Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Ingen over, ingen ved siden av

NYTT TEMA
VGoth
VGothInnlegg: 12115
31.07.11 03:27

Da har Manchester United gjeninntatt tronen som verdens beste klubblag, og forsøk på å skyve bort kampen i en søppelkasse fordi United vant blir avvist på alle plan.

Barcelona stilte med et dobbelt så toppa lag som United, men når kampen er på vei til å gå inn i historien, er det Manchester United som nok en gang står skrevet i gullskrift.

Nå tenker dere: "Oi, VGoth hadde visst rett angående hvileforholdet mellom United og Barcelona alikevel, jeg hater at den fyren alltid skal ha rett".

- Altså det at Barcelona har kunnet valse seg gjennom en forholdsvis enkel liga, mens United har måttet blø for drakta for å gjenerobre det gjeveste troféet i hele den vide verden, Premier League troféet. Dermed har det også kostet mye krefter, og resultat av finalen i CL var som følge av at United var slitne, preget av den energikostbare sesongen i forkant.

Selv med et utrolig reservepreget lag, mot et relativt toppet Barcelona, så viser United at de har funnet tilbake til kollektivet og restituert seg noenlunde. Uten store anstrengelser lekte de seg altså rundt med det spanske klubblaget, som går for å være verdens beste lag, men den påstanden ble nå motbevist.

Til slutt vil jeg bare legge til at vi også så hvordan Busquets allerede i dag la inn en god søknad om å, igjen, bli årets kvalmeste filmer. Til og med i treningskamper skal han bedrive slikt ekleri. De gangene filmingene slo feil og ikke resulterte i gult kort til motstanderen, eller et latterlig frispark, var Guardiola raskt ute og viste sin misnøye. Skal man analysere den reaksjonen må det være at det er uakseptabelt, all den tid de har trent på dette i sommer for å forbedre teknikken. Thiago fikk et once-in-a-lifetime random mål, og en viss spaniakk (?) slapp unna med rødt kort.

(Innlegget ble redigert 31.07.11 12:52)

Toddamannen
ToddamannenInnlegg: 8761
31.07.11 03:30

L O L

acm19
acm19Innlegg: 9394
31.07.11 03:33

Merkelig hvordan man kan legge så mye jobb i å trolle på et anynomt nettforum. Spesielt når alle oppegående brukere har avslørt trolleriet for lengst.

Bibelnissen
BibelnissenInnlegg: 24231
31.07.11 03:34
VGoth: Nå tenker dere: "Oi, VGoth hadde visst rett angående hvileforholdet mellom United og Barcelona alikevel, jeg hater at den fyren alltid skal ha rett".

Ja, det er akkurat det jeg tenker nå. Jeg tenker ikke at jeg ønsker deg fjernet fra VGD på permanent basis, i alle fall. Burde vært tankeleser, du.

Busby_Boy
Busby_BoyInnlegg: 5759
31.07.11 03:36

Herlig lesning og en god latter. Til dere andre; litt takhøyde, forumet trenger dette.

(Innlegget ble redigert 31.07.11 03:39)

FowlerGod2
FowlerGod2Innlegg: 5752
31.07.11 03:53
Busby_Boy: forumet trenger dette.

Nei.

Jesperbro
JesperbroInnlegg: 13364
31.07.11 03:57
Busby_Boy: forumet trenger dette.

Absolutt ikke. VGoth ser på seg selv som en gud. Heldigvis er bare Chickensh1t del av hans "religion".

Stayonyourfeet
StayonyourfeetInnlegg: 1276
31.07.11 04:03
Jesperbro: Absolutt ikke.

Korrekt. Innlegget er rapportert, og jeg oppfordrer andre til å gjøre det samme. Innlegget og brukeren for øvrig er laget kun for å provosere. Det burde mod se snart.

Dere har også en i deres egne rekker. Footballknowledge. Til dels også Baczary, men han glimter til med jevne mellomrom.

Vi vil aldri få slutt på trolling så lenge forumet er anonymt, men det hjelper å rapportere innlegg til de som fortjener det. Blir vi kvitt VGoth er mye gjort.

Edit: Da gjelder det å være oppmerksome på nye brukere han lager, og få den gleden til å bli kortvarig. 

(Innlegget ble redigert 31.07.11 04:03)

Orishas
OrishasInnlegg: 40143
31.07.11 04:04
VGoth: spaniakk (?)

"Wet back", han har svømt over dammen fra Mexico

Faquarl
FaquarlInnlegg: 9551
31.07.11 04:37

Du er jævlig morsom

Firzon
FirzonInnlegg: 14541
31.07.11 04:40
VGoth: og en viss spaniakk (?

Utrolig hvor lite du vet om verdens nest beste klubblag :)

Faquarl
FaquarlInnlegg: 9551
31.07.11 04:47
Stayonyourfeet: Dere har også en i deres egne rekker. Footballknowledge. Til dels også Baczary, men han glimter til med jevne mellomrom.

