nrk får ikke engang fotball relaterte personer inn i studioet, huff...
Du må være logget inn for å bruke denne funksjonen.
Logg inn Ny bruker? Registrer deg her.Ny bruker? Registrer deg her!
nrk får ikke engang fotball relaterte personer inn i studioet, huff...
Synes det er småfeigt av Van Marvijk å la seg presse til å endre laget. Nederland spilte en god kamp mot Danmark, men var litt uheldig/udyktig foran mål. Mot Tyskland var de naturligvis ikke like gode, men de spilte brukbart her også. Jeg tror Van Marvijk egentlig tror at laget han startet med mot Danmark er det beste, men at han føler seg presset av spillergruppen og media til å sette inn Huntelaar og VdV.
Huntelaar kan være forståelig i og med at de har hatt problemer med å sette sjansene, men VdV er uforståelig. VdV gir laget en langt dårligere balanse enn med Van Bommel ved siden av De Jong, og det gjør det verre for det allerede svake forsvaret til Nederland. Det har ikke vært noe stort problem for Nederland å skape sjanser i mesterskapet, så jeg skjønner ikke helt trekket med å få inn mer kreativitet med VdV på midten.
Men det åpner muligens for en åpen kamp, med mange sjanser.
Hvor lang tid vil det gå før nesa får kjørt seg i kveld?
Det laget til Nederland kan klikke offensivt. Det defensive derimot.
Korrekt! De ryker vel om Danmark vinner 3-2, 4-3 osv
Om jeg ikke har regnet feil
(Innlegget ble redigert 17.06.12 20:08)
Trist at NRK sender alle de phete kampene.
Stemmer.
Eg vil tippe at DeJong er raskere enn samtlige midtbanespillere på United. Ja , han er vel muligens den raskeste på Citys midtbane også vil eg tippe på.
(Innlegget ble redigert 17.06.12 20:10)
Ikke hvis Portugal vinner med flere mål kanskje?
Åååå, du set å glor:)
Har ikke noe å si for innbydes-tabellen
De kan vinne 50-0 uten at det har en dritt å si.
(Innlegget ble redigert 17.06.12 20:11)
Ja. Håper på Nederland. Hva gjør du, håper du på portvinen ? :-)
Tror ikke de tenkte på den vanlige mannen ute i gaten når de laget de reglene der. Regner med det er greit mange som ikke forstår de lol
Ville jo hjelpe på selvtilliten da...
surpompen Robben
På hvilken måte er egentlig United relevant i denne sammenhengen? Uansett, Anderson og Cleverley er nok raskere enn de Jong. Yaya Toure er garantert kvikkere til bens.
Både van Bommel og de Jong var fryktelig trege mot Tyskland, både med bena og i hodet. Hvor var de da Schweinsteiger helt upresset fikk spille gjennom Gomez i forkant av begge målene, eller da Hummels helt alene raidet gjennom nesten hele banen uten å møte på motstandere?
Det funker med en av de, men begge to på samme tid blir bare traust og kjedelig. Statiske spillere som bidrar ingenting offensivt.
(Innlegget ble redigert 17.06.12 20:17)
Denne kampen blir selvfølgelig en uavgjort!
Danmark slår Tyskland og Da drar Danskene og Tyskerne videre til finalespillet.
KlyseRonaldo og furteRobben kan dra hjem med seg.
David Trezeguet år 2000
Som deg, har hold med Nederland siden 74, ja de tapte finalen;(), i dag scorer de mange mål og grisebanker Portugal:)
Kan noen, kort, forklare hva som skal til for at Nederland skal gå videre?
Du skrev trege DeJong, og han er mye kvikkere enn folk gir ham kreditt for. Det var ikke annet enn det
Tomålsseier og Danmark-tap.
Skikkelig avansert, gitt. Eller ikke.
De må slå Portugal med to mål, samtidig som Tyskland slår Danmark.
De må vinne med to mål eller mer, samtidig som Tyskland slår Danmark
Nederland vinner 2-0 (eller mer) og Tyskland slår Danmark
Ene foten foran den andre?
Tyskland må vinne, og Nederland må slå Portugal med to måls margin?