Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Jon Jones døde for min del nå..

NYTT TEMA
__Newt_
__Newt_Innlegg: 2537
23.08.17 17:47

Ikke bare dro han med seg DC sin legacy, som var ubeseiret mot alle andre utenom Jones, også tester han postitivt på PED for andre gang på 2 år. Hvordan i helvete turte han dette etter å ha grått inn i kamera og sagt han var uskyldig? Så går han en elendig fight mot OSP, og da sier DC at det er fordi han ikke er full av steroider. 

De møtes for andre gang, Jones vinner, fair enough.. helt til i dag. I dag ble han en av verdens største tapere i mine øyne, og ender han ikke opp med selvmord blir jeg nesten overrasket. Hva skal han si nå?

Koffer
KofferInnlegg: 6762
03.09.17 01:05

Skjønner, og er til dels enig i innlegg ditt.

Men kan ikke bare skylde på steroider for Bones sin statistikk gjennom mange år. Han er en ekstremt bra fighter i utgangspunktet. Ja, han drar selvfølgelig fordel av juksemidler, men han er uansett i aller øverste klasse.

Hadde man kjørt samme kur på f.eks Simeon, når han konkurrerte, hadde han ikke blitt ekstremt mye bedre.

Bones har en kropp som er skreddersydd for MMA og fighting generelt. Han er sterk, bra til å slå/sparke og er ikke bare å låse han på bakken. 

En av de største, men som du sier, han har ødelagt alt for seg selv. 

Har vel kun et tap mot -the hammer- for de veldig få som husker han her inne.

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg