4 nå! Fantastisk tråd! :)
Du må være logget inn for å bruke denne funksjonen.
Logg inn Ny bruker? Registrer deg her.Ny bruker? Registrer deg her!
4 nå! Fantastisk tråd! :)
Jeg tror det har forsvunnet mer penger enn innlegg her. Derfor fortjener du ingen 2mler.
Tomler sendt selvfølgelig.
Penger er til for å brukes.
På fornuftig ting. Som gardiner, skistaver og spader.
Jeg har ingen av delene.
Noen tips for natten??
Fordi du taper pengene på odds. Håper du har lært noe i kveld. Du kunne hatt noen råflotte gardiner.
Jeg bare tulla. Har både gardiner og skistaver.
Etter at du jinxa meg her om dagen gleder jeg meg til å oddse. Kan sette pengene på hva som helst, og bongen vil gå inn.
Har Audax Italiano mot Huachipato og Norfolk Admirals mot Connecticut Whale (ishockey - AHL) i en dobbel.
3,28 i odds hos Unibet.
Få kamper inatt, så det var ikke så mye å spille på.
7k i pluss idag, og 9k inatt er godkjent. Herrejesus.
Har shippa ut 13k idag (sammen med igår) + dette bettet. Taper jeg de 3k, så tar jeg en ukes "ferie".
(Innlegget ble redigert 04.05.12 23:36)
Pent hvis den går inn.
Hva er det meste du har vunnet på èn bong? Det være seg singel, dobbel, trippel eller whatever.
Wow, pent med Kalmar vs GAIS. Jeg klarer ikke tippe uavgjort-kamper.
Har hatt et opplegg denne uken der jeg bare spiller på "sikre matcher". Bygde meg opp fra 50 kr til 700, før dagens fadese.
9k på en trippel.
Jeg kan personlig ikke tenke meg noe mindre nødvendig enn gardiner.
Sjæl. Da har vi lik rekk. Så får meg at du hadde en helt vill rekord, jeg.
Stearinlys og gardiner.
Ble dessverre litt for bråkjekk. Jobbet meg fra 300 til 1600 før du fucket det opp.
Spenstig analyse av Veland før La Liga-runden. Hvorfor han ikke poster det samme i denne geniale tråden er for meg en gåte;
Norsk-tipping med bonuspott på 12-kuppongern i dag. 7 millioner kroner. Matchene;
https://www.norsk-tipping.no/spill/tipping?NT.mc_id=nt-Banner-Bonuspott-0505-byraa
Tips for dagen?
synd med stb 3-1 goal
(Innlegget ble redigert 05.05.12 11:21)
Hva spiller dere i kveld?
Selv vurderer jeg Barca (0-2). Det er Peps siste kamp på hjemmebane, Messi jakter toppscorertittelen, og Espanyol har noen skader. Bør bli målrikt, og en klar Barca seier.