Ingen av de to er troll, selv om sistnevnte kødder litt i blant. Det gjør de fleste her, så du må nok skille mellom å være troll på heltid og deltid :P 

TouchForFree
TouchForFreeInnlegg: 23374
31.07.11 05:11
VGoth: Til slutt vil jeg bare legge til at vi også så hvordan Busquets allerede i dag la inn en god søknad om å, igjen, bli årets kvalmeste filmer.

Ingen slår nok han på det punktet. Var også en Barca-spiller til som prøvde seg på en kvalmende filming - uten at dommeren bet på, heldigvis. 

Ellers er jeg relativt enig med resten av ditt innlegg.

Orishas
31.07.11 05:12
TouchForFree: Ingen slår nok han på det punktet. Var også en Barca-spiller til som prøvde seg på en kvalmende filming - uten at dommeren bet på, heldigvis

Busquets filmet vel ikke idag? Pedro prøvde seg og Carmona prøvde seg.

Aasheimen
AasheimenInnlegg: 2135
31.07.11 05:12

Pussig, trodde verdens beste klubblag ble kåret i desember under VM for klubblag. Sist jeg sjekket deltar ikke "verdens beste" klubblag pdd. i den turneringen.

Yeah yeah... rart hva en enkelt treningskamp kan få enkelte til å tro.

Coca_cola
Coca_colaInnlegg: 4916
31.07.11 05:27
Orishas: Busquets filmet vel ikke idag? Pedro prøvde seg og Carmona prøvde seg.

Egne regler gjelder fro Busquets. Han filmer selv når han blir stemplet av Anderson. 

TouchForFree
TouchForFreeInnlegg: 23374
31.07.11 05:34
Coca_cola: fro Busquets

Fru Busquets"

Coca_cola
Coca_colaInnlegg: 4916
31.07.11 05:52
TouchForFree: Fru Busquets"

Snap! =)

Busby_Boy
Busby_BoyInnlegg: 5759
31.07.11 05:56
Coca_cola: Egne regler gjelder fro Busquets.

Nei, barca-kamper er mer enn nok. 

Orishas
31.07.11 05:57
Busby_Boy: Nei, barca-kamper er mer enn nok

hæ?

morbidsaint
morbidsaintInnlegg: 32199
31.07.11 06:01

Huh?

Heia.

XaviXavi
XaviXaviInnlegg: 4875
31.07.11 07:39

VM for klubblag er noe dritt. Det verste med å vinne Champions League er å måtte delta i denne fullstendig betydningsløse og uinteressante turneringen.

Orishas
31.07.11 08:09
XaviXavi: VM for klubblag er noe dritt

Her er jeg helt uenig med deg, og jeg håper virkelig den turneringen kan få økt statusen også her på berget etterhvert. Den er på ingen måte like gjev nasjonale og kontinentale turneringer, men den er en fin sak som ikke helt har funnet sitt riktige format/sin identitet.

footballknowledge
footballknowledgeInnlegg: 9854
31.07.11 08:14

Typisk United-supportere å være ovenpå etter en ubetydelig treningskamp mot et reservelag.

XaviXavi
XaviXaviInnlegg: 4875
31.07.11 09:32

Lov å være uenig. Jeg håper den blir skrinlagt for godt. Det gjeveste å vinne er hjemlig liga og Champions League. Cupen betyr også mye, mens alt av supercuper for meg betyr null - selv årets super cup mot real Madrid.

LarsLie
LarsLieInnlegg: 10396
31.07.11 10:15

Take me home...........

BigTonyAdams
BigTonyAdamsInnlegg: 16673
31.07.11 10:25
Jesperbro: Absolutt ikke. VGoth ser på seg selv som en gud. Heldigvis er bare Chickensh1t del av hans "religion

Han er stor blant mange i united leiren, mann får ikke 5 stjerner og 640 tomler+ hvis det kun var Chickensh1t som hadde en mancrush på han.

Men han vil aldri forandre seg uansett hvor mye dere klager på han, folk med Asperger gjør ikke det. Men enn kan jo startet med at vi ikke svarer han....Det er ofte den verste straffen enn kan gi folk med et slikt syndrom.

taknina
takninaInnlegg: 37130
31.07.11 10:53

Jeramaya was a bullfrog, was a good friend of mine. We never understood a single word he said , but we helped  him drink his wine.

Joy to the world, every boys and girls now.

joy to the fishes in the deep blue sea.

joy to you and me.

(Innlegget ble redigert 31.07.11 10:54)

Gudfaren
GudfarenInnlegg: 42780
31.07.11 10:53

Jeg vet når jeg skal slutte å drikke...

Apeguff
ApeguffInnlegg: 4465
31.07.11 10:54

Enig. Nå er United 3 ganger bedre enn Barcelona. Men vi har jo egentlig latt Barcelona vinne de CL finalene. Derfor vi kan handle i år, etter alle kompensasjonene fra Barcelona. Også derfor Barcelona ikke har råd til Fabregas nå.

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg