Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Morsomme fotballkommentarer og andre tabber II

NYTT TEMA
Gentile
GentileInnlegg: 4321
28.12.16 14:18

Ettersom vgd stengte den gamle tråden;

http://vgd.no/sport/fotball-premier-league/tema/720729/tittel/morsomme-fotballkommentarer-og-andre-tabber/side/1

..tenkte jeg det kunne være ok å fortsette tråden her.

I den forrige tråden snakka vi mye om legenden Pål Clasen. Programmet Lisenskontrolløren gjorde det også klart at det faktisk var de herlige grovisene som fikk han sparka. Det har dukket opp nye kongeklipp fra Clasen, som kommenterer turn:

-Og det blir 9.777, sku jeg tro... Eller seks seks heter det visst. Veldig vanskelig å regne med tre desimaler. I alle fall når en har vært i Amsterdam i to dager...

-En flott pike, Ine. Man kunne ha lyst til å si, "God dag, mitt navn er HC Andersen, har du lyst på et eventyr?" Men det sier man selvfølgelig ikke

-Litt ustø der, men hun tar seg inn. Kan jo ikke godt si at hun tar seg ut, det gjør hun forresten... Trekker inn litt der, og buler ut litt der, så går det bra. (...)
 Tar seg sjøl i beinet, og løfter det så høyt så det er en fryd, faktisk... Og rett ut i bred bredsittende. Er ikke lite mjuk, den jenta... Og så en kinesersalto ned, og står! Jajamensann! Det er bra saker! Jeg mener, bra turning! Det er det jeg snakker om..

-Det var en rask sammenkomst, til damer å være.

Alt dette er på youtube, in all its glory. Det er himla synd de "verste" (beste) uttalelsene hans bare fins på folkemunne. (Se den gamle tråden).

GiPazzini_85
GiPazzini_85Innlegg: 75810
22.05.17 14:40

Var vel under hockey-VM i fjor at han stakkaren som ser ut som et evig barn (har vel blant annet hatt Championship-magasinet på Eurosport) intervjuet noen øldrikkende svenske hockeyfans i et panisk forsøk på å være "folkelig" blandet med fullstendig språklig forvirring utbrøt noe lignende dette: "Og her sitter den svenske fansen og koser seg med hver sin bajs".

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg