Cobi - med tysk samboer. Og følgelig er muligheten for å kunne få tyskerunger i fremtiden høyst tilstede.
Du må være logget inn for å bruke denne funksjonen.
Logg inn Ny bruker? Registrer deg her.Ny bruker? Registrer deg her!
Hehe indeed. Du dog, viser frem Elefanthukommelsen din igjen!
Mhm.
Tymo: "Hast du schon derRobben gesehen?"
Ribéry: (ler og gliser) "Ja ja ja, Arjen ist so lol!"
(Innlegget ble redigert 15.06.12 19:26)
Får håpe det er litt tak i henne, slik at ikke evt. poder får fyllt opp hodet sitt av pro-spanske holdninger uforstyrret.
Nesten så jeg burde spilt for Elfenbenskysten (hadde nok imidlertid skilt meg ut litt fysisk, og ikke kun i pigmentisk forstand)...
Deutschland, Deutschland - du som er i Lemberg!
La din seiersrekke holdes ubrutt.
La dein Reich komme.
La din halv-spanjol pøse inn mål i Polen som i Ukraina.
Gi oss i dag (det er over midnatt) en anelse Ordnung ved å sende danskene hjem.
Drit deg så ikke ut mot Hellas, som Frankrike gjorde i sin kvartfinale i 2004.
Ikke gå på en latterlig smell du også,
men frels oss fra dette bizzaro-mesterskapet.
For gullet er ditt,
og vandrepokalen og æren fram til neste sluttspill.
A-effin'-men.
2ommel gitt. Jeg skjønte ikke det siste.
Litt off topi,men noen som vet når terminlista blir lagt ut ?
Uke 28 eller 29, tipper jeg.
Det er bare noe han kødder med, han gir aldri tommel, gitt hans ekstreme narsissisme.
Blir spanandes idag, glad jeg ikke fikk sett EM-managerlaget mitt gå til H i går. Tsjekkia og Hellas? Makan. Jæææ'li hyggelig for de som klarer å hale i land 2.plassen i gruppa idag.
Kanskje Ronaldo faktisk klarer å score 1 i EM, mot Tsjekkia?
Mit Lars Bender gegen Dänemark
Please ta 1plassen.
Sånn at Hellas får mest mulig juling i kvartfinalen?
Meget overraskende. Virker ikke som Löw stoler helt på Schmelzer, og han har vel ikke lyst til å splitte opp siden med Lahm/Poldi
Så deilig!
Fantastisk utrolig å vinne alle kampene i denne gruppa her. Hyll!
Jeg regner med at du satte deg i fosterstilling da Portugal gikk opp i 2-1?
http://vgd.no/sport/fotball-em-2012/tema/1722096/tittel/hellas-em-12/side/6
Her går det i Merkel/Krigen blant grekerne :)
Skriv noe fint om Makedonia der.
I mer enn to år har det likevel vært slik: Ut av deres minibanker kommer euro-sedler ut bare fordi vi, og de andre euro-statene, har puttet dem inn.
Det er ikke morsomt, når vi i Hellas likevel blir hetset som nazister. Men nok om det.
En ting må være klart: Om dere velger partier som vil stryke alle avtaler om sparing og reform - da betaler ikke vi mer.
Dealen var: Dere strammer opp landet og vi hjelper gjennom denne harde tiden. Når dere ikke vil lenger, da vil ikke vi heller. Dere har det i hånden.
I morgen er valget deres. Men egentlig har dere ikke noe. Dere kan nemmelig kun velge mellom smertelig fornuft og full undergang.
Lol. Gotta love bild.
(Innlegget ble redigert 17.06.12 23:44)
Gratulerer Tyskland. Er glad for at vi møter dere.
Overraskende barnslig oppførsel av våre greske debattanter som i utgangspunktet er sympatiske. De mener nå at Hellas vinner EM fordi de vil møte kun sterk motstand i form av Tyskland, Spania osv. og de er BEST når de er underdogs. Det vanskeligste for dem var å komme videre fra gruppa si hvor det bare var dårlige lag. Det er nesten som å høre bosniere/serbere/albanere.
Enig, ganske skuffende, jeg var selv av de som unnet grekerne EM i 04, og liker underdogs, men når man holder på slik er det vanskelig og få sympati med i alle fall de her på VGD om ikke annet og den situasjonen grekerne er i. Man hadde kommet mye lengre med ydmykhet ovenfor andre grupper når landet er i en sånn situasjon. En ting er sinne mot egen regjering, det syntes jeg er legitimt, men å rette alt mot Tyskland fordi at man setter begrensinger på penger man skal låne til et land som ikke har betalingsevne for øyeblikket. Hva forventer man? Jeg hadde aldri lånt såpass store beløp til noen uten vilkår.
Raf med en ganske bra - og morsom - oppsummering av spillernes innsats i gruppene.
Regner med at Boateng får plassen tilbake i kvarten, gitt at han har spilt såpass bra, men litt urettferdig at Bender må ut etter den kampen.
Forsvarte han over Höwedes bare på ren merittokrati for Löw, og Bender rettferdiggjorde sjefsavgjørelsen særskilt bra.
(Innlegget ble redigert 18.06.12 19:38)
Haha, veldig bra :) Enig i det meste.