Takk for tips. Tror jeg går for Crouch.
Du må være logget inn for å bruke denne funksjonen.
Logg inn Ny bruker? Registrer deg her.Ny bruker? Registrer deg her!
Takk for tips. Tror jeg går for Crouch.
kanskje, tipper på 3 scoringer, 1 assist og 5 bonuspoeng på de 3 neste rundene :)
Men ellers tror jeg Torres kan være noe å satse på, Dzeko også faktisk.
Er det ikke litt usikkert med 2 "lettvektere" som Morison og Fletcher?
Og kanskje Mignolet ut for Krul. Faen, 9 mill til overs. Er noen som har det :P
Har troa på Aguero jeg, tipper han vil levere både mot Tottenham og Fulham, kanskje mot Everton også selv om han er vaksinert mot å levere varene på bortebane.
Synes han var frisk mot Wigan iallefall, så ut som formen er i anmarsj.
Rooney er en spiller som kan score mot alle lag i verden. Det gjelder i høyeste grad mitt kjære Arsenal, som han dessverre ofte putter mot også. Stoke hjemme er også en typisk kamp han kan putte i.
Jeg tenker at "alle" vil bytte ut Spurs spillerne nå foran Man City kampen, men jeg har troa! Kjører på med Bale og VdV.
Torres har tatt 35p sålangt, er ikke 2p i snitt engang!
Styrer unna foreløbig, skulle han imidlertid begynne å plukke poeng skal jeg vurdere det.
Ja, jeg skriver heller ikke at Rooney er et dårlig alternativ, skriver kun at jeg tror det finnes bedre alternativ på topp de kommende rundene pga at United har et tøft program fremover.
I tillegg skriver jeg at formen hans ikke har vært all verden i det siste.
Ser han kun har nettet i 3 av de seneste 14 kampene i PL.
Har kjøpt inn to Unitedspillere bare fordi at jeg håper United går på tidenes smell mot Arsenal nå i helga. Satser på at det funker.
HEY! Selg de med en gang og kjøp Koscielny og RvP !
Nei han har ikke imponert i år. Ell siden han kom fra pool, men han har vist en stigende formkurve idet siste og han spilte bra sist mot Sunderland. Men vi får se, jeg har hvertfall trua.
Absolutt ikke. Har også kjøpt inn Assou Ekkoto. Satser på at Spurs blir knust!
Er bra det, så får du inn noen poeng du og.
Bryr meg ikke særlig mye om det. Etter alt for mange elendige runder har jeg bestemt meg for å spille fantasy kun for å jinxe.
Fuck it.. Beholder laget mitt sånn det er jeg.. Altså ingen Torres og ingen Fletcher, men RvP og Aguero i stedet..
Bruker Wildcardet mitt nå, Torres er inne i varmen for første gang, foreløpig kaptein også:) Føler det nesten er like stor sjanse og gamble med å ha kapteinen i en av søndagens to storkamper.. Sessegnon mot Vorm er også en mulighet, foreløpig Sessegnon som vise. Bare det ikke blir Sturridge-show mot Norwich så:/
Rooney og RVP
Bale, Silva, Nani, Sessegnon +(Ferguson) på midt.
Kjører 3-4-3, så satser alltid på målfest;)
Som sagt, resten involvert i storkamper.
Sykt bra lag du har, må bare bli bra:-)
Billig forsvar derimot, Cahill(5.2) og Simpson(4.4) eneste over 4.0.
Går Cahill rett inn i Chelsea-forsvaret mon tro? Danker han ut Luiz?
0,6 til overs..
Vil jeg tro, men drøyer den til etter gameweeken med å hente han inn. Så har jeg 2 gratisbytter.
Styr unna chelseaforsvarere, de holder sjelden nullen og har to bortekamper på rad.
Vet ikke om Cahill starter i helgen, men muligheten er der ettersom Chelsea har slitt defensivt. Nå holdt de imidlertid tett bakover mot Sunderland sist, kanskje de samme får fornyet tillit? Time will show.
Vorm - Mignolet
Cahill - Richards - Enrique - Senderos - Simpson
Valencia - Silva - Bale - Walters - Sessegnon
van Persie - Morison - Aguero
vs
Vorm - Mignolet
Caulker - Clichy - Enrique - Senderos - Simpson
Valencia - Silva - Bale - Walters - Dyer
van Persie - Torres - Aguero
vs
Vorm - Friedel
Evra - Richards - Enrique - Kelly - R.Taylor
Valencia - Silva - Bale - Walters - Sessegnon
van Persie - Morison - Dzeko
Love it! Spess den ene spissen.
så er spørsmålet hvem holder nullen? (I 3-4 kampers perspektiv)
Newcastle (1 derfra), Swansea(1 derfra), Sunderland kanskje?
Fulham har to hjemmekamper på rad, Stoke har to relativt lette hjemmekamper og en vanskelig bortekamp på de neste 3.
Kanskje Shawcross kan være aktuell, han er istand til å sette ballen i mål samt plukke litt bonuspoeng.
Ingen av dem, Torres setter dem alle i skyggen ;)