Skal ha glemt å sette på håndbrekket i bilen da han gikk ut, og skal ha kjørt over sin egen ankel og må dermed opereres på sykehus. Så han regnes med å være ute i 3-4 måneder.
Du må være logget inn for å bruke denne funksjonen.
Logg inn Ny bruker? Registrer deg her.Ny bruker? Registrer deg her!
Skal ha glemt å sette på håndbrekket i bilen da han gikk ut, og skal ha kjørt over sin egen ankel og må dermed opereres på sykehus. Så han regnes med å være ute i 3-4 måneder.
Tjærnås sin reaksjon
Ever Banegas skade-påkjørt av egen bil-er på "pallen" blant skader. Men slått av Juro Kuvicek. Bitt av apekatt på Gibraltar. Legensarisk.
Lolz...
Hvilken bil kjører kløna Banega?
Tjærnås forklarer videre
Med til historien hører at Juro "kjørte narretrikset". Ville lure apakatten med tom hånd , uten peanøtt. Apen slo knallhardt tilbake.
En annen skade (nevnt av en annen person)
En annen klassiker er Svein Grøndalens landslagsforfall i 1980 - han ble angrepet av en elg i marka.
(Innlegget ble redigert 19.02.12 16:18)
Kjedelig for Valencia og Banega, men jeg nekter å tro at det var tilfeldig at dette skjedde med han. Virker ikke å være den skarpeste på det treningsfeltet når gruppen skal spille Trivial Persuit
De har jo kultur for rare skader i Valencia. Keeperen Canizares mista jo en flaske etterbarberingsvann på tåa i forkant av VM 2002 og gikk glipp av mesterskapet pga det.
Er det det de gjør på treningsfeltet?
(Innlegget ble redigert 19.02.12 16:27)
"Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe."
- Albert Einstein
For et mehe.
Jaja, vi får satse på at han er frisk når Valencia tvinges til å selge til sommeren, slik seg hør og bør.
Veland
Banega har brukket både skinnbeinet og leggbeinet, og ikke ankelen som først meldt. Det betyr enda lenger periode ute; et halvt år
Veldig synd for Valencia og Banega selvsagt. Men dette er jo bare humor. Gudd så klønete.
Har alltid vært overbevist om at etterbarberingsvannet til Canizares er en bortforklaring på en eller annen fylleepisode:)
Skal da ikke være mulig, for en klåne.
Det minner meg om en lei situasjon jeg og fattern kom opp i da jeg var 10 år, det var midt på vinteren og glatt som faen. Han startet bilen og skulle ut å koste av bilen, plutselig begynner bilen å rulle med en skrekkslagen meg inni. Har aldri vært så redd, endte med at bilen nesten smalt inn i nabobuset... Itje braaaaaaaaaa!
Neverkusens Derdyiok gikk jo inn i baderomsulykke-halloffame'n også her om dagen, da han måtte sy syv sting og ute en god stund etter å ha tråkket på glass mens han prøvde å rydde opp etter det knuste tannglasset sitt..
Hvorfor bilde av ei fjortisjente på 15 år som profilbilde? Du ligger på et lavt nivå, min gode mann.
Banega bør holde seg unna PCer og biler fremmover