Ja, men jeg ville reagert på at statskanalen ikke vet hvem som er videre gitt resultat selv om jeg hadde hatt et veldig innholdsrikt liv.
Du må være logget inn for å bruke denne funksjonen.
Logg inn Ny bruker? Registrer deg her.Ny bruker? Registrer deg her!
Ja, men jeg ville reagert på at statskanalen ikke vet hvem som er videre gitt resultat selv om jeg hadde hatt et veldig innholdsrikt liv.
Da tar jeg det for gitt at det kommer en ny tråd ikveld, dersom denne skandalen oppstår.
Det perfekte er 1 kommentator. Da slipper man munndiare og konstant snakk under kampen. Noen ganger er det faktisk deilig når kommentatoren tar seg en pause, og lar tv-seerne få fange ingen livet på banen. Svenskene har tradisjonelt vært flinke til det i mye av sin sportsdekning. Som regel har ikke disse "ekspertkommentatorene" så mye fornuftig å tilføye. Som regel går det i selvsagtheter og ting man allerede ser med egne øyne. Ofte blir kommentatoren og eksperten et ekko av hverandre.
NRK når nye høyder... Asbjørn Slettemark fra lydverket som gjest i kveld studiosending..Kanskje TV2 skulle matchet dette og hente en programleder fra en annen avdeling i TV2 i sitt ekspertpanel før kampen.. Hva med Gaute Grøtta Grav, Stål Solbakken og Semb som eksperter i studio før kampen ? Godt gjort NRK.
Blir nesten så man skulle ønske at NRK også hadde reklame.. Heller byggmax og talkmore enn denne gjengen her.
(Innlegget ble redigert 17.06.12 20:19)
Nå som NRK har hentet inn Slettemark, så burde TV2 helt klart funnet plass til Katrine Moholt.
Nordlendinger, svenske og Slettemark i studio, dæven for en kul blanding, rene lasagnen...
Slettemark er en bra mann, ikke det verste NRK kan dra inn. De skal jo uansett ha en i studio som ikke er "ekspert" av en eller annen grunn. Det viktigste er at programlederen holder kjeft.
Nei de kunne jo ha dratt inn Bjarne Brøndbo med bar overkropp...
Hvorfor er Thingnes sendt ned til Portugal?
Håper NRK drar inn noen mannfolk til å rate damene under neste Dame-EM
Dekker vel noe håndballgreier ? Iallefall tydelig at NRK har godt med penger i denne her gangen dersom de kan sende en egen reporter for å dekke håndballjentenes tur til portugal.
(Innlegget ble redigert 17.06.12 20:27)
Ja, kan du skjønne at de ikke har en ekspert med relasjon til Liverpool?
Hva faen gjør Asbjørn Svettemark i Nrk- Studio? Hvem faen er det NRK kaller eksperten? Den kanalen er faen med helt på trynet.
(Innlegget ble redigert 17.06.12 21:36)
Ja, kan du skjønne at de ikke har en ekspert med relasjon til Liverpool?
- zzzzzzz. Provokasjonsforsøkene dine funker ikke. Istdenfor å sitte og hate på nett, så få deg litt frisk luft. Kanskje se en kamp live, det kan anbefales.
Våkn opp fra dvalen (eventuelt barndommen), ta deg sammen og fjern Liverpool-sengetøyet.
Neida!!! Helt middels, dette! Terningkast:
3-tre!!!
Digger at NRK kommentatorene sier Meirellesj og Lois Nani :) Not!
Off topic: Nederland ute? WTF?
Studioet i Canal 9 er nesten en like irriterende gjeng, programlederen primært.
En ting jeg synes er bra med NRK er de sportshistoriske reportasjene de lager (i dag om Danmark og Kim Vilfort i 92). "Forest og i" er kanskje den beste.
(Innlegget ble redigert 17.06.12 23:45)
Hvorfor misliker du at folk i det minste forsøker å uttale navn riktig?
Sånn blir det når de nesten alltid skal ansette programledere som har svak eller liten idrettsbakgrunn og fotballviten. Men det er klart, å passe på TV som programleder er ikke noe alle kan gjøre så det skal også være en person som får det til.
Eventuelt kan ekspertene få en mer informativ rolle om programleder er på vide vanke.
Ellers synes jeg det er noe flaut at ærverdige Arne Scheie ennå ikke greier å uttale ett eneste utenlandsk navn riktig. Om det er noe spesielt for østlendinger må gudene vite.
De skal ha for den der. Ganske bra reportasje.
Hold smella, din feite sløkete pungrotte
Navn, nummer og alder, takk! Dette må rapporteres til ledelsen... Slik er spillereglene!!!
Daisy Duke +4790876473620 80-tallet
Humor har du... Da er alt glemt... Her er vi overbærende og rause så lenge som mulig... En liten spøk skremte vel neppe vannet av deg?
Den alvorsmann som ikke kan døye humor, går med ufordøyet alvor. ;-)
Takk for omtanken! No hard feelings