Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Fantasy Premier League - 2011/2012!

NYTT TEMA
TommyLee32
TommyLee32Innlegg: 9995
23.03.12 18:15

Rooney er helt klart mest produktiv når han spiller fremst i banen, iallefall gir det mest utslag i form av poeng på fantasy.

Nå som Young er tilbake er det mulig at Fergie velger å flytte Rooney tilbake på topp selv om jeg tror det er vanskelig for han å splitte duoen Hermandez/Welbeck.

Mulig han vraker Scholes eller Carrick og starter med Rooney sentralt, ikke vet jeg.

Personlig har jeg Valencia som kaptein av den enkle grunn at jeg  må gamble for å hente inn et par lag som ligger foran meg.

mac_stoffer
mac_stofferInnlegg: 2463
23.03.12 20:00

Stiller med følgende:

Vorm(H)
Evans(H)-Taylor(H)-Simpson(B)
Valencia(H)-Bale(B)-Mata(H)-McClean(B)
Ba(B)-Rooney(H)-RvP(H)
Benk: Krul, Dempsey, Ekotto, Kelly

Tipper kapteinsbindet går til RvP

Innspill? 

(Innlegget ble redigert 23.03.12 20:00)

ChinoR
ChinoRInnlegg: 750
23.03.12 21:05
mac_stoffer: Innspill?

Ser bra ut! McClean spiller forøvring hjemme mot QPR, ikke borte. Har satt Rooney opp som min kaptein, men veeeldig i tvil. RvP går vel ikke to kamper etterhverandre uten scoring..? Samtidig har AV ikke sluppet inn fryktelig mye mål i det siste akkurat. Så går for Rooney på et Unitedlag i storform. Ellers lite å sette fingeren på!

ChinoR
23.03.12 22:28

Vurderer sterkt McClean foran Bale, Spurs har slitt, mens McClean virket frisk mot Blackburn sist. Hjemme mot QPR burde være mulighet for noen målpoeng, mens Bale nok får det tøft borte mot Chelsea sammen med et Spurs som sliter litt for tiden.

mac_stoffer
23.03.12 22:38
ChinoR: Ser bra ut! McClean spiller forøvring hjemme mot QPR, ikke borte. Har satt Rooney opp som min kaptein, men veeeldig i tvil. RvP går vel ikke to kamper etterhverandre uten scoring..? Samtidig har AV ikke sluppet inn fryktelig mye mål i det siste akkurat. Så går for Rooney på et Unitedlag i storform. Ellers lite å sette fingeren på!

selvfølgelig spiller han hjemme. my bad.

RvP går ikke 2 kamper uten mål. der sa du det :-)

Lykke til!

ChinoR
24.03.12 12:34

Velger å gamble med McClean foran Bale idag. Så stiller følgende foran runden:

________________Mignolet__________

____Kompany______Evans_____Caulker___

__Valencia__Sigurdsson___Walcott___McClean__

_________RvP____Rooney___Suarez__________

Benk: Al-Habsi, Bale, R.Taylor og Senderos.

10 av 11 startende har hjemmekamp, kun Kompany og benken som står oppført med borte. Burde være et godt utgangspunkt for en god runde!

TommyLee32
24.03.12 13:15

Bra lag, men ser at Kompany og R.Taylor er meget tvilsomme.

ChinoR
24.03.12 13:28
TommyLee32: Bra lag, men ser at Kompany og R.Taylor er meget tvilsomme.

Jepp, men orker ikke ta minuspoeng for å bytte en av dem ut.. Får i verste fall inn Senderos, så det får bare være :)

TommyLee32
24.03.12 13:43

Har du litt i banken kunne f.eks byttet Kompany med Vermaelen da, tror det kunne i sum gitt + pga at belgieren er i form, men vi får se.

Skjønner uansett poenget ditt:-)

Lykke til folkens

ChinoR
24.03.12 17:56
mac_stoffer: RvP går ikke 2 kamper uten mål. der sa du det :-) Lykke til!

Har du sett! :) Rimelig fornøyd med at jeg satt inn McClean for Bale i siste liten, men sykt irriterende med ingen clean sheets pga frisparkperler i Swansea- og Sunderlandkampene.. Jaja!

mac_stoffer
24.03.12 18:39
ChinoR: Har du sett! :)

ja typisk det ;-)
McClean eneste lyspunktet for min del! 

ChinoR
24.03.12 18:40
mac_stoffer: ja typisk det ;-)
McClean eneste lyspunktet for min del!

Jepp! Pluss Walcott som jeg satt inn for Silva foran runde. Suarez fikk seg også et mål, ellers var det dårlig med poeng.

mac_stoffer
24.03.12 20:43
ChinoR: Jepp

må være ekstra deilig siden du i utgangspunktet hadde Bale på banen? 

ChinoR
24.03.12 21:14
mac_stoffer: må være ekstra deilig siden du i utgangspunktet hadde Bale på banen?

Hadde McClean igår, og når jeg våknet idag skiftet jeg til Bale. Så 2 minutter før deadline skiftet jeg nok en gang til McClean :) Sykt deilig ja! Haha.

mac_stoffer
24.03.12 22:07
ChinoR: Hadde McClean igår, og når jeg våknet idag skiftet jeg til Bale. Så 2 minutter før deadline skiftet jeg nok en gang til McClean :) Sykt deilig ja! Haha.

hehe, heftig snacks!

Blir vel 3p bonus på han også , men jeg har sett rarere ting før

TommyLee32
25.03.12 00:43

Vurderte McLean eller Sessegnon foran denne runden jeg også, men pga at Sunderland har vært lite imponerende de siste rundene sto jeg over og gikk for Sigurdsson istedenfor, det gikk rett vest.

Laget mitt er inne i en klassisk formsvikt nå, får håpe at Valencia, Rooney og Ba redder meg slik at jeg fortsatt har heng på lagene foran meg når de siste rundene skal avvikles.

ChinoR
25.03.12 12:58
TommyLee32: Vurderte McLean eller Sessegnon foran denne runden jeg også, men pga at Sunderland har vært lite imponerende de siste rundene sto jeg over og gikk for Sigurdsson istedenfor, det gikk rett vest. Laget mitt er inne i en klassisk formsvikt nå, får håpe at Valencia, Rooney og Ba redder meg slik at jeg fortsatt har heng på lagene foran meg når de siste rundene skal avvikles.

Hvis du har sett Sunderlands siste par kamper har McClean virket frisk. Det, i tillegg til at QPR har sluppet inn endel mål på bortebane førte til mitt valg ihvertfall :) Men så har jo jeg Sigurdsson selv allerede, så litt lettere for meg muligens.

Satser også på at United leverer sterkt! Har Evans, Valencia og Rooney i aksjon der. Håper Taylor er klar til spill idag, ellers får jeg inn Senderos.. Kan bli stygt.

TommyLee32
25.03.12 14:47
ChinoR: Hvis du har sett Sunderlands siste par kamper har McClean virket frisk.

Så kampen borte mot Blackburn sist, Sunderland skapte så og si ingenting og Blackburn vant fullt fortjent.

Kan se ut som Sunderland er mye tryggere på hjemmebane, de har en del sterke resultater der etter at MON tok over. Skal vurdere å ta han inn etter neste runde, borte mot City tror jeg Sunderland er sjanseløse!

SyltaKrokstad
SyltaKrokstadInnlegg: 1060
25.03.12 16:54

Med mindre du trenger en billig spiller til å frigjøre litt penger for å erstatte en annen spiller, eller er stuck med en helt elendig spiller, så er McClean og Sessegnon temmelig dumme alternativer. McClean har kun to kamper igjen denne sesongen hvor han har svært gode muligheter til å ta en del poeng, og det er mot Wolves og Bolton på hjemmebane. Sessegnon er hakket mer aktuell å bruke i litt vanskeligere kamper, som mot Aston Villa, Everton og Fulham borte, samt Tottenham hjemme, men det er fortsatt ikke lette kamper for han å ta poeng i.

OleKjole
OleKjoleInnlegg: 7765
25.03.12 22:37

Hva tror folket om Holts mulighet til å få bonus? Var jo en klar 3'er inntil han så rødt.

Ingen andre med noe særlig målpoeng den kampen, og ingen clean sheets.

TommyLee32
25.03.12 23:30

Enig. Man bør vente til GW 34 før man eventuelt handler inn noen fra Sunderland. Da venter Wolves(H),Villa(B),Bolton(H).

ChinoR
25.03.12 23:34

Sier ikke at han var lur å hente inn før denne runden. Jeg har hatt han lenge, og ikke sett vitsen med å benke han sålangt :) Men som dere sier, så har han et tøft kampprogram framover så mulig han forsvinner. Vi får se :)

ChinoR
25.03.12 23:57

Hva er det som skjer med GW34 forresten? Hvorfor så få kamper, og vil det bli dobbeltkamper da?

Har kikket litt nå, og lurer med tanken på å ta 12 minuspoeng.. Begovic inn for Al-Habsi, Cisse (Newcastle) inn for Suarez, Dempsey inn for McClean og en forsvarer til 5.9M inn for Kompany.. Men hvem? 0.2 til og jeg kunne satt inn Walker.. Hmm. God ide?

TommyLee32
26.03.12 11:56
ChinoR: Hva er det som skjer med GW34 forresten?

Vet ikke, men aventer uansett før jeg tar noen grep.
Husker GW29 var avkortet, jeg kjøpte inn spillere ettersom jeg trodde runden var avkortet, for så å oppdage at kampene som skulle være utsatt ble satt opp som midtukekamper i GW29.

Tapte sykt mye poeng på den taktikken:-) 

mac_stoffer
26.03.12 18:38
OleKjole: Holts mulighet til å få bonus

Holt med 2 mål og rødt kort får 3p (ok, greit)
McClean med 1 mål, 1 assist og seier får 2p (mens Taiwo med 1 scoring og tap får 3p)

Skjønne den som kan 

SyltaKrokstad
SyltaKrokstadInnlegg: 1060
26.03.12 19:05
ChinoR: Har kikket litt nå, og lurer med tanken på å ta 12 minuspoeng.. Begovic inn for Al-Habsi, Cisse (Newcastle) inn for Suarez, Dempsey inn for McClean og en forsvarer til 5.9M inn for Kompany.. Men hvem? 0.2 til og jeg kunne satt inn Walker.. Hmm. God ide?

12 minuspoeng, og to av spillerne er defensive spillere? Neeeeeei.

Tror Cahill er en fin forsvarsspiller å få inn, dersom du absolutt skal ha inn en forsvarsspiller. Litt risikabel å hente, siden Luiz fort kan stjele plassen hans, men det virker som om han er et førstevalg for tiden.

mac_stoffer
26.03.12 21:44

Mål til Rooney
Assist på Evans

=

Fantasy-Snadder 

ChinoR
26.03.12 21:53
mac_stoffer: Mål til Rooney
Assist på Evans = Fantasy-Snadder

+1, spesielt med Rooney som kaptein!

mac_stoffer
26.03.12 22:03
ChinoR: +1, spesielt med Rooney som kaptein!

You lucky bastard!!!

ChinoR
26.03.12 23:20
mac_stoffer: You lucky bastard!!!

Hehe :) Ble med det dessverre fra den kampen, selv om Valencia fort kunne fått ett mål.. Menmen. 24p før bonus fra den kampen er vel greit. 59 totalt :)

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg