Nå som EM er over er det vel på sin plass med en tråd vi kan sette opp allstarlaget i EM.
Mitt lag:
Buffon
Lahm - Ramos - Hummels - Alba
Iniesta - Pirlo - Alonso - Dzagoev
Balotelli - Ibrahimovic
Du må være logget inn for å bruke denne funksjonen.
Logg inn Ny bruker? Registrer deg her.Ny bruker? Registrer deg her!
Nå som EM er over er det vel på sin plass med en tråd vi kan sette opp allstarlaget i EM.
Mitt lag:
Buffon
Lahm - Ramos - Hummels - Alba
Iniesta - Pirlo - Alonso - Dzagoev
Balotelli - Ibrahimovic
(Innlegget ble redigert 01.07.12 22:59)
Hummels?
Ræva lag.
Buffon
Arbeloa--Ramos--Hummels--Coentrao
Silva--Pirlo--Jiracek
Balotelli--Torres--Ronaldo
(Innlegget ble redigert 01.07.12 23:03)
Sykt kjedelig å ha med spillere som Alonso, Lahm og Iniesta som ikke har vært veldig imponerende.
Buffon
Pique - Hummels - Alba
Gerrard - Silva - Xavi - Pirlo - Iniesta
Ronaldo - Dzagoev
(Innlegget ble redigert 01.07.12 23:08)
Keeper: Buffon
Høyreback: Lahm. Spiller på venstresiden, men kan også brukes på høyre, og jeg setter han der.
Midtstoppere: Pepe og Ramos. Real Madrid sin duo har vært ekstremt solid, selv om det ikke akkurat er de spillerne jeg liker best.
Venstre back: Alba. Et fantastisk mesterskap. Vi som følger med på spansk fotball er ikke overrasket.
Høyre midtbane: Xavi. Var ikke på laget før kveldens finale, men banens enorme ener. Og det teller jo og spille sånn i den viktigste kampen. Enormt god.
Sentral midtbane: Xavi Alonso. Bunnsolid hele mesterskapet, avgjørende i kvartfinalene.
Venstre midtbane: Pirlo. Enorm turnering, kun finalen det ikke gikk som det burde.
Venstre kant: Iniesta. Enormt mesterskap av denne fantastiske spilleren. Magisk å se på han.
Høyre kant: Ronaldo. Spiller stort sett på venstre, men må bare sette han der. På sitt beste mesterskapets store spiller, men var ikke helt på topp i starten.
Spiss: Her er jeg ekstremt usikkert. Ender på Balotelli pga semifinalen, men her kunne jeg valgt andre også.
De andre kan jeg være enig i, men iniesta burde være selvskreven. Han, Pirlo og Ronaldo skiller seg ut etter min mening.
Casillas
Lahm - Ramos - Pepe - Coentrao
Nani - Xavi - Pirlo - De Rossi - Iniesta
Balo
Da skriver jeg mitt eget innlegg ved å kopiere det her;) Helt enig i alle vurderingene
Virkelig? EMs beste spiller.
Coentrao - Pepe - Hummels - Alba
-----------Pirlo - Gerrard
-------Silva - Özil - Iniesta
--------------Zlatan
Malafeev
Alba-Hummels-Papadopoulos-Selassie
Konoplyanka-Moutinho-Karagounis-Jiracek
Salpingidis-Balotelli
Fasiten
Casillas
Pereira Pepe Ramos Alba
Alonso
Pirlo Iniesta
Özil Ronaldo
Balotelli
Buffon
Pereira-Pepe-Ramos-Alba
Khedira-Pirlo-Xavi
Iniesta-Balotelli-Ronaldo
Tenker jeg...
Buffon
Pereira - Pepe - Ramos - Alba
Pirlo - Busquets - Xavi
Iniesta - Torres - Ronaldo
Casillas
Pereira Ramos Pepe Alba
Busquets Pirlo Øzil
Silva Balotelli Iniesta
Faktisk helt enig i alle.
Casillas
Lahm - Ramos - Pepe - Coentrao
Øzil - Pirlo - Xavi
Iniesta - Zlatan - Ronaldo
Buffon
Gebre Selassie - Pepe - Ramos - Alba
Moutinho - Busquets - Pirlo
Nani - Zlatan - Iniesta
Casillas
Lahm - Ramos - Pepe - Alba
Xavi - Gerrard - Øzil
C.Ronaldo Zlatan Iniesta
Må ha med en engelsk spiller, sånn er det
--------------- Buffon
Pereira - Pepe - Ramos - Alba
---------------- Pirlo
------ De Rossi - Alonso
-------------- Iniesta
------- Balotelli ------ Ronaldo
Det er juks å sette opp Lahm på høyreback.
Skuffende match i dag. Trakk litt ned ass. Motoren til Alba var digg.
Pepe kan også brukes på midtbanen, men so what?
Sånn jeg ser det står det mellom Selassie og Pereira på høyrebacken. Ellers er jeg enig med laget ditt med unntak av Casillas inn for Buffon og Özil for Xavi. Om det er klubbriller her vet jeg ikke, men jeg tror ikke det.
Synes det blir dumt å sette opp Lahm på høyre når han faktisk har spilt venstreback hele mesterskapet, og der har han ikke vært best. Så voldsomt imponerende har han ikke vært ellers heller, vil sette Perreira foran. Klart seg meget godt. Ser at Arbeloa har rota seg inn på det offisielle laget. Det er flaut.