Jeg fikk 6 når jeg satte spillet. Gull.
Du må være logget inn for å bruke denne funksjonen.
Logg inn Ny bruker? Registrer deg her.Ny bruker? Registrer deg her!
Jeg fikk 6 når jeg satte spillet. Gull.
spilte newcastle handicap til 1000kroner.
deilig med 6 lapper da , gutta!
Nå må faen meg Haugesund holde ut!
Frekk bong. Ser ut som du får litt dommerhjelp.
(Innlegget ble redigert 01.04.12 19:16)
Gir jeg en god faen i :)
Men regner med Molde kommer tilbake hvertfall en gang. Håpet mitt ligger i at Haugesund kontrer inn et til nå som Molde jakter mål.
200,- på Juve, RBK og Sociedad.
Grattis Kent!
Gratulerer Kent! Moro!
Haha, takk! Dette var gøy :)
Trodde aldri den skulle gå inn.
Vurderte en hundrelapp.
Men men :) Var litt heldig med 2-0 målet både til Newcastle og Haugesund.
Jo Inge Berget kan dra til helvete, jævla drittspiller!!
Satte 500 på Lillestrøm i pausen. 3,50 (!?!?!) i odds.
Lillestrøm kjører kampen, og burde scora flere mål.
Fikk dekket en del av tapet i går med Newcastle, Fredrisktad og Brøndby i dag. Har satt halve rullen min på Sevilla i morgen... faen ass angrer på det nå :P
Fy faen, Rosenborg scora 2-2 30 sekunder over overtiden på 3 minutter. Jævla idiotisk av Rodgers som ikke drøya på slutten der.
Helvete.
Dorsin reddet kvelden med sin scoring, spilte 500 kr i pausen på over 3.5 mål, og heldigvis gikk den inn. Har hatt masse uflaks i dag, spesielt på Haugesund-Molde, der jeg spilte over 2.5 mål.
Sporting Lisboa og Vitoria Guimaraes (leder 3-0, 20 min igjen) redder meg slik at jeg går i null idag. Har hatt syk uglid i det siste, men håper på at det snur snart.
Litt
Spennendes dobbel i morgen;
Oilers-Lørenskog (0-1) U, 5.95
Blackburn-United (1-0) U 3.85
total: 22.91 (Odds hentet fra NT, er nok høyere andre steder)
Innsats 100.
Oilers har vunnet alle kamper mot Lørenskog i år, der 3 av de 5 er vunnet med 1 mål, de to andre etter spillforlengelse.
Det er utsolgt, og vil være enormt trøkk i hallen, men ettersom det er finale, vil det være svært tett, og gå hardt for seg.
Utvisningsboksen vil nok bli flittig brukt, da Oilers er svært tente, ofte overtente, når de møter Lørenskog, og det kan fort bli svær gjevnt igjen.
United er ikke i sin beste form, men vinner på dårlige dager. Blackburn har bedret seg kraftig utover sesongen, og vil nok kunne bite fra seg.
Oddsen gjenspeiler selvfølgelig risikoen, men ser ikke bort i fra at denne kupongen kan gi litt spenning.
Ellers er Sevilla med handicap mot Mallorca en mulighet. Ingen av lagene har noe spesielt å spille for, men Sevilla har to strake 3-0 seire, og har funnet veien til nettmaskene, og om oppturen fortsetter nå, kan de begynne å lukte europa-spill.
At Ålesund-Tromsø bør få spille i fred, er egentlig klart, men er fristet til å spille etmålsseier til Ålesund her, til god odds.
Reggina-Bresica stinker U, og oddsen er deretter, og en uavgjort under 3 styrer jeg fint unna, selv om det er sannsynlig at det blir U mellom tabellnaboene. Finner man odds opp mot 3, er et spill mildt sagt å anbefale.
Spilte over 2,5 Atletico Madrid kampen,Juventus og Molde kampen også hadde jeg over 3,5 på Tottenham kampen odds 17.44 innsats 200.Må si jeg er heldig haha fuckings ett mål til i Molde hadde helgen vært reddet typisk at den smeller i tverrleggern rett før slutt også mister ene dusten alene med keeper.
(Innlegget ble redigert 02.04.12 03:13)
Også hadde jeg over 2,5 på begge premier league kampene innsats 400kr der var oddsen 3.20
6,75 i odds på at Stavanger skal vinne med ett mål i dagens første finalematch mot Lørenskog. Fire av fem oppgjør i GET-ligaen endte med ett-måls seier til Stavanger.
(Innlegget ble redigert 02.04.12 09:08)
Røk på den også. Idioten Berget klarer å skyte over fra fem meter!
Etter en helg med sjokkerende resultater sitter jeg noen kroner på Blackburn mot United ikveld. Når Sunderland og QPR tar poeng mot Arsenal og City kan Blackburn stjele 3 poeng idag, om Yak'en har dagen.
Hva tror dere om AaFK- TIL?
Jeg tenker U, fordi AaFK ikke har noen skikkelig spiss og TIL er.. Ja TIL..
Skulle nesten ha spilt handicap, hehe. En fin dag, jeg er fornøyd.
Takk til United og Sevilla!
Hadde 40 kr igjen på kontoen. satte de på United-1. 2 i odds.