Doe i en liten arena med ekte boksefans i salen, enn en showcase-kamp med feks. Andre Ward, selv om han er blant de beste i sporten i dag.

sirsirsir
sirsirsirInnlegg: 14358
06.03.17 09:28
KOKid: Men like viktig - og ofte mer givende - enn å finne enkelt boksere å holde øye med, er å siffe ut de gode matchene ("Styles make fights").

Det er sant. Tar gjerne imot tips.

vif_support
06.03.17 20:29

Som nevnt, welter i 2017 
PacMan - Khan (De krangler litt om når, hvor osv)
Brook - Spence Jr. (Brook forhandler også om en date til høsten mot Vargas) og han sier han gjerne møter Thurman etter det
Vargas - Bradley
Porter - Berto
Matthysse - Taylor

Personlig digger jeg Mathysse (Tror fortsatt han hadde tatt Garcia om ikke øyet hadde blitt klistret) Ryktene skal også ha det til at Provodnikov sitter å venter på tilbud + mye mer snacks :)

(Innlegget ble redigert 06.03.17 20:35)

BigGeorge
06.03.17 21:08

Lett tungvekt oppgjøret mellom Sullivan Barrera fra Cuba og Artur Beterbiev fra Russland bokses 21.april. En godbit det !

vif_support
11.03.17 17:15

Ser HBO har lagt ut noen gobiter :)

Gonzalez vs. Cuadras og Golovkin vs. Brook

vif_support
02.05.17 19:19

Ser ut til at Provo har fått tilbake gnisten. Kan vi vente mer 'dø på beina' action fra Provo :)

BigGeorge
02.05.17 21:30

For å følge tråd-overskriften

Tungvekt er mer interessant en på veldig mange år.

Store sterke ubeseirede karer på rad og rekke

Joshua  Wilder  Ortiz  Fury  Parker

vif_support
02.05.17 21:39
BigGeorge: Tungvekt er mer interessant en på veldig mange år.

Jeg vil uansett si welter er divisjonen med flest faktiske og potensielle go'biter 

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg