Everton res VS Manchester United Res over 2.5
Kaiserslautern res Vs Mainz res over 2.5
Montenegro U19 VS Spain U19 Over 2.5
Du må være logget inn for å bruke denne funksjonen.
Logg inn Ny bruker? Registrer deg her.Ny bruker? Registrer deg her!
Everton res VS Manchester United Res over 2.5
Kaiserslautern res Vs Mainz res over 2.5
Montenegro U19 VS Spain U19 Over 2.5
United leda 2-0 etter 10 min, så den går nok inn :)
Ja bør vel gå inn den, verre med Kaiser mot Mainz..menmen lenge igjen :)
Foreslår Metz hjemme mot Le Mans i dag, samt U på Benfica-Chelsea.
2-0 til pause. Mainz med 8 cornere i 1.omgang.
Endte 2-0 til Kaiser, Iflg Bet365. Så det ut som om Mainz kjørte kampen.. jaja 2 av 3 riktig.
Mainz var sleng på i siste liten. Angrer litt nå. Griskheten tok overhånd.
(Innlegget ble redigert 27.03.12 15:49)
Greit at barca er favoritter til å gå videre og at milan er svekket i t. silva sitt fravær. men unibet tilbyr i skrivende stunde pene 5,40 på milan-seier og småpene 4,0 på uavgjort, så urealistisk er ikke det at milan får med seg et resultat. og hva med barcas borteform..
Får man slik odds på milan-seier så er det verdt forsøket!
(Innlegget ble redigert 27.03.12 18:27)
Er ikke Pato,Robinho,Nesta,Lopez å Abate ute?
Dagens lille:
Benfica - Chelsea: Maxi Perreira får kort, 2.60 @ Betsafe.
200,- på det.
Neste skal etter det jeg ha lest være klar.
Robinho ser ut til å skulle starte. Abate og van Bommel, tunge fravær, er definitivt ute. Usikker på Nesta. Lopez på benken.
Barcelona-seier + Brann med handicap gir oddsen 4,29.
Å satse på favorittlagene er jo egentlig idiotisk, men nå blir det enten himmel eller helvete.
Faen at jeg ikke oddsa idag. Hadde planer om Real Madrid -1(odds på 1,86), men plutselig hadde kampen startet.
Hadde Shrewsbury og Apoel får flere gule enn Real.
Apoel sprette selvfølgelig beina som noen jævla horer og orket ikke kjempe engang.
Edit: Ser forresten at førstekampen er satt som "susp." på Livescore. Noen som vet hvorfor?
(Innlegget ble redigert 27.03.12 22:57)
Spilte på kampen selv. -_-
God dag i dag!! :)
Spilte på real (-2) til 3.15.
Spilte på Sunderland - Everton (begge lag scorer: NEI) til 2.0 i odds.
Tatt igjen størsteparten av tapet jeg hadde i helgen.
Hva tror dere Bayern seier og straffe i Milan-Barca?
Har ikke vært innom Betway på år og dag, fikk en mail igår om at jeg fikk 70 kr gratis - satt det på Real-1 og Chelsea = 392 kr.
Satt noen kroner på Barca og Bayern til 3.06 i odds idag!
I dag skal hvertfall Bayern spilles. Kanskje sammen med CSKA Sofia (-1).
Hva burde man ha fra Milan - Barca? Zlatan/Messi-mål? Over 2,5? Borteseier?
Inverness - St. Johnstone med borteseier er et spennende bet. Inverness mangler viktige spillere, samt at St. Johnstone jager EL-plass.
Jeg tror en U på kampen ved at Barca har 0-1 handicap. Altså at Barca vinner med ett mål.
Mange fine objekter på samme kamp her, som f.eks Zlatan med mål, som du skriver. Han er nok veldig sugen på å score mot Barca, siden han tydligvis ennå er grinete over perioden sin der.
(Innlegget ble redigert 28.03.12 11:17)
300,- på Lørenskog, Bayern og Sheffield. 200,- på Glassverket, Bækkelaget og Barca.
Betway har en forskrudd odds på målscorere.....
Milan-Barca målscorer anytime:
Messi 1.85
NESTA? 2.50
Sanchez 2.55
...
...
Zlatan 3.10
Nesta langt oppe..? Samme med Marseille kampen hvor Djimi Traore er 2. mann med lavest odds etter Gomez..
Merkelig odds. Zlatan burde være favoritten ved siden av Messi til å score mål ikveld.
De har endra nå. Måtte være en skrivefeil, haha. Nede på 12,00 om du fortsatt er interessert.
Måtte det! ;-)
Satt noen kroner på Zlatan og Gomez som målscorere idag. Satser på at den holder inn :-)
Så kjapt over isted og såg at det var 120 i odds på at stillingen ble 2-3....satt noen kroner ettersom det ble stillingen sist gang -- så ser jeg at det er halftime score. 7 timer skole for så å se over tippemarkedet er ikke lurt ;-)
Syns det er merkelig at både Tello og Pedro ligger lavere enn Zlatan idag ja.. 3.10 er godt betalt for toppspissen til hjemmelaget!
Hehe, fikk "(Cancel)" på begge, så hele innsatsen tilbake :)
Tipper med hjerte og satter 4 store på at Barca vinner CL til 2.75. Ikke håpløs odds det.