Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

ViaGoGo

NYTT TEMA
Milfer1
Milfer1Innlegg: 553
25.12.10 13:22

Er det nokon som har ei erfaring eller to med "http://www.viagogo.com/no" ?

Eg ser dei har billettar til blant anna _samtlege_ Ac Milankampar denne sesongen og det til ein rimeleg pris også. Men eg har aldri høyrt om denne nettsida før og lurer dermed på om nokon har handla her og korleis det gjekk?

Mvh Milfer1.

Jstenersby
JstenersbyInnlegg: 3
25.12.10 13:45
Milfer1: Er det nokon som har ei erfaring eller to med "http://www.viagogo.com/no" ?

Eg har berre ei erfaring frå viagogo, men denne var til gjengjeld svært god. Meir presist kjøpte eg to Bayern München-billettar på sida i haust. Viagogo hadde to eigne billettluker utanfor Allianz, og det var heilt uproblematisk å hente billettane nokre timar før avspark. Om dei har eigne billettluker utanfor San Siro veit eg lite om (i verste fall vert billettane sendt til hotellet/bustaden du skal bu i), men at dei er ein seriøs aktør er det liten grunn til å tvile på.

Ganklabb
GanklabbInnlegg: 5812
25.12.10 13:53

Viagogo er 100% seriøst og kan anbefales på det sterkeste. Denne siden gir sesongkortholdere muligheten å selge billetter om de ikke kan dra på en kamp.

Et standard prispåslag gjør billettene relativt rimelige og i München kan man som sagt hente billettene i egne viagogo-luker, eventuelt kan man få billettene tilsendt i posten.

Knus på!

Kasteball_2
Kasteball_2Innlegg: 20073
25.12.10 13:56

Brukte dem på Werder Bremen-Bochum og Borussia Dortmund-Bayern. Fungerte veldig bra da. Fikk billettene i posten noen uker senere.

grock19
grock19Innlegg: 81070
25.12.10 14:03

Må ikke finne på å bruke sånn! Mvh Kuba_16.

In all seriousness, det virker å stort sett funke utmerket, men SilvioDante kom etter sigende ut for en gang det ikke gjorde det.

Milfer1
Milfer1Innlegg: 553
25.12.10 14:04

Så ein kan få billettane tilsendt heim?

Er særs usikker på om ein har ViaGoGo-luke utanfor San Siro.

Hysteria3
Hysteria3Innlegg: 40143
25.12.10 14:05

Brukte viagogo ganske ofte til United-kamper da jeg bodde der borte, funka plettfritt hver gang. Fikk billettene i posten 1-2 dager etter bestilling.

Edit: Kunne også velge å plukke opp billettene i klubbens billettluker utenfor stadion.

(Innlegget ble redigert 25.12.10 14:07)

kjolehomeboy
kjolehomeboyInnlegg: 36
03.12.11 11:23

Noen som har brukt denne de siste åra?? Tenker på billetter til em, og via portalen til uefa ser det vanskelig ut med de byene jeg ønsker...

Anyone??

SilvioDante
SilvioDanteInnlegg: 10959
03.12.11 11:35
grock19: In all seriousness, det virker å stort sett funke utmerket, men SilvioDante kom etter sigende ut for en gang det ikke gjorde det.

Mhm. Viagogo klarte ikke å komme i kontakt med billettselgeren noe jeg også fikk beskjed om tre dager før kampstart. Litt dumt, men de returnerte pengene osv., så det er ikke noe tull med Viagogo. Jeg skal nok bestille derfra også i fremtiden.

XaviXavi
XaviXaviInnlegg: 4875
03.12.11 18:31
kjolehomeboy: Tenker på billetter til em, og via portalen til uefa ser det vanskelig ut med de byene jeg ønsker...

Hvilke byer og kamper er det du tenker på. Har et par billetter jeg trolig ikke får benyttet.

kjolehomeboy
04.12.11 17:53

Spania-Italia og Spania-Irland. Bytter den første mot Croatia-Irland om det dukker opp billetter til den. Men vi holder oss atlså til den første uka nord i Polen.

UvijekVjerniCRO
UvijekVjerniCROInnlegg: 146
04.12.11 19:29

Kjolehomeboy selger du kroatia-irland billetten?

kjolehomeboy
04.12.11 19:46

Klønete skrevet. Beklager, men har ingen billetter enda. Je foretrekker å se croatia-ireland før spania-italia, var det jeg mente:) Igjen beklager for å ha skapt forhåpninger;)

XaviXavi
XaviXaviInnlegg: 4875
10.12.11 17:25
kjolehomeboy: Men vi holder oss atlså til den første uka nord i Polen.

OK. Så langt unna Donetsk som det nesten er mulig å komme i Polen-Ukraina :)

kjolehomeboy
10.12.11 18:17

Jepp. Og siden vi kjører nedover, skal jeg ha godt betalt for å motta den billetten:)

Fikk forresten kjøpt billetter til Croatia-Irland via UEFA sine sider igår!

OchoCinco
OchoCincoInnlegg: 485
03.02.18 10:50

Har fått tak i en Real Madrod-PSG billett fra Viagogo. Men har lest en del negativt og positivt om denne siden. 

Kjøpte billetten i midten av desember og jeg har ikke fått nøyaktig setenummmer på Bernabeu. Det står bare "Categoria 2, Fondo", som er på en av kortsidene. Har ikke fått billetten enda som e-ticket, da jeg vet at det er vanlig at det kommer nærmere kampdagen, senest tre dager før står det. Har fått referansenummer.

Noen artikler skriver at Viagogo er scam og bare tull, andre steder leser jeg at folk er veldig fornøyde og brukt siden flere ganger. 

Noen som har erfaringer med Viagogo?

ivers_juve
ivers_juveInnlegg: 3682
04.02.18 20:23
OchoCinco: Noen som har erfaringer med Viagogo?

Overpriset, men skal funke! Kjøpte til Inter-Milan nå i oktober, fikk akkurat den billetten jeg skulle ha i god tid før kamp!

Kjenner også noen som kjøpte til et utsolgt Juventus-Napoli i 2016, gikk også helt fint!

(Innlegget ble redigert 04.02.18 20:24)

KongOjo
KongOjoInnlegg: 1629
06.02.18 07:40

Mener at jeg har brukt ViaGoGo flere ganger, både på Old Trafford, Santiago, Nou Camp og gamle Vicente Calderon. Godt etter boka hver gang, fikk billettene til Real Madrid v Real Sociedad ett par tre dager før kampen som E billett.

BVB1909
BVB1909Innlegg: 2315
12.02.18 19:16

Brukt de én gang, til Leverkusen - Schalke i fjor. Kampen var kl. 20.30. Fikk beskjed samme dag(!) rundt lunsjtider om at de ikke kunne skaffe billetter likevel. Da satt jeg på hotellrommet i Tyskland, så hele turen kunne vært forgjeves. For min del spilte det liten rolle. Jeg var der for å se Dortmund dagen etter. Leverkusen var bare litt tidsfordriv for min del, men hadde jeg reist i ens ærend hadde jeg vært rimelig forbannet. Hører med til historien at jeg fikk skaffet billetter selv fordi kampen ikke var utsolgt!

Det er umulig å få tak i de fordi de verken har mail eller tlf. Veldig irriterende å spise frokost uten å vite om man får billett til kampen samme kveld og uten at det er mulig å få tak i selger. Det skal legges til at det ikke var noe problem å få refundert pengene.

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